Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 12:13
Tofke_H
Tofke_H is offline
Gisterennacht werd de laatste sessie van de finale van de Masters in de snooker gespeeld. In de finale stonden opnieuw Ronny O'Sullivan en Higgins. Deze laatste trok deze keer aan het langste eind, en won met 10-9, met een zwarte bal die de beslissing bracht.

De eerste sessie was volgens mij de beste. Deze werd met 5-3 afgesloten in het voordeel van Higgins, ook al tekende we breaks op van O'Sullivan van 139 en 138.

O'Sullivan bracht de stand weer gelijk, maar geraakte nooit over Higgins. Die steeds weer uit liep. Behalve bij een 8-8 tussenstand ging O'Sullivan voorbij. Higgins stelde terug gelijk en kon het 19de en beslissende frame uit de brand slepen. Daarin startte O'Sullivan onmiddellijk met een break van 60, maar Higgins nam over en maakte een 64 clearance. Voor Higgins was het de tweede zege in de Masters, na 1995.

Ronny O'Sullivan zal nu overkomen naar Nederland waar hij zijn eerste 9-ball pooltornooi zal meedoen. Deze week begint namelijk de 7de editie van het Open Weert 9-ball 2006.

Wanneer hij zal deelnemen aan de voorrondes is niet bekend, maar vermoedelijk is dit op zaterdag. Op die dag speelt hij namelijk ook mee met het "special event". Dit zijn 8 spelers die onderling gaan uitmaken wie de prijs van € 7000 meeneemt naar huis.
Oud 24-01-2006, 08:13
WolterB
WolterB is offline
T was een mooie partij, maar ik ben bij een stand van 8-9 in slaap gevallen
Oud 24-01-2006, 14:24
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Dat laatste frame, wow, met de laatste zwarte winnen.

14e frame vond ik ook mooi. Verder gewoon een hoop mooie frames, mooie finale was het.
Reageren

Regels voor berichten