Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2006, 20:25
KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Op dit moment volg ik de opleiding bedrijfsadministratie/boehoudkundig op MBO niv3. Ik vroeg me af of er mensen zijn die via niv3 toch de kans hebben gekregen om hbo te doen d.m.v een toets o.i.d?
Zoals het ernaar uitziet ben ik rond m'n 21-22 klaar met mijn mbo opleiding als ik niv4 ook erbij op tel. Daarna zou ik heel graag door willen gaan naar het HBO financieel management Accountancy. 't lijkt me heel erg leuk maar ook zwaar.Ik hoor van een heleboel mensen dat het best pittig is en dat je een echte rekenhoofd moet hebben hiervoor.

liefs kim
Oud 06-02-2006, 23:07
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
KiimmiieJ schreef op 06-02-2006 @ 21:25 :
Op dit moment volg ik de opleiding bedrijfsadministratie/boehoudkundig op MBO niv3. Ik vroeg me af of er mensen zijn die via niv3 toch de kans hebben gekregen om hbo te doen d.m.v een toets o.i.d?
Zoals het ernaar uitziet ben ik rond m'n 21-22 klaar met mijn mbo opleiding als ik niv4 ook erbij op tel. Daarna zou ik heel graag door willen gaan naar het HBO financieel management Accountancy. 't lijkt me heel erg leuk maar ook zwaar.Ik hoor van een heleboel mensen dat het best pittig is en dat je een echte rekenhoofd moet hebben hiervoor.

liefs kim
Rekenen is wat anders dan wiskunde.
Je moet wel goed zijn met getalletjes maar het wordt niet abstract
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 08:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Fatality schreef op 07-02-2006 @ 00:07 :
Rekenen is wat anders dan wiskunde.
Je moet wel goed zijn met getalletjes maar het wordt niet abstract
En het over het algemeen zijn mensen die goed zijn met getalletjes ook goed in wiskunde. Dus je kan het zeker wel als maatstaaf gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 19:24
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-02-2006 @ 09:30 :
En het over het algemeen zijn mensen die goed zijn met getalletjes ook goed in wiskunde. Dus je kan het zeker wel als maatstaaf gebruiken.

valt tegen hoor
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 06:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Fatality schreef op 07-02-2006 @ 20:24 :
valt tegen hoor
Ik denk dat dat eerder te maken heeft met het feit of je het leuk vindt of niet. Als dat niet zo is, scoor je vaak minder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten