" Je bent gewoon een vieze slet! "
Hoeveel van ons vrouwen is eigenlijk eerlijk over het aantal mannen dat we in ons leven hebben versleten? Er zijn er maar weinig die daar eerlijk voor uit durven te komen. Met uitzondering de vrouwen die er maar echt 1 of 2 hebben gehad. Waarom moeten we daar eigenlijk over liegen? Bang om de naam slet te krijgen. Maar krijg je die niet als je er over liegt?
Wij vrouwen hebben gewoon pech! We mogen niet zomaar met een man naar bed, gewoon omdat we zin hebben in seks. Dat is iets voor de mannen. En doen we het toch, dan hebben we al snel een naam. Maar wij hebben ook gevoelens, ook zin in seks gewoon om de seks. Ik zeg niet dat er geen vrouwen zijn die het wel doen. Er zijn er genoeg.
Je hebt twee soorten vrouwen. Het soort dat seks heeft met mannen en wanneer er wordt gevraagt met hoeveel mannen zij het bed heeft gedeeld, haar antwoord is: " O, slechts met één man, ik ben niet echt het type dat met jan en alleman het bed in duikt." Maar ze liegt! Ze heeft er gister alleen al nog twee in haar bed gehad. Wordt ze nu een slet genoemt? Nee, dat wordt ze inderdaad niet. Ze heeft tenslotte maar met één man seks gehad, en dat zal vast haar vriend wel zijn. Maar die vrouwen weten eigenlijk van zichzelf al dat ze een slet zijn en die schamen zich daarvoor. Als je je ervoor schaamt dan moet je het gewoon niet doen. Dan hoef je er ook niet over te liegen. Dan kan je echt met trots zeggen dat je er maar één hebt gehad.
Maar dan heb je nog het soort vrouwen die het zelfde doen als het soort hier boven genoemd. Alleen zij hebben een ander antwoord: " Ik zou het eigenlijk niet weten, moet ik het even na tellen, ik denk een stuk of 20 ". En nu wordt er gelijk gezegt wat een vieze slet ben jij! Is dat ook zo? Ze doet hetzelfde als de vrouw die er om liegt, maar ze is eerlijk. Ze heeft respect voor zichzelf! Ze weet wat ze doet en waarom ze het doet, ze is er trots op. En waarom zou ze dat niet zijn?
Je moet eerlijk tegen je zelf kunnen zijn, en kan je dat niet, dan moet je het ook niet doen. Al die keren dat er een andere man naast je lag, heb je genoten, genoten van hem en van de seks. Als je dat kan, dan kan je ook eerlijk zijn. Als je zelf maar weet waarom je het hebt gedaan. Want als je er over liegt dan vind je jezelf een slet!
Ik ben wel heel erg benieuwd wat jullie mening hierover is?
|