Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er zit ook een splinternieuwe voeding in.. die begaf et ook. 400w voeding. de koeling heb ik zelf opnieuw er op gezet ... en nog gekeken of het goed zat. koelpasta etc opnieuw aanmeoten brengen... der zt een SPIRE (klik) koeler op. de videokaart is als ie vastloopt niet aan te raken. maar ik heb dus een 2e monitor er aan gehangen.. daar speedfan en Everest laten draaien.. en allebei stonden de processor op 50 graden en dan blijft ie hangen.. ik hebin de bios al gekeken naar warning temp.. oid.. maar staat allemaal uit AGP Voltag staat op 1.5 volt.. die kan niet op default gezet worden.. alleen maar op 1.6 of 1.7 v Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 14:01. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
iedereen heeft een eigen ervaring met bepaalde spullen.. maar ook m et de oude voeding werd de zelfde temparatuur bereikt. dit vind ik echt een geval apart... maar is dit niet die AMD serie die (?te?) heet wordt. ik heb het zelf niet zo op amd.. maar daar draait het niet om.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@TS, werk alle draden e.d. zo goed mogelijk weg, zorg ervoor dat de fans op logische plaatsen zitten ( outtake boven, Intake beneden want warme lucht stijgt ) en wat voor koeling zit er op de cpu ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het probleem is. (nou ja probleem)) hij wil niet echt een game pc.. maar gewoon af en toe een spelletje willen spelen., dus hij is niet van plan om een nieuwe pc te kopen! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Wat te doen met dit budget?] Ik kan niet besluiten.. Big Boi | 21 | 03-01-2006 13:29 | |
Software & Hardware |
[Koeling] Hyperactieve koeling SuperSanne | 50 | 10-07-2005 22:17 | |
Software & Hardware |
[ATX] Ventilatie CrazY G | 20 | 16-05-2005 22:30 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Hangt dafelix | 3 | 07-03-2005 20:02 | |
Software & Hardware |
[Videokaart???] strepen door het beeld Warsocket | 20 | 24-09-2004 13:29 | |
Software & Hardware |
[PC]Valt steeds uit. CrazY G | 17 | 09-08-2003 13:47 |