Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop dat je al naarstig op zoek bent naar de juiste vervolgopleiding? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kan je een studie gaan doen die je niet ligt, dan moet je er iig iets voor doen en zal het op die manier niet saai zijn (op andere manieren weer wel, maar niemand vind alles volledig leuk). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Korte antwoord: ja. Lange antwoord: nee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat er meer mensen zijn die niets echt voor de volle 100% interessant ed vinden dan dat er mensen zijn waarbij dat wel het geval is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat was toch wat je wilde? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben iemand met veel eisen, ik weet het, ik ben een enorme zeikerd. ![]() Japans is leuk en interessant, maar niet nuttig. Sociologie is ook leuk en interessant, maar ook niet nuttig. Hetzelfde geldt voor muziekwetenschap, kunstgeschiedenis, enz. Ik heb uit m'n grote lijst van interesses maar de voor mijn gevoel nuttigste studie gekozen. Ik moet maar gewoon het beste ervan maken. ![]() Taalwetenschap is een studie die goed aansluit bij één van m'n interesses - er zijn leuke masters in te doen en de kans op een baan is groter dan met bijv. sociologie of Japans. En ik denk dat ik het best leuk ga vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is taalwetenschap echt héél breed, er zal zéker iets tussen zitten dat je echt niet ligt, en ook dingen die je tegen je verwachting in enorm interessant vindt. Dat heb ik nu met Tweede Taalverwerving, dat is écht super interessant. Laatst gewijzigd op 11-02-2006 om 19:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik ben heel tevreden met mijn keuze. Natuurlijk is 't soms niet altijd even leuk, soms een beetje gestress, maar dat hoort erbij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |