Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De dominee heeft in een dienst over seks gezegd dat alles mag, maar dat hij niet wist wat God goed of slecht vindt.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En je post op M&M slaat ook al nergens op
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In geen enkele haddieth zul je vinden op welke leeftijd zij (Aisha (ra) en Mohammed (saws) ) seks hebben gehad. En waar blijft jouw bron waaruit moet blijken dat ze seks met elkaar gehad hebben? Je hebt er immers 'genoeg' ?? Maar goed, jij bent veel te bekrompen om dit te kunnen begrijpen daar ik me meen te herinneren dat jij eens dacht dat het in de Islam toegestaan was meteen iemand's hand af te hakken als je het vermoeden had dat diegene gestolen had oid. Damn, verdiep je eens, je bent onwetender dan je denkt. Laatst gewijzigd op 16-02-2006 om 12:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In elk geval is beide opties niet hard te maken, en kan je er dus ook geen discussie over voeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Er staat niet dat Mohammed opgevaren is naar de hemel. Oke, dat is hij dus wel. Dat is de omgekeerde wereld? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jongen, ik ga jou verder niet alles voorkauwen, maar ga je zelf eens verdiepen in zaken waarin jij duidelijk onwetend bent. Ik weet dat onze maatschappij op seks belust is en ik weet ook dat veel mensen seksueel gefrustreerd zijn en niet aan hun trekken komen. Maar Darkside, werk je fantasie aub op iemand anders uit. Voor mijn is deze onnodige, bovendien veel te vaak gevoerde, discussie gesloten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vermoed dat hij het baseerde op een tekst uit de Korinthe brief? Zo van: "Alles is mij geoorloofd, maar niet alles is nuttig?" |
![]() |
||
Citaat:
En dat weet ik niet, is al weer tijdje terug
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder maken alle andere bronnen uit die tijd duidelijk dat het meer dan gewoon was om waar ook ter wereld te trouwen vanaf rond je 8e. Een van de hoofdbestandelen van huwelijk was kinderen krijgen, en heel normaal gebeurde dat ook rond je 13e of 14e. Daar is helemaal niets mis mee aangezien het in die tijd dood normaal was. Het is dus heel ignorant om vanuit een huidig perspectief te ontkennen dat de profeet zoiets zou doen. En darkside is gewoon een klootzak om dingen uit historisch perspectief te rukken voor rechtse propaganda. ![]() |
![]() |
|
|