Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit zelf op Karatedo Yokoso, in amstelveen. Onze club zit vlak bij amsterdam, bij het kostverlorenhof (halte zonnestein van lijn 51).
Het bevalt me supergoed. De stijl waar ze les in geven is kyokushinkai, een semicontact stijl, wat betekend dat je mensen wel mag raken bij het sparren, maar niet hard. De club zelf is supergezellig en wordt gerund door een familie. De opa is de hoofdleraar en grootmeester De moeder is lerares en 4e dan (dan is zwarteband graad) De 1e zoon is oa europees kampioen geweest en geeft ook les De 2e zoon is een goede leraar en een grote bij fullcontact karate Supergezellig! en niet duur. www.karatedoyokoso.nl voor meer informatie |
![]() |
|
Hoi,
ik zit zelf al ruim 6 jaar op Nippon Do, een klein karate-schooltje vlak bij het vondelpark. Het bevalt me echt heel goed, sfeer is ontspannen en je krijgt meer mee dan alleen maar de technieken. Elk jaar organiseren ze strandtrainingen ('s avonds op 't strand in Zandvoort trainen, ook in de zee), een meditatie week (vijf avonden achter elkaar mediteren, met theorie en dingen erbij, wordt als een soort cursus gegeven), een weekend, examens, een 1000-trappentraining (vorig jaar waren 't er 1400). De school is niet aangesloten bij de karate-bond (weet daar ook verder vrij weinig aan), er worden geen wedstrijden georganiseerd, trainingen zijn gemengd www.nippondo.nl voor meer informatie over stijl/prijzen/tijden/etc. Succes er verder mee!
|
|