Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2006, 20:57
Experiment
Experiment is offline
Hallo,

Ik las net in het topic over borsten hier ergens dat een meisje twee cupmaten vooruit was gegaan door de Diane pil te gaan gebruiken. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Ik heb namelijk cup A/AA, het is niet zo dat ik er erg mee zit, maar als het alleen een kwestie is van van pil wisselen zou ik het wel willen proberen
Oud 12-02-2006, 20:59
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben best wel aangekomen sinds dat ik ben begonnen met het slikken van de Diane pil. Niet alleen mn borsten maar over mn hele lichaam. Het verschilt per persoon, maar het is echt niet zo dat je ineens een volle B cup hebt als je voorheen niets had, maar ze kunnen wel iets groeien ja.
Oud 12-02-2006, 21:02
Gothic
Gothic is offline
Als je 10 kilo aankomt, kunnen je borsten ook groeien... kans is groot dat je niet alleen op de borsten aankomt... En als je probeert af te vallen, raak je het ook weer kwijt...

Diane pil was volgens mij niet goed om je hele leven te blijven slikken?
Oud 12-02-2006, 21:32
Verwijderd
Dianapil wordt volgens mij meer voorgeschreven als medicijn dan als voorbehoedsmiddel. Het wordt gebruik bij acne of overbeharing.

Ik heb deze pil geslikt voor mijn acne. Ik kreeg daar idd grotere borsten door (van cup b naar cup d!), maar de rest van mijn lichaam is toen ook erg aangekomen (15 kg!!).
Ik heb in die tijd veel gelijnd, maar het bleef eraan zitten, ik viel niks af. Ik heb hier wel echt een soort van "tick" meegekregen van hoe ik nu met eten en mijn gewicht omga.

Toen ik gestopt ben met deze pil ben ik wel weer 15 kg afgevallen, maar toen was ik ook die maat borsten kwijt. Daarnaast ik weet niet hoe oud je bent, maar je borsten kunnen ook nog gewoon groeien. (ik zou iig niet aan deze pil gaan)
Oud 12-02-2006, 22:30
bloempjuh20
bloempjuh20 is offline
ik heb de pil Microgynon 50, eerst had ik 25. ik ben er geen gram van aangekomen. zou ik nu de diane pil kunnen gaan slikken zodat ik miss wel dikker wordt?
Oud 12-02-2006, 22:37
Gothic
Gothic is offline
grote pil topic is misschien toch geschikter...
Oud 12-02-2006, 22:46
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Experiment schreef op 12-02-2006 @ 21:57 :
Ik las net in het topic over borsten hier ergens dat een meisje twee cupmaten vooruit was gegaan door de Diane pil te gaan gebruiken.
C'etait moi. Ik heb er wel bijgezegd dat je van die pil kunt aankomen over je hele lichaam. Ikzelf ben er uiteindelijk 10 kilo van aangekomen. Toen was ik het zat, ik hield heel veel vocht vast. Vroeger dronk ik 3 liter water per dag en kwam er ook zoiets uit, nu kwam er naar mijn idee nog maar 1 liter uit. De rest hield ik vast. Daarom en door misselijkheid ben ik overgestapt op de Yasmin, en nu ben ik 3 kilo afgevallen en heb ik geen last meer van misselijkheid. Mijn borsten zijn niet afgevallen met die 3 kilo, misschien komt dat als ik verder ga afvallen.
Oud 13-02-2006, 08:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nou, al die dingen die hier gezegd worden gelden bij mij helaas niet
Ik heb ook mierentietjes () en ben toen ik 18 was aan de Diane-pil gegaan. Na 2 jaar heb ik nog steeds precies dezelfde cupmaat.
Ook ik ben 10kg aangekomen (niet door de pil, maar door mijn eetgedrag), niets daarvan kwam bij mijn borsten, die bleven gewoon hetzelfde. (Voordeel: toen ik 10kg af ben gevallen ging het dus ook niet van mijn borsten af )

Kortom: het verschilt per persoon.

En ik denk dat je je borsten beter kunt accepteren (helaas helaas, zou zelf liever ook wel wat groter willen), omdat borstvergroting ten eerste erg duur is, ten tweede erg lastig en ten derde erg pijnlijk
Oud 13-02-2006, 11:07
Verwijderd
Dit kan heel goed in het grote piltopic.
Topic gesloten

Regels voor berichten