Advertentie | |
|
![]() |
|
Een webpagina maken kan je bijvoorbeeld met NVU of dreamweaver .
Offtopic: Wanneer gebruiken jullie nou eens de zoekfunctie of google? Daar is toch deze voor bedoelt?? ![]() (heb niks persoonlijks tegen je, weirdome, maar tegen heb iets de mensen in het algemeen, die de zoekmachines niet gebruiken)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat raden de meeste mensen af, vanwege de brakke code en meerdere dingen.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Raad dan aub een wysiwyg-editor aan ![]()
|
![]() |
lycos.nl is echt de beste, kijk ook eens op www.wyger.nl.
Je site heeft dan wel een lange url, hier voor kan je een domeinnaam nemen, dat kost geld, maar er is ook een gratis .tk kijk hiervoor op de site www.dot.tk. Je kan dan een goede korte url nemen bijv: www.mijnsite.tk Een goede WYSIWYG builder is Web Builder, http://www.wysiwygwebbuilder.com/download.html Er staat een gratis versie bij. Misschien minder uitgebreid, maar het beschikt over alles wat je nodig hebt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wil je een goeie en gratis site bouwen dan kan je dat het beste www.frihost.net doen.
Daar kun je echt heel veel ruimte krijgen, zonder gestoord te worden door reclame etc.etc. Gewoon erg goed daar. Een voorwaarde is dat je eerst ongeveer tien posts op het forum post daar. Je krijgt dan punten en als je genoeg hebt, krijg je deze ruimte (en domeinnaam) voor je site. Hele kleine moeite, maar dan heb je echt wat. Ik weet niet of je daar ook aan de slag kunt met de computertaal HTML...Ik ben ook bekend met HTML, omdat ik ook eerst bij freewebs een account had. Bij freewebs doet je site het soms tijdelijk niet: ze willen dat je ruimte bij hun gaat kopen...Stel dat ze bij frihost geen HTML hebben, dan is het een kleine stap om PHP of Perl te leren ( = andere computertaal). Ik heb eigenlijk nog steeds een account bij freewebs, maar de reden dat ik ben overgestapt is vanwege de mogelijkheden die ik bij frihost had: bij frihost kun je met de scripttalen (scripttaal=CGI) PHP en Perl zelf forums helemaal ( dus niet eentje die je ergens al kant en klaar vandaan kunt halen en ook geen open source forums/gedeeltelijk aanpasbare forums) ontwerpen en eventueel chatrooms etc. etc. maken. Door de hoeveelheid ruimte kun je ook veel met javascripts werken...als je er tenminste een beetje lol in hebt om dat te leren. Kortom, de meeste mogelijkheden vind je daar als je een gratis site wil! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
HTML is geen programmeertaal, oke...Maar ja, zo lang ben ik ook nog niet bekend met internet...ik bedoelde gewoon: "een soort van computertaal". Volgens mij ben jij wel een beetje thuis in programmeertalen of wat dan ook, toch? |
![]() |
||
Citaat:
en ja, op elke host kun je HTML gebruiken, behalve als ze 't expliciet gaan blokkeren (maar dat komt afaik nooit voor). Sowieso gebruikt PHP als output ook HTML, dus als HTML geblokkeerd is (whatever the reason may be), zal PHP ook geen output kunnen genereren, op plaatjes na dan
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dot TK zuigt naar mijn mening. Teveel reclame. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Joh, hoe doe je dat? Heb je misschien een link met de juiste tags of iets dergelijks? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
bedoeld ![]() </mierenneuk> Gebruik Dreamweaver of Crimson Editor voor het maken (de HTML) en zet je site dan op tripod of misschien wel op de ruimte van je internetabbo. Dan een .tk adres laten registreren en je hebt een site! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
http://www.pro-networks.org/forum/about48031.html
Whoei links ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Wie heeft er een website van lycos? (1 euro) Me88 | 5 | 19-10-2007 12:39 | |
Liefde & Relatie |
Waar kan ik dit vinden? Elmoo | 6 | 15-01-2007 16:33 | |
Software & Hardware |
[Web] Prutsels voor m'n website Choke | 21 | 20-03-2005 15:18 | |
Software & Hardware |
[.nl domeinnamen] Waar kan ik er een aanvragen? Verwijderd | 20 | 08-07-2003 15:37 | |
Software & Hardware |
[Webhosting] simpele, gratis website hosten in NL taal? king112 | 10 | 29-03-2003 08:51 | |
Software & Hardware |
[websites]Waaro kan ik ze (gratis) maken? KrizzZzZZzzjE :P | 16 | 14-01-2003 10:10 |