![]() |
|
ok een nieuwe pc moet nou toch een keer komen want die gf3ti200 en athlon 2000 kunnen echt niet meer
ik wil er voornamelijk mee kunnen gamen. atm WoW maar ik wil een nieuwe kopen met het oog op UT2k7 dit heb ik samengesteld op www.blomhardware.nl enige nadeel is dat ze geloof ik geen assemblage doen wat toch wel een vereiste is eigenlijk aangezien ik t zelf niet aandurf GFX Asus EN6800GT/2DT 256MB €262,00 CPU AMD Athlon 64 3500+ Skt 939 Venice €220,00 Mobo Asus A8N-E, Skt 939 €93,75 RAM Corsair 1024MB PC4200 €83,25 Case CHIEFTEC Miditower LBX-02B-B-SL €105,75 een random koeler...? ![]() Zalman CNPS7000A/B-AlCu €24,75 overige meuk NEC ND-3550, Zwart € 41,75 LG GDR-8164RBB Zwart € 20,25 NEC Diskdrive Intern € 7,00 Creative Audigy 4 Bulk € 53,50 WD Caviar 120Gb 7200rpm € 80,50 totaal €992,50 ziet iemand een flaw of is dit prima? en wat is er mis met die videokaart? 262 eu voor een 6800gt lijkt mij vrij goedkoop... en de cpu niet te langzaam oid? en de overall prijs niet te hoog? de uiterste, uiterste max is 1500 eu en ik wil er nog een samsung 960bf of 930bf monitor bij kunnen kopen... |
Advertentie | |
|
![]() |
|
videokaat te duur, voor dat geld heb je al een X1800XL, en bijna een 7800GT, veel beter, aangezien het de nieuwe generatie is.
UT2007 of te wel waarschijnlijk UT met de Unreal 3 engine, of dat op de huidige hardware mogelijk is, is een 2e. http://tweakers.net/pricewatch/126313?Landfilter= http://tweakers.net/pricewatch/123634?Landfilter= Daarnaast zou ik voor een Dual Core gaan, of Opteron, ten eerste Dual Core heeft zijn profijt bij diverse games, drivers voor VGA, etc en Opteron clocked leuk over, 2,6, 2,7 gig zit er wel atijd in. Koop erbij een Big Thypoon voor de koeler en gegarandeerd dat je mooie hoge speeds haal. Zie ook het overlock topic voor de koeler ![]() Met mijn zalman was 2500 mhz net het einde op 1,55 volt, nu met 1,65 volt haal ik makkelijk 2700 mhz en strested word hij max 40 a 45 ºC
Laatst gewijzigd op 21-01-2006 om 13:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De industrie is afhankelijk van kids die zichzelf en elkaar opfokken om maar een zo snel mogelijke videokaart te kopen voor spellen die nog niet eens uit zijn. Dat vind ik eigenlijk best kwalijk. |
![]() |
|
Een 6800GT zou ik niet meer kopen, dan zou ik óf de 6800GS nemen (~30 euro goedkoper, presteert vaak net zo goed, soms beter dan 6800GT) of de 7800GT (presteert beter, maar wel weer ~100 euro duurder).
Misschien de Antec SLK3800B als behuizing? Fijne kast en zit een goeie voeding bij, hoewel Chieftec ook niet slecht schijnt te zijn. Dat geheugen moet je in ieder geval niet nemen, dat is DDR2 en je hebt gewoon DDR nodig. Zou persoonlijk deze aanraden, goed spul en niet erg duur ![]() Wat betreft dat moederbord: de A8N5X (nForce 4) is 17 euro goedkoper met als enige verschil dat die geen SATA 3,0Gbps ondersteunt, iets dat absoluut niet van belang is, dus dat zou je ook nog kunnen overwegen ![]()
||
Citaat:
Verder vraag ik me wel af waarom Western Digital dan zo enorm slecht is. Het zijn weliswaar schijven die nergens in het bijzonder in uitblinken, maar natuurlijk ook zeker niet slecht en heus niet veel langzamer dan een vergelijkbare 7200rpm schijf van merk X. ![]()
||
Citaat:
Ga gewoon mooi voor 1x1024, 2 GB is echt geen overbodige luxe meer tegenwoordig.
|||
Citaat:
![]() Wat is er overigens mis met Seagate PATA-schijven? Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|