Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2002, 12:58
Hornyboy
Hornyboy is offline
Nieuwe Morpheus is uit! haal e'm nu! http://dl.cnet.com/downloads/0-18964...20-110-6525083 (voor directe download) www.musicity.nl (voor downen via homepage)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2002, 13:11
F10®!@n
F10®!@n is offline
www.musiccity.com dus
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 13:15
Hornyboy
Hornyboy is offline
tis maar wat je wilt
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:57
Verwijderd
kheb 'm gedownload... zuigt echt, ik snap niet waarom ze alles veranderd hebben. ik kan nou niet eens meer zien hoe lang een liedje duurt en welke kwaliteit het is...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 15:19
Hornyboy
Hornyboy is offline
jah ik heb hem ookal gebruikt en bevalt me ook niet echt vraag me af of je ook de oude nog ken gebruiken... ?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Hornyboy schreef:
jah ik heb hem ookal gebruikt en bevalt me ook niet echt vraag me af of je ook de oude nog ken gebruiken... ?
helaas... tijd voor mij om ftp onder de knie te krijgen...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 13:45
Creep
Creep is offline
Vaag, kheb echt het idee dat ik wat mis, anders zijn ze echt achter uitgegaan en dat lijkt me sterk, maar waar zijn de handige opties gebleven als: Find more files from same user en dat je alleen Mp3 of video bestanden zoekt... Noujah , hopelijk komt er snel een update ofzo, want t lijkt me zo dat ze veel gebruikers kwijt raken.. Jammer.
Oud 03-03-2002, 14:33
@pie
@pie is offline
ik vertrouw het voor geen centimeter, heb hetzelfde voorgevoel als met kazaa destijds

ik zit te idlen met die preview edition, heb verder nix draaien, en ik heb constant 5 kb/s upload (proggie zelf geeft 2,8 aan).. ik sluit morpheus af, en ineens is de upload weg.. een belletje achterin mijn hoofd zegt dan (zoals ie dat bij kazaa deed) SPYWARE... ik heb et er meteen afgegooid, me firewall voor alle (voor dat programma toegestane) poorten dichtgegooid, en ik raak et absoluut niet meer aan tot een paar onderzoeken van 'professionals' klaar zijn..

[Dit bericht is aangepast door @pie (03-03-2002).]
Oud 03-03-2002, 15:27
The Iceman
The Iceman is offline
Morpheus zat dus eerst samen met Kazaa en Grokster op het Fasttrack netwerk. Die zeiden altijd dat het een gewone peer-to-peer was, en er geen gecentraliseerde server was/is. Nu, nadat fasttrack zijn netwerk had geupdate en hierover niets aan morpheus had gezegd, kon morpheus niet meer op het netwerk. Wat heel het verhaal van geen gecentraliseerde server in twijfel trekt.
Nu zit Morpheus echter op het Gnutella netwerk, wat bij mijn weten wel een echt peer to peer netwerk is. Dit verklaat misschien ook waarom je constant een upload hebt. Als er iemand een search doet, wordt dit naar een hoop andere users doorgestuurd, die sturen dit dan weer door enz, enz. Er is zo eens een artikel geweest dat berekende hoeveel datatraffiek 1 enkele search van slechts 1 user berekende, en geloof mij dat was serieus wat.
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 16:43
Verwijderd
De nieuwe Morpheus zuigt echt wel, ik ben ook meteen overgestapt naar Kazaa...

Heb ook meteen al dat irritante spyware eruit gehaalt, zodat ik een "schone" kazaa heb, het leuke is nu ook dat ik geen banner heb links onder aan

Edit: Ik moet zeggen dat Kazaa nog erg goed/snel werkt!

[Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (03-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 19:51
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
De nieuwe Morpheus zuigt echt wel, ik ben ook meteen overgestapt naar Kazaa...

Heb ook meteen al dat irritante spyware eruit gehaalt, zodat ik een "schone" kazaa heb, het leuke is nu ook dat ik geen banner heb links onder aan

Edit: Ik moet zeggen dat Kazaa nog erg goed/snel werkt!

Hoe doe je dat echt? Ik heb kazaa op een oude computer geinstalleerd en ook de spyware eruit geflikkert, kazaa werkte dane chter niet meer bij mij
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 21:31
Manuzhai
Manuzhai is offline
Bij mij werkte de oude Morpheus niet meer... Dit is maar een preview edition, misschien dat ie wel weer beter wordt als de "echte" versie er is. Anders ga ik sowieso overstappen op een Gnutella client, want waarom adware gebruiken als ik ook een leuke open source Gnutella client kan gebruiken om bij dezelfde bestanden te komen?

