Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2006, 13:22
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Hoi, wie heeft er ervaringen te delen over de Lommerbergen?
Ik ga 27 Maart voor een midweek daar heen. En ik zou graag extra informatie, en meningen willen hebben.
Wat vond je het leukst?
Wat vond je minder leuk?
Moet je veel extra betalen voor dingen die je kunt doen op dat park?
Hoe vinden jullie het zwembad?
Kan je daar gratis onder de zonnebank? Gratis poolen?

Laat het me weten!

Alvast bedankt,
Diana
Oud 06-03-2006, 14:10
Codaz
Codaz is offline
Leuk, tis groot en der is een groot zwembad in jungle style.
Minder leuk, het ziet er jaren 80 uit, nogal kaal. Huisjes liggen ver van elkaar af soms.

Wel grote huisjes !

Poolen en zonnebank zijn niet gratis...
Oud 07-03-2006, 06:54
Verwijderd
Oooh jeugdnostalgie, daar gingi k altijd heen toen ik klein was<3. En toen vond ik het helemaal geweldig, het was destijds ook nog van centerparcs.

Maar goed, ik kan me herinneren dat het wel een groot parc was. Met een grote park plaza en een redelijk groot zwembad (waar je als kind veel plezier kon hebben).

Minder leuk is volgens mij de omgeving waar nogal weinig te beleven valt.
Ik zou wel fietsen huren, kan ej lekker op pad, en handig als je ver van het centrum van het park in zit. Huisjes liggen zoals hierboven gezegd nogal ver uit elkaar.
Oud 15-03-2006, 22:22
miss-richie
miss-richie is offline
Ik woon er best vlak bij, het zwembad is leuk maar ik ben verder niet echt een fan van zo'n parken...
Oud 21-03-2006, 11:31
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Wie weet er ook of je een magnetron in je huisje heb.. En wat je écht mee moet nemen wat er NIET in het huisje zit!?
Oud 21-03-2006, 12:12
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 21-03-2006 @ 12:31 :
Wie weet er ook of je een magnetron in je huisje heb.. En wat je écht mee moet nemen wat er NIET in het huisje zit!?
als het goed is heb je toch zo'n brochure waar in staat wat er in het huisje aanwezig is. Ik zou niet weten wat voor iets super belangrijks je mee moet nemen. Gewoon net als wanneer je ergens gaat logeren, kleren, makeup/douchespulletjes, wat cds's/dvds misschien en misschien bordspelletjes..
Oud 21-03-2006, 14:09
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Roxy schreef op 21-03-2006 @ 13:12 :
cds's/dvds misschien en misschien bordspelletjes..
Dan zou ik die bordspelletjes maar meenemen, want cd's/dvd's heb je dus niks aan..
(Of je moet een superluxe variant huisje hebben (en dan heb je nog alleen een stereo, geen dvdspeler)).
Oud 21-03-2006, 15:06
Verwijderd
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 21-03-2006 @ 12:31 :
Ja je hebt wel een magnetron, maar een dvd speler zeker weten niet, op een cd speler zou ik niet eens rekenen.
Oud 21-03-2006, 20:55
Roxy
Roxy is offline
oh ja het is eigenlijk ook erg lang geleden dat ik in zo'n huisje ben geweest maar ik dacht me ergens toch een tv te herinneren maar dat was met groot gezin enzo dus misschienw el een luxere variant
Oud 21-03-2006, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 21-03-2006 @ 21:55 :
oh ja het is eigenlijk ook erg lang geleden dat ik in zo'n huisje ben geweest maar ik dacht me ergens toch een tv te herinneren maar dat was met groot gezin enzo dus misschienw el een luxere variant
Een tv heb je ook wel, maar voor mijn gevoel waren die centerparcs huisjes meestal uitgerust met een groot zwart bakbeest.

Ooh sentiment, pepetv. Als je 's ochtends vroeg op centerparcs tv keek was er altijd een show met Woeps de wave, orie so sorrie en nog een paar van die figuren, geweldig. (al is de lommerbergen tegenwoordig niet meer van Centerparcs.)
Oud 22-03-2006, 10:11
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Anneka schreef op 21-03-2006 @ 23:04 :
Ooh sentiment, pepetv. Als je 's ochtends vroeg op centerparcs tv keek was er altijd een show met Woeps de wave, orie so sorrie en nog een paar van die figuren, geweldig. (al is de lommerbergen tegenwoordig niet meer van Centerparcs.)
Grappig . Die figuren (verder nog Rep de razende Reporter en Bing Bush) zijn er inderdaad tegenwoordig, maar daarvoor waren er anderen.. wat dan net weer mijn jeugdsentiment is .
Oud 22-03-2006, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 22-03-2006 @ 11:11 :
Grappig . Die figuren (verder nog Rep de razende Reporter en Bing Bush) zijn er inderdaad tegenwoordig, maar daarvoor waren er anderen.. wat dan net weer mijn jeugdsentiment is .
hehe ik kan me eigenlijk niets anders herinneren dan pepetv met deze figuren. En aangezien wij niet eens zoveel schelen en ik heeel jong was dat die woeps enzo er waren zal het ernet voor zijn geweest ofzo.

Mja ontopic maar weer, dit is niet het algemene centerparcs topic.
Oud 23-03-2006, 13:24
Clumsy
Clumsy is offline
Ja jeugdsentiment! Ben er ook geweest maar weet er weinig meer van... Behalve dat ik het altijd heel leuk vond!
Oud 31-03-2006, 16:07
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Nou, deze dag ben ik terug gekomen vanuit Limburg.
Ik heb een hele leuke week achter de rug gehad, ondanks de mindere dingen van het park.
We moesten ook een enquete invullen over het park etc. Ik heb er een briefje bij gedaan wat ik er minder aan vond, en wat ik wél goed vond!
Het huisje was gelukkig schoon. We wilde nog een dagje extra boeken, maar dan zouden we wel moeten verplaatsen naar een ander huisje, en zou het voor 1 nacht, rond de €100,- kosten. We konden niet in het huisje blijven, omdat er een familie was, die speciaal huisje 732 moest hebben...

Ondanks slecht weer, hele leuke week gehad, en ga er graag nog eens naar toe!!!
Oud 31-03-2006, 16:09
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
We hadden helaas géén magnetron...
Oud 05-04-2006, 10:49
filiaal1071
filiaal1071 is offline
In de CenterParcs tijd was het park natuurlijk een stuk beter. Overigens is de Lommerbergen het eerste park wat door CenterParcs opgezet is.

Het verheugd me dat jongeren weer massaal naar CenterParcs gaan. Zelf heb ik er een forum over opgezet. Als je wil kan je langskomen op www.cponlineforum.nl.tt
Oud 08-04-2006, 19:51
Myrtille
Myrtille is offline
Dat was vorig jaar, ik was 16..
Met drie vriendinnen met 'n tentje op Terschelling
En dit jaar ga ik helemaal niet meer met m'n ouders op vakantie..
Nooit meer, geloof ik
Deze zomer ga ik met school naar Rome, met vrienden en vriendinnen naar Rimini en met m'n zus backpacken in Frankrijk Zónder ouders!!
Advertentie

Regels voor berichten