![]() |
|
![]() |
Check: www.scholieren.com
Je moet zelf weten of je wilt registeren, het heeft alles wat kaise forum heeft + extra's. Wat heeft *te bieden. In de toekomst is het mogelijk om daar Bollywood, Hollywood, Bioscoopfilms te downloaden , we vertellen ook hoe je het kan doen (eventueel ook Games & muziek (hindi bijvoorbeeld) zodat je die op je beeldscherm kan afspelen. Later, hoe meer mensen er registreren en actief zijn op het forum zal de peepz forum dit hebben en een domein naam krijgen zoals, .net, .nl of .com. Je kan ook priveberichten sturen en ontvangen (maximaal 50 berichten) Ook kan je vanaf de forum een email verzenden. Forum is vandaag pas online gezet, er moeten kleine foutjes nog ontdekt en opgelost worden (indien die gevonden zijn). Ik zelf ben niet lid hier, maar omdat er mensen hier zitten die ik ken zijn jullie de eerste die het horen. Hoe meer mensen er registreren en actief op zijn hoe meer kans er is omdat soort dingen daar te downloaden. Als je niet op de site kan komen moet je je popup blockering toestaan. Of via www.scholieren.com/ (zonder popups) Laat me jullie reacties zien. Groetjes, Peepz Administrator Laatst gewijzigd op 20-01-2006 om 19:14. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|