![]() |
|
Nieuwe Morpheus is uit! haal e'm nu! http://dl.cnet.com/downloads/0-18964...20-110-6525083 (voor directe download) www.musicity.nl (voor downen via homepage)
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij mij werkte de oude Morpheus niet meer... Dit is maar een preview edition, misschien dat ie wel weer beter wordt als de "echte" versie er is. Anders ga ik sowieso overstappen op een Gnutella client, want waarom adware gebruiken als ik ook een leuke open source Gnutella client kan gebruiken om bij dezelfde bestanden te komen?
Manuzhai
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
wat hierboven staat (searchresults doorgestuurd?) lijkt me wel een mogelijke verklaring voor die constante upload, maar als je ISDN hebt, en je zit met 5 kb/s upload, dan kun je maar met 3 kb/s meer downloaden? niet echt logisch dus.. ik wacht echt gewoon af.. vertrouw et niet, omdat et gewoon niet logisch is..
|
![]() |
interessant om in de gaten te houden:
http://www.tweakers.net/nieuws/20798 meerdere downloads kunnen dus ook al niet..
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://gathering.tweakers.net/showto...15/25#12529356 Lees daar maar eens ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Man op man, ik wist niet wat ik zag
![]() Ik ga dus "morpheus" zoeken in morpheus om te kijken of er nog een vorige versie was, krijg ik files met de naam "morpheus.lnk" en sexfilms en nog wat andere zooi :/ En nu sluit ik het af, wil ik later verder gaan... Al de zooi weg die in de wacht had staan terwijl ik een paar dingen aan het dlen was... Die kunnen nu niet meer resumen omdat ze niet meer kunnen connecten... Ik snap niet hoe dom die mensen kunnen zijn :/ Ik haat het proggie nu al... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb dus ook die preview versie, en die zuigt. maar nu ben ik weer terug op kazaa maar ik heb een probleem daarmee als ik kazaa opstart en ik ga dingen downloaden
kan ik niets meer doen voor de rest: geen internet explorer, msn, icq helemaal niets meer wat met internet te maken heeft. weet iemand wat er aan de hand kan zijn
||
![]() |
Citaat:
als ik (vruuger ![]() graag meer info dus ofzo..
|
Kazaa werkt gewoon, ik kan downloaden, de snelheid is ok. Maar als ik kazaa gewoon rustig laat downloaden, en dat wil ik internet explorer opstarten dan geeft mijn de pc( die Win XP draait) die foutmelding van: dit programma wordt afgesloten wilt u dit probleem verzenden. ik kan dus niet internetten...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Morpheus M@rco | 22 | 28-02-2002 16:50 |