Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2002, 19:43
rozijntje
rozijntje is offline
ik ben het beu. dat is hier nu verdomme al negen maanden aan de gang.

eind september ben ik verliefd geworden op een jongen van mijn klas, hij heeft echt een heel aparte persoonlijkheid enzo, maar ik had spijtig genoeg niet veel contact met hem, omdat hij redelijk asociaal is (was). in het begin was het niet echt fel, ik was wel zo'n beetje verliefd, maar niet dat ik aan niks anders meer kon denken.

dan met kerstmis werd het heel fel, en toen zag ik hem twee weken niet door de kerstvakantie, en het tweede trimester ging het dan weer een beetje over.
ik ben in totaal misschien twee weken redelijk over hem geweest, ik weet niet waardoor, maar toen begon ik door een bepaald voorval in de klas (hij speelde piano tijdens esthetica zo schoon) weer interesse te krijgen. en toen we met de hele klas naar hasselt gingen op een vrijdagavond merkte ik dat ik terug stapelverliefd was op die jongen. maar ik wist dat ik hem uit mijn kop moest zetten, da wist ik echt al van in het begin.

anyway, in de paasvakantie gingen we dan met de klas naar londen en daar is de situatie in een stroomversnelling terechtgekomen: ik kwam erachter dat hij hopeloos verliefd was op een meisje, maar niemand wist wie, en ook dat hij nog perfecter was dan ik had gedacht met als resultaat dat ik doodongelukkig én verliefder dan ooit was.

het derde trimester kwam hij erachter dat ik verliefd op hem ben, maar hij weet niet eens dat het echt serieus is of zo, dat vind ik het ergste, dat hij misschien denkt dat het maar een heel onnozele korte verliefdheid is, want dat is het niet. ik wil doodgraag met hem praten, maar ik durf nie, en ik zou ook eigenlijk niet goed weten wat zeggen.
anyway, hij heeft tegen een vriend van mij gezegd dat hij mij heel sympathiek vond, maar dus verliefd is op een ander meisje. maar na de examens gingen we naar de stad om ons te gaan bezuipen, en hij was er ook bij, en hij heeft mij de hele avond genegeerd, echt zelfs nie "hey" gezegd of zo.
en het was wellicht de laatste keer dat ik hem zag
ik wil echt alleen nog maar met hem bevriend geraken, ik wil dat hij mij vertrouwt, echt graag heeft, en het is zo frustrerend dat ik niet dichter bij hem kan geraken (hij is heel gesloten enzo)

ik ben er echt ongelukkig over, en ik wil er meer dan ooit overheen geraken, maar ik weet bijgot nie meer hoe. heeft iemand tips? of heeft iemand in dezelfde situatie gezeten?
Oud 22-06-2002, 20:06
Gleipnur
Gleipnur is offline
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ik herkan dit VOLLEDIG, gewoon helemaal hetzelfde verhaal hier!! hoe is het toch mogelijk!!
Ja, vanavond die ik em waarschijnlijk voor de laatste keer...en ik heb besloten om EINDELIJK men move te doen...na een hele hoop alcohol, ja...ben ook te laf om iets te zeggen, en hij is ook zo gesloten en aaarrg, hij negeerd me meestal ook, en als hij iets zegt is het net op een moment dat ik ook tegen hem net wou praten, vervelende situaties...bleh...en't duurt hier zelfs al 2 jaar! Echt erg...ik begrijp je! Maar spijtig genoeg kan ik je dus ook niet helpen...

XXX, Gleip
Oud 22-06-2002, 20:25
love is life
love is life is offline
Ik herken mijn eigen ook ergens wel.
Bij mij ben ik al hopeloos verliefd 2 jaar en dit jaar moet ik afscheid nemen van hem maar ik ben ertoe geslaagt heel erg goed bevriend te worden met hem ... En dit gaat zo f*cking moeilijk zijn ... Ik heb ook wel verkering gehad met andere gasten ik was ook wel verliefd op die gasten, maar ik wist iedere keer dat ik alleen maar van die ene goeie vriend hield ... Hij heeft dit nooit echt geweten dat ik van hem hield maar ik wil onze band gewoon niet kwijt tussen ons daarom dat ik hem nooit niks gezegd heb ...

Nu voor jou ik denk dat het beste is ook al heb je nog gevoelens voor die ene jongen dat je gewoon tegen hem doet als vrienden en dat je hem zo beter leert kennen je gevoelens proberen te onderdrukken om bij die jongen goed te staan en misschien daarna als jullie elkaar beter kennen en het wederzijds blijkt te zijn meer proberen ... Anders zou ik het echt niet weten ...

greetzzzz ikke
Oud 22-06-2002, 20:52
fanatickje
fanatickje is offline
heb ook zoiets al 2 jaar, mer als ze vanavond ôp msn komt, dan vraag ik ze mee, zonder pardon, nu ist genoeg (zeg ik tegen m'n eigen!) hopelijk wil ze mee..... (en komt ze op msn!)
Oud 23-06-2002, 11:09
rozijntje
rozijntje is offline
bedankt voor de reply's.
tja ik wil er echt heeeel graag goed bevriend mee worden, maar ik ben zelf ook niet zo'n heel sociaal type...

en ik wil er eigenlijk ja vooral over geraken. niemand een idee hoe je daar best aan begint?
of kan je zoiets niet forceren?
Oud 23-06-2002, 17:49
Gleipnur
Gleipnur is offline
wel, als je hem nu niet meer gaat zien, gaat eht heus wel vanzelf over hoor! De reden dat het bij mij zolang duurt was omdat ik em elke dag zag en ja, dan wakkerd dat gevoel steeds aan...ergens ben ik blij dat ik em nu niet meer ga zien...
Oud 23-06-2002, 17:58
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Denk dat je vooral jezelf ermee hebt als je wel bevriend wordt. Dan zie je hem mogelijk vaker, dat helpt niet mee om over hem heen te komen, echt niet.
Kan je beter laten verwateren en op andere jongens gaan letten.
Reageren

Regels voor berichten