Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 20:39
mieltje
mieltje is offline
De laatste tijd, de laatste 9 maandne ofzo, voel k me vaak eenzaam, nou heb ik hier volgens mij helemaal geen reden voor...aangezien ik tonnen met vrienden heb() en iedereen altijd aandacht aan me geeft, maar ik mis iets, ik heb met niemand echt een band, die ik nie zou kunnen missen....(mensen wel met mij... maar goe..)en op een 1 of andere manier, verlang ik hier toch na......maar durf het ook nie aan om iemadn dichter bij te laten, ik ben gewoon bang om te worden "genaaid"(vraag nie waar dit gevoel vandaan komt, want ik heb geen idee!!!)

door dit gevoel voel ik vaak gewoon ronduit kl*te, en merk ik ook da ik minder vrolijk ben, tja de rest van de werled merkt dat niet want zo gemakkelijk "show" ik mn gevoelens niet, maar in mezelf ben ik altiijd ongelukkig....

nou is de vraag eigelijk of iemand dit gevoel kent...altijd eenzaam voelen, terwijl ze het eigelijk niet "horen" te zijn....een soort leegte hebben?

of weet iemand wat ik hier aan kan doen, want het breekt me....

dank u!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 20:56
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
heb het gevoel wel een hele tijd gehad, toen ik dacht dat ik niemand had zeg maar. Nu ben ik erachter gekomen dat ik wel iemand heb die echt om me geeft. Als ik jou was zou ik gewoon proberen om met iemand echt goed bevriend te raken, ook al gaat dat niet zo even 1 2 3. Vriendschap moet groeien. Als er iemand is die jij wel mag, probeer daar eens meer mee om te gaan om te kijken of dat klikt. Succes

Jenneke
Oud 22-06-2002, 16:25
tatoo
tatoo is offline
Ik heb dat gevoel ook allen wel in zeer extreme staaten ontwikeld dat ik erg depri van ben. Ik krijg vanaf deze week ook hulp. Ik hoop dat het werkt want ik loop al een tijdeje met zelfmoord gedachtens rond
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:37
a girl like me
a girl like me is offline
hey,
ik heb dat gevoel ook wel eens, dat ik me hele erg eenzaam voel. Ik heb ook wel genoeg vrienden, maar ik heb maar 1 iemand aan wie ik alles toevertrouw, en zij heeft me laatst een x laten barsten, dus toen voelde ik me ook hele erg eenzaam.
Hoe je dat op kunt lossen, door 1 van je vele vrienden echt in vertrouwen te nemen en aan wie je alles gaat en kutn vertellen, maar je moet er dan wel zeker van zijn dat die persoon dat ook wil en dat hij/zij de persoon is waarvan je altijd van opaan kunt.
Nou succes ermee en ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:43
tatoo
tatoo is offline
Citaat:
a girl like me schreef:
hey,
ik heb dat gevoel ook wel eens, dat ik me hele erg eenzaam voel. Ik heb ook wel genoeg vrienden, maar ik heb maar 1 iemand aan wie ik alles toevertrouw, en zij heeft me laatst een x laten barsten, dus toen voelde ik me ook hele erg eenzaam.
Hoe je dat op kunt lossen, door 1 van je vele vrienden echt in vertrouwen te nemen en aan wie je alles gaat en kutn vertellen, maar je moet er dan wel zeker van zijn dat die persoon dat ook wil en dat hij/zij de persoon is waarvan je altijd van opaan kunt.
Nou succes ermee en ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen!
Aleen ik heb niet van dat soort vrienden waar ik met me probleemen kan aan kome zetten. Ik krop als mijn emoties op
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 19:06
zeep007
zeep007 is offline
*herkenning*

nu moet ik toegeven dat dan ook voornamelijk mijn eigen schuld is, er staat een betonnen muur om mij heen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 19:11
a girl like me
a girl like me is offline
misschien kun je dan met iemand op school of werk gaan praten...? ik weet wel dat als je je emoties opkropt dat dat in elk geval niet goed is... tenminste dat zeggen 'de geleerden' altijd he
maar praten helpt in elk geval wel, dat heb ik ook wel ervaren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten