![]() |
|
Zou dit niet een ideetje zijn?
Het is namelijk zo dat het ontiegelijk irritant kan zijn wanneer je een animated gifje voor s.com wilt gebruiken, maar je hem maar niet kleiner krijgt dan 10kb. Ik had gister dus voor een forumproject een gifje gemaakt, maar die was dus te groot. Toen heb ik heel lang zitten te knippen en plakken, en nog lukte het niet. Frames verwijderd etc. Uiteindelijk maar een totaal nieuw gifje gemaakt -waar amper frames inzaten-, en uiteindelijk was de bestandsgrootte dus 10,3 kb. Nog te groot dus. Ik kan me voorstellen dat meerdere mensen hier 'last van hebben' (voor hoever je van last zou kunnen spreken), dus is het misschien niet een oplossing (de mogelijkheid) om avatars via externe bron te 'hosten', dus net zoals via het fotoboek? En dat er dan wel een maximale bestandsgrootte is, bijv. 100kb ofzo? Dit is dus gewoon een vraag, en ik zie al weer helemaal voor me hoe het gelijk afgewezen wordt. Maar ik kan me best voorstellen dat bepaalde leden hier baat bij kunnen hebben. Zien jullie hier iets in?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb vaak avas van 13 kb ofzo echt irritant ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 30kb is een mooie grens. Als je daar boven komt met een creatie ben je gewoon teh n00b. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En een keer of dertig op een pagina daarop wachten is mij iets teveel.
||
Citaat:
||
Citaat:
5000kb hmmz dat laad ik in zon 0.023 seconden ;-)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij gaat er binnen afzienbare tijd een discussie komen over knipperde verspringende dingetjes daar links naast elke post. Achja, zolang de avatars niet te frustrerend/te flashy/te irritant worden is er geen probleem lijkt me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Avatars die met 10kb te irritant voor woorden waren werden verwijderd, die van 30kb ook. Ik denk niet dat het aantal irritante avatars nu op zal lopen, ik vraag me sowieso af hoeveel mensen de limiet van 30kb gaan halen, de meeste willen toch gewoon een leuk plaatje van een paar kb. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|