Advertentie | |
|
![]() |
|
1.wat is je lievelings cd
euh....kweet niet..kung-fu ofzo vink wel koel fifi ook wel 2.wat vind je van de muziek die ze maken blij en grappig.....beetje nostalgie muziek ![]() 3.favoriet lied euh....opa.. 4.vind jij ze brutaal? NOUW VRESELIJK....neej dus 5.is de tekst goed te verstaan ja hoor je kan alles meej blaten dus dan is het goed te verstaan.. 6.is heideroosjes de perfecte groep? neuj maar this wel leuk.... 7.heb je ooit al een live concert van hun meegemaakt? ja even tellen 1x Vera 1x Noorderpoort in grunn 2x Hardenberg 1x hier ergens in de buurt 1x op een festival ergens en bij hun concerten heb ik me zeeeeeeeeeeeer goed vermaakt elke keer Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 16:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1.wat is je lievelings cd
geen id, ken alleen afzonderlijk liedjes 2.wat vind je van de muziek die ze maken grappig, leuk, orgineel 3.favoriet lied Regular Day In Bosnia( met Sharon ![]() ![]() 4.vind jij ze brutaal? soms wel, soms niet..wel op een grappige manier 5.is de tekst goed te verstaan meestal wel 6.is heideroosjes de perfecte groep? neej zeker niet 7.heb je ooit al een live concert van hun meegemaakt? jah paradiso jubileum ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Jammer genoeg zul je dit waarschijnlijk niet lezen. Maar ik wil dus even zeggen dat ik je echt ontiegelijk vervelend vind. |
![]() |
||
Citaat:
2. ok 3. veel, united scum toch wel beste 4. nej 5. jah 6. nej 7. jah ik denk 10 of 11 keer, is altijd wel vet
||
Citaat:
Daaaag! Ik vind je niet ontieglijk vervelend omdat je blijk geeft van een zwakke geest, dat is slechts egoboost voor mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() oja deze gaat dicht.. zinloos topic.
|
![]() |
|
|