Advertentie | |
|
![]() |
|
hm, vaag. ik had laatst ook een probleem ondervonden met 2 windows 98's server had 2e editie, client 1e.
Alles was goed ingesteld overal, netwerk deed het ook perfect. Internet op de server ook. Ik Sygate instaleren op beide computers [zoals ik dat thuis ook vele male had gedaan in het verleden...] geconfigureerd. Alle testen waren ok, zowel die op de server als op de client. Maar op de client vertikte die het gewoon om het internet te laten werken. Misschien dat andere programma's eens getest moeten worden. Wingate schijnt ook goed te werken heb ik vernomen. Alleen vloog die er bij mij altijd heeeeeel snel uit op de server. Dus vond alleen de oplossing in Sygate. Maja, met 2× XP ben je wel vrij zeker van internet delen, teminste, hier werkt het nu perfect...gelukkig...en eindelijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
in netwerk omgeving geeft hij bij de client wel de naam van de server aan, maar er staat verder nix in de server als ik hem aanklik. maar ik denk dat het komt omdat de server een tijdje gelee ook geformateerd toen is er denk ik een fout gemaakt met het instelen van internet delen.. dus als iemand hier zo'n dergelijke opstelling heeft, met een netwerk die het wel doet (of iemand die het weet), kan die mij dan even de instellingen geven van netwerk/internet delen op de server.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
internet delen met een kabel modem SilverBlue | 3 | 30-04-2006 11:49 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Problemen met delen Rugbuksnuffer | 2 | 08-11-2004 07:41 | |
Software & Hardware |
[XP <-> ME] Bestanden delen Agamemnon | 6 | 27-03-2004 23:13 | |