Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2006, 14:23
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
Hoe maak je een website (tekst) marketing technisch ontzettend leuk voor bedrijven? Voor mijn stage heb ik de opdracht gekregen kritisch naar onze websites te kijken om te zien wat er inhoudelijk verbeterd kan worden.

Lekker onduidelijk volgens mij.

Iemand links?!

Groetjes, Ruby Blue.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2006, 16:23
lawallan
lawallan is offline
ben nou niet echt een expert op dit gebied, maar hier heb je alvast een paar basistips:
-overzichtelijk (witregels tussen alinea's)
-duidelijk (zet alles wat je wil zeggen er duidelijk in)
-spellingscontrole/ taalgebruik (je verbaast je erover hoeveel websites vol met spelfouten zitten)
-netjes (geen felle flitsende plaatjes)

Dit is het beste wat ik zo snel kan bedenken, voor een goed verslag zal je er denk ik alleen wel iets dieper op moeten ingaan.
Oud 15-02-2006, 12:35
Maurice
Maurice is offline
marketing is emotie; customer management. dus kijk of de sfeer wordt overgebracht die getracht wordt te bereiken.
Oud 17-02-2006, 12:58
Denkie
Denkie is offline
Citaat:
Maurice schreef op 15-02-2006 @ 13:35 :
marketing is emotie; customer management. dus kijk of de sfeer wordt overgebracht die getracht wordt te bereiken.
Inderdaad, de belevingswaarde is erg van belang of men bij een website blijft hangen ja of nee. Een slordige, niet overzichtelijke opbouw, spelfouten etc. kunnen daarnaast ook funest zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 13:28
Pierreke
Pierreke is offline
Probeer misschien de attentie van de consument te verhogen; zorg dat hij of terugkeert naar de website door er bijvoorbeeld (vooral voor jeugd) een spel aan te koppelen of zoiets dergelijks. Door deze repetitie blijft het product beter hangen en het zal mogelijk je afzet verhogen.
Zorg verder voor een duidelijk en overzichtbare set-up en zorg ervoor dat mensen snel kunnen vinden hoe ze je kunnen bereiken!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten