Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2006, 12:47
metaldready
metaldready is offline
ik vroeg me af..
zijn er mensen hier die met hun ex in 1 huis wonen? tussen mij en men ex is het nog niet zolang uit en we wonen in 1 huis samen met nog 2 andere jongens. Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan. wil ook niet meer zo graag thuis zijn.
iemand hier ervaring mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2006, 13:07
Kayleigh
Kayleigh is offline
niet in die zin.. heb wel eens met een huisgenoot gezoend in een vlaag van verstandsverbijstering.. ik had ook niet echt de behoefte om hem daarna nog tegen te komen, nee.. scheelde dat wij met zn 14-en woonden en jij met zn vieren. Dan kan je hem toch minder makkelijk ontlopen

hoelang hebben jullie gehad dan? en was het al aan voor jullie daar gingen wonen of is het zo gegroeid?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 14:00
Fainne
Fainne is offline
Een huisgenoot heeft me ook eens gezoend op een dronken moment, ik was verliefd op 'm, hij niet op mij. Doet er niet toe, het is al eventjes geleden maar we zijn na dat voorval eigenlijk meteen terug gewoon met elkaar beginnen omgaan, doen nog veel dingen samen enz
In het begin was het wel ietsje onwennig ja, maar nu komen we weer zeer goed overeen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 14:07
Iduna
Iduna is offline
Het lijkt me geen fijne situatie. Hoe denkt hij erover? Heb je de middelen om eventueel te verhuizen?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 14:33
Verwijderd
Hm dat lijkt me niet relaxt. Ik zou proberen te verhuizen als dat mogelijk is. Of er anders heel goed met hem over praten hoe je dit oplost.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 14:45
Verwijderd
Ja, daar heb ik wel ervaring mee. Sinds vorige week heb ik een einde gemaakt aan een korte affaire van 3 weken met de jongen die de kamer onder mij woont. Het is pijnlijk, dat weet ik, maar ik ben niet van plan mezelf weg te laten jagen.
Ik denk dat tijd alle wonden wel heelt. Als je er zelf niet te zwaar aan blijft tillen is er grote kans dat jullie binnenkort weer zorgeloos door 1 deur kunnen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 14:51
ecrivaine
ecrivaine is offline
Dat is heel lastig. Heb je heel lang met hem gehad? Ik denk dat het toch wel een stuk makkelijker is om niet meer in hetzelfde huis te wonen. Of je moet echt heel goed met hem praten en ermee om leren gaan. Ik ken ook een stel dat ruim 2 jaar een relatie had en toen ze gingen studeren in hetzelfde huis gingen wonen. Nu (geheel onverwacht overigens) is het uit en zij zullen ook niet meer bij elkaar blijven wonen.
Het is hoe dan ook moeilijk, maar ik zou denk ik verhuizen, als dat kan. Je hoeft het contact niet te verbreken, maar dag in dag uit samenwonen lijkt me heel pijnlijk als je daarvoor een relatie hebt gehad.
Oud 04-03-2006, 15:17
snoopy
snoopy is offline
nee, gelukkig niet zeg!
Oud 04-03-2006, 15:28
Nienna*
Nienna* is offline
Het ligt er ook heel erg aan hoe het is uitgegaan. Maar sowieso om alle directe pijn en verdriet te voorkomen, misschien tijdelijk uit huis gaan? twee weken tot een maand bij een vriendin logeren? Want als jij verdriet hebt, is hij dan toch al gauw degene die jou gaat troosten, waardoor jij weer hoop kunt krijgen. Beetje verwarrend.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 15:55
metaldready
metaldready is offline
jah ik heb niet zolang met em gehad paar maand. we woonden al een jaar in hetzelfde pand.
ik heb hetoverigens uitgemaakt omdat we elkaar redelijk naar onder haalden. verhuizen tsja dat wil ik zowieso wel ik woon in een gat maar ik moet nog ff kijken waar ik volgend jaar men studie ga volgen. anders blijf ik aan het verhuizen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 23:11
Optima
Optima is offline
regel nummer 1: NEUK NIET MET HUISGENOTEN

om de simpele reden dat als het uitgaat, je dus opgescheept zit met je ex, en als het wel goed gaat, dan woon je praktisch al samen in het begin van een relatie wat ook niet echt leidt tot de meest gezonde relaties.
Oud 04-03-2006, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 05-03-2006 @ 00:11 :

om de simpele reden dat als het uitgaat, je dus opgescheept zit met je ex, en als het wel goed gaat, dan woon je praktisch al samen in het begin van een relatie wat ook niet echt leidt tot de meest gezonde relaties.
Lekker kort door de bocht!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 23:39
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:

wat een kul. wellicht gewoon een one night stand met je huisgenote? no problem toch? alsof van sex gelijk een relatie komt...
Oud 05-03-2006, 16:35
dext0r
dext0r is offline
ik heb nog ongeveer anderhalve maand samengewoond met me ex nadat het uit was, puur omdat zij nog geen andere woonruimte had. én dat ging in ons geval dan prima. maar het was dan ook niet op een lelijke manier uitgegaan ofzo.

maarja..
in jou geval. zorgen dat 1vd2 zo snel mogelijk andere woonruimte heeft?
Oud 08-03-2006, 04:08
Breg
Breg is offline
Niet echt zoals in jouw situatie, maar ik woon wel samen met een jongen die mn 'vakantieliefde' was. Leerde hem op vakantie kennen, we hebben een paar leuke weken gehad, maar besloten er na de vakantie niet mee door te gaan en gewoon vrienden te zijn (hij woonde bij mij in de buurt). Toen ik vervolgens op zoek was naar een huis kon ik bij hem komen wonen en nu woon ik samen met hem + nog een andere vriend, en we slapen zelfs in dezelfde slaapkamer. In 2 verschillende bedden en dat gaat al een paar maanden goed zo, en we zijn nog steeds goede vrienden, alleen vindt mn hele omgeving het maar raar. Wat ik wel kan begrijpen, maar deze jongen is nu 1 van mijn beste vrienden, dus voor mij is er niks raars meer aan...
Oud 08-03-2006, 09:33
Verwijderd
Ik heb met miojn ex samengewoond. Toen het uitging ben ik direct terug naar mijn ouders gegaan en heb mijn huur opgezegd. Ik kon het niet verdragen verder met hem onder 1 dak te wonen aangezien de reden waarom we uit elkaar gegaan zijn niet echt leuk was.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 16:51
terror koekjes
terror koekjes is offline
Oh ik woonde samen met mijn ex en toen ging ik terug naar mijn moedah maar die kon ik nog minder uitstaan dus toen ging ik maar weer terug, geile boel hier in huis
Oud 08-03-2006, 16:55
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:

Inderdaad dat heb je goed gezegd
Oud 08-03-2006, 20:48
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
ow, ik zou het zo knap vinden om met mijn ex in 1 huis te wonen. Hij kan mij niet luchten of zien! Dan zouden er een heleboel meubelen sneuvelen
Reageren

Regels voor berichten