Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2006, 23:14
mathrandom
mathrandom is offline
help! we moeten voor engels een korte samenvatting maken van 80 woorden over 'for or against: prozac for difficult patients'. Dit is wat ik al heb (maar het staat volgens mij vol fouten):

Prozac is an anti depressivum. Personally, I don’t believe Prozac makes difficult patients less difficult in every situation.

First, I want to explain something. I am taking serlain and trazolan (also anti depressiva), for 6 months (That’s why this topic interests me). In general, my thoughts are supposed to be rather positive than negative. Well, sometimes they are more positive, but in general they are not.
The way of thinking of a patient stipulates the strength of an anti depressiva (and drugs in general). This the placebo-effect.

That’s why I don‘t believe Prozac solve the main problem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2006, 23:23
vosje16
vosje16 is offline
(off-topic: Wanneer je echt depressief bent, gaan ze je echt geen placebo geven hoor. Daarbij is het de bedoeling dat de mensen gaan denken dat ze zich beter gaan voelen dankzij de pillen die ze krijgen, maar als je depressief bent is die kans heel klein... anti depressiva hebben meestal echt wel een invloed op de neurotransmitters in je hersenen die ervoor zorgen dat je je beter voelt. Waarschijnlijk hebben ze jou minder sterke pillen voorgeschreven of neem je ze nog niet lang genoeg om een verschil waar te nemen...door die pillen ga je je natuurlijk ook niet van de ene dag op de andere dag veel beter voelen hé)

on topic:
- depressed patients ipv difficult?
- als je 'first' gebruikt, is het de bedoeling dat je daarna nog over iets anders gaat vertellen of iets anders gaat uitleggen, want hier niet echt het geval is. (ten eerste..., vervolgens..., ten laatste...)
- 6 voluit schrijven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten