Advertentie | |
|
![]() |
|
voor punk zou ik deze zeer aanraden. de bassist van offspring heeft em ook (wel een iets ander model, maar komt op hetzelfde neer)
de Ibanez ATK 400 ![]() Ibanez site met specs over de ATK 400
|
en natuurlijk deze, van de concurrent
![]() kutzooi, plaatje werkt nie, kijk zelluf maar! Fender site met specs Chucky kent alleen standaard goedkope punk bassgitaartjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil graag n mening over deze: PALMER jazzbass ![]() is t iets of TOTALE BAGGER?? ![]() |
![]() |
|
musicman en warwick is geweldig. het is alleen compleet zinloos om als eerste bassgitaar zo eentje te kopen omdat ze veeeeeeeeeel te duur zijn en je de kwaliteit die ze bieden nog niet nodig hebt eigenlijk.
dus ik raad je toch aan om voor een goedkoper merk te gaan zoals Ibanez (nog steeds niet "goedkoop" maar beter als musicman en warwick)
|
call me stupid, call me crazy, call me what you will... maar ik bedacht me net iets!
Yamaha heeft geweldige bassgitaren, en voor lage prijzen. die dingen zijn kei goed! kosten zo'n 800 guldenpiekkies (euh... 350 euro ofzo ![]() ![]() Yamaha site voor de ATTLTD2
||
Citaat:
shut up eikel ![]() ennuh krijg ik nou oowk een aardappel tegen mn kop *bibbert*
|
Verwijderd
|
bij conijn muziek in eindhoven hebben ze een beginnerspakket... daar heb ik mijn basgitaar gekocht, voor 311 euro heb je dan:
- stagg basgitaar, kwaliteit is goed genoeg als je net begint - basversterker - tas - snoer - band jeuj, ik ben 1 jaar lid maar deze zinnetjes zijn kut |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hartke basgitaartje Hartke B15 versterker Hartke gitaar tasje Hartke gitaar band kabel ...en met wat mazzel heb ik 75 euro voor een hele ralle marshall versterker gekregen die ik ooit voor 50 gulden heb gekocht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou als ik jou was gewoon naar een muziekwinkel gaan en om advies vragen... het is ook heel afhankelijk van wat voor muziek je wil gaan spelen
ik heb in de meivakantie mn eerste bas gekocht: Ibanez GSR 200 speelt heel goed en was best goedkoop: 295 euro ofzo... Plaatje Meer info over Ibanez GSR 200 edit: ik hem 'm natuurlijk in het zwart gekocht Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 10:32. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook in het zwart, hij speelt inderdaad lekker. Heb er destijds een Peavey 20 watt bassversterker bij gekocht voor 280 gulden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
die heb ik tenminste Meer info over de amp. hij kraakt alleen soms als ik open noten speel (naja gewoon zonder fretten te gebruiken je snapt wel) maar dat ligt denk ik meer aan de versterker Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 11:13. |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb precies hetzelfde, als je je handen van de frets houdt gaat ie inderdaad kraken ![]() Maar verder speelt het wel oke
Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 11:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
open noten kan je vervangen door de 5e fret van de vorige (lagere) snaar, maar dat wist je natuurlijk al, he? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik een open noot speel dan hoor ik het, maar ik los het op door m'n hand gebogen over de frets/nek te leggen (dat je de snaren net niet aan raakt). Bij mij knettert ie al als ik gewoon al zachtjes m'n vinger op een (open) snaar leg :/ En dat is niet bij alle versterkers zo neem ik aan
||
Citaat:
....is het niet een idee om ff naar dat hartke combotje te kijken? http://www.samsontech.com/products/p...D=56&brandID=3
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe duur wil je 'm hebben? |
![]() |
|
als je van plan bent om later echt een goede te kopen, een eerst eentje om "het op te leren", koop dan gewoon een 2de hands, of zo`n squire (als die er zijn)
|
|