Manuzhai
Oud 03-03-2002, 22:22
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
@pie schreef:
ik vertrouw het voor geen centimeter, heb hetzelfde voorgevoel als met kazaa destijds

ik zit te idlen met die preview edition, heb verder nix draaien, en ik heb constant 5 kb/s upload (proggie zelf geeft 2,8 aan).. ik sluit morpheus af, en ineens is de upload weg.. een belletje achterin mijn hoofd zegt dan (zoals ie dat bij kazaa deed) SPYWARE... ik heb et er meteen afgegooid, me firewall voor alle (voor dat programma toegestane) poorten dichtgegooid, en ik raak et absoluut niet meer aan tot een paar onderzoeken van 'professionals' klaar zijn..

[Dit bericht is aangepast door @pie (03-03-2002).]
Supernode functie al uitgezet?
Oud 04-03-2002, 08:36
@pie
@pie is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Supernode functie al uitgezet?
nieteens zien staan..

wat hierboven staat (searchresults doorgestuurd?) lijkt me wel een mogelijke verklaring voor die constante upload, maar als je ISDN hebt, en je zit met 5 kb/s upload, dan kun je maar met 3 kb/s meer downloaden? niet echt logisch dus..

ik wacht echt gewoon af.. vertrouw et niet, omdat et gewoon niet logisch is..
Oud 04-03-2002, 09:21
Verwijderd
Ook downloads hervatten lukt niet meer

Stomme versie
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 09:47
@pie
@pie is offline
interessant om in de gaten te houden:
http://www.tweakers.net/nieuws/20798

meerdere downloads kunnen dus ook al niet..
Oud 04-03-2002, 13:01
Verwijderd
Citaat:
halve banaan schreef:
Hoe doe je dat echt? Ik heb kazaa op een oude computer geinstalleerd en ook de spyware eruit geflikkert, kazaa werkte dane chter niet meer bij mij
Ff een andere .Dll vervangen
http://gathering.tweakers.net/showto...15/25#12529356 Lees daar maar eens
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 21:36
ZeikSmurf
ZeikSmurf is offline
Man op man, ik wist niet wat ik zag

Ik ga dus "morpheus" zoeken in morpheus om te kijken of er nog een vorige versie was, krijg ik files met de naam "morpheus.lnk" en sexfilms en nog wat andere zooi :/

En nu sluit ik het af, wil ik later verder gaan...
Al de zooi weg die in de wacht had staan terwijl ik een paar dingen aan het dlen was...
Die kunnen nu niet meer resumen omdat ze niet meer kunnen connecten...

Ik snap niet hoe dom die mensen kunnen zijn :/
Ik haat het proggie nu al...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:25
Verwijderd
Citaat:
ZeikSmurf schreef:

Ik ga dus "morpheus" zoeken in morpheus om te kijken of er nog een vorige versie was, krijg ik files met de naam "morpheus.lnk" en sexfilms en nog wat andere zooi :/

Al de zooi weg die in de wacht had staan terwijl ik een paar dingen aan het dlen was...

Eens
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 09:02
Bartje
Bartje is offline
ik heb dus ook die preview versie, en die zuigt. maar nu ben ik weer terug op kazaa maar ik heb een probleem daarmee als ik kazaa opstart en ik ga dingen downloaden
kan ik niets meer doen voor de rest: geen internet explorer, msn, icq helemaal niets meer wat met internet te maken heeft.
weet iemand wat er aan de hand kan zijn
Oud 06-03-2002, 09:13
@pie
@pie is offline
Citaat:
bartje1112 schreef:
ik heb dus ook die preview versie, en die zuigt. maar nu ben ik weer terug op kazaa maar ik heb een probleem daarmee als ik kazaa opstart en ik ga dingen downloaden
kan ik niets meer doen voor de rest: geen internet explorer, msn, icq helemaal niets meer wat met internet te maken heeft.
weet iemand wat er aan de hand kan zijn
hoe bedoel je dat? kun je het niet opstarten? maakt het geen verbinding? gaat het erg langzaam?

als ik (vruuger met mn isdn tegelijk downloadde en probeerde te surfen duurde het soms ook 5 minuten eer een pagina was geladen..

graag meer info dus ofzo..
Oud 06-03-2002, 13:39
Bartje
Bartje is offline
Kazaa werkt gewoon, ik kan downloaden, de snelheid is ok. Maar als ik kazaa gewoon rustig laat downloaden, en dat wil ik internet explorer opstarten dan geeft mijn de pc( die Win XP draait) die foutmelding van: dit programma wordt afgesloten wilt u dit probleem verzenden. ik kan dus niet internetten...
Oud 06-03-2002, 14:16
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
ZeikSmurf schreef:

Ook vaak gehad met LimeWire (maakt gebruik van Gnutella netwerk ) was ook ff schrikken ja..
Oud 06-03-2002, 20:59
tarekh16
tarekh16 is offline
de nieuwe morpheus is zwaar fucking klote. Niet normaal meer. Ik ben inmiddels weer overgestapt naar kazaa. Hopelijk komt er gauw een grote update voor deze versie van morpheus.
anders : fuck morpheus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten