Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2006, 12:19
Funky18
Funky18 is offline
" Je bent gewoon een vieze slet! "

Hoeveel van ons vrouwen is eigenlijk eerlijk over het aantal mannen dat we in ons leven hebben versleten? Er zijn er maar weinig die daar eerlijk voor uit durven te komen. Met uitzondering de vrouwen die er maar echt 1 of 2 hebben gehad. Waarom moeten we daar eigenlijk over liegen? Bang om de naam slet te krijgen. Maar krijg je die niet als je er over liegt?
Wij vrouwen hebben gewoon pech! We mogen niet zomaar met een man naar bed, gewoon omdat we zin hebben in seks. Dat is iets voor de mannen. En doen we het toch, dan hebben we al snel een naam. Maar wij hebben ook gevoelens, ook zin in seks gewoon om de seks. Ik zeg niet dat er geen vrouwen zijn die het wel doen. Er zijn er genoeg.
Je hebt twee soorten vrouwen. Het soort dat seks heeft met mannen en wanneer er wordt gevraagt met hoeveel mannen zij het bed heeft gedeeld, haar antwoord is: " O, slechts met één man, ik ben niet echt het type dat met jan en alleman het bed in duikt." Maar ze liegt! Ze heeft er gister alleen al nog twee in haar bed gehad. Wordt ze nu een slet genoemt? Nee, dat wordt ze inderdaad niet. Ze heeft tenslotte maar met één man seks gehad, en dat zal vast haar vriend wel zijn. Maar die vrouwen weten eigenlijk van zichzelf al dat ze een slet zijn en die schamen zich daarvoor. Als je je ervoor schaamt dan moet je het gewoon niet doen. Dan hoef je er ook niet over te liegen. Dan kan je echt met trots zeggen dat je er maar één hebt gehad.
Maar dan heb je nog het soort vrouwen die het zelfde doen als het soort hier boven genoemd. Alleen zij hebben een ander antwoord: " Ik zou het eigenlijk niet weten, moet ik het even na tellen, ik denk een stuk of 20 ". En nu wordt er gelijk gezegt wat een vieze slet ben jij! Is dat ook zo? Ze doet hetzelfde als de vrouw die er om liegt, maar ze is eerlijk. Ze heeft respect voor zichzelf! Ze weet wat ze doet en waarom ze het doet, ze is er trots op. En waarom zou ze dat niet zijn?
Je moet eerlijk tegen je zelf kunnen zijn, en kan je dat niet, dan moet je het ook niet doen. Al die keren dat er een andere man naast je lag, heb je genoten, genoten van hem en van de seks. Als je dat kan, dan kan je ook eerlijk zijn. Als je zelf maar weet waarom je het hebt gedaan. Want als je er over liegt dan vind je jezelf een slet!

Ik ben wel heel erg benieuwd wat jullie mening hierover is?
Oud 24-01-2006, 12:23
Verwijderd
Ik ben van mening dat jij je nodeloos druk maakt en bovendien ken ik geen enkel meisje dat oneerlijk is over het aantal jongens waarmee ze naar bed is geweest.
Oud 24-01-2006, 12:24
Funky18
Funky18 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-01-2006 @ 13:23 :
Ik ben van mening dat jij je nodeloos druk maakt en bovendien ken ik geen enkel meisje dat oneerlijk is over het aantal jongens waarmee ze naar bed is geweest.
Nou ik maak me nergens druk om hoor! Ik ben alleen nieuwsgierig hoe andere erover denken!
Nou ik ken er genoeg!
Oud 24-01-2006, 12:28
Verwijderd
In dat ontmaagdingstopic zeggen ook een aantal meisjes dat Pietje hun eerste keer was, maar dat ze altijd zeggen dat het Jantje was, omdat ze spijt hadden van Pietje en bla bla bla.

Ik vind het erg laag en sneu om daar over te liegen, je moet verantwoording nemen voor je daden, en niet jezelf beter voordoen dan je bent door te liegen over wat je (in het verleden) hebt gedaan.

Beter een beetje exslet en er eerlijk voor uitkomen, dan een hypocriete exslet en erover liegen
Oud 24-01-2006, 12:32
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
omg ik vind dat mannen en vrouwen gelijk zijn in wat je net zegt: Vrouwen mogen toch ook wel zin hebben in sex? Snap niet waarom dat niet zou mogen en voor een bijnaam zou ik al helemaal niet bang zijn.
Oud 24-01-2006, 12:47
Funky18
Funky18 is offline
Citaat:
Katje schreef op 24-01-2006 @ 13:28 :
In dat ontmaagdingstopic zeggen ook een aantal meisjes dat Pietje hun eerste keer was, maar dat ze altijd zeggen dat het Jantje was, omdat ze spijt hadden van Pietje en bla bla bla.

Ik vind het erg laag en sneu om daar over te liegen, je moet verantwoording nemen voor je daden, en niet jezelf beter voordoen dan je bent door te liegen over wat je (in het verleden) hebt gedaan.

Beter een beetje exslet en er eerlijk voor uitkomen, dan een hypocriete exslet en erover liegen
Ja, precies! Je was een grote meid om al die mannen in bed te hebben, dan moet je ook een grote meid zijn en eerlijk zijn!
Oud 24-01-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 24-01-2006 @ 13:23 :
bovendien ken ik geen enkel meisje dat oneerlijk is over het aantal jongens waarmee ze naar bed is geweest.
hoe weet je dat
Oud 24-01-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 24-01-2006 @ 13:52 :
hoe weet je dat
nou, de meesten zeggen uberhaupt niets over dat aantal, behalve sommigen die ik al sinds hun 12e goed ken en daarvan weet ik wel of het klopt
Oud 24-01-2006, 13:17
Verwijderd
Ik heb gehoord dat je het aantal toegegeven sekspartners bij vrouwen moet vermenigvuldigen met 2 en bij mannen moet delen door 3.
Oud 24-01-2006, 13:19
rebeccaw
rebeccaw is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-01-2006 @ 14:17 :
Ik heb gehoord dat je het aantal toegegeven sekspartners bij vrouwen moet vermenigvuldigen met 2 en bij mannen moet delen door 3.
hahah minimaal!! (het delen door drie dan bij de mannen..)
Oud 24-01-2006, 13:34
Nocturnal
Nocturnal is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-01-2006 @ 14:17 :
heerlijk hè! iedereen over één kam scheren...
Oud 24-01-2006, 13:40
AngelLena
AngelLena is offline
wat een discussie Kan wel samen met het 'slet' topic als je het dan toch zo nodig over wilt hebben.

Regels voor berichten