Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2006, 13:34
meisjke
meisjke is offline
Haai allemaal ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik wil heeel graag naar de lion king, maar heb ni zoveel geld... maar mijn vraag is:
of iemand er heen is geweest en op de 5e rang heeft gezeten?? (desnoods 4e rang)...

Ik ben nl bang dat we het daar helemaal niet goed kunnen zien, dat zij de man van de reserveringen ook....
maar zou iemand het aanraden om wel de goedkopere kaarten te nemen?en wat kun je anders miss niet zien??..(3e rang wordt egt te duur..)
alvast bedankt iig!
Advertentie
Oud 16-03-2006, 15:34
Balance
Balance is offline
Tja, het is logisch dat je voor die prijs veel minder zicht hebt dan voor een betere rang. Ze zijn niet voor niets een stuk goedkoper.
Meestal mis je dan een zijkant van het toneel en zit je erg hoog.

Heb je een cjp pas? Zo ja, dan kun je op de dag van een voorstelling vanaf 12 uur kaarten kopen met 50% korting. Op die manier kun je op een goede rang zitten voor een lage prijs.
Oud 16-03-2006, 17:51
meisjke
meisjke is offline
ja idd.. das ook wel logisch, maar ze noemden het luisterplekken en dat lijkt me dan wel weer erg zonde.. ik bedoel om nou naar een musical te gaan om alleen te luisteren is ook een beetje dom ...
daarom was ik benieuwd naar meningen van mensen die op die plekken gezeten hebben..

maar dat van die cjp zou wel heel handig zijn.. ik heb die niet maar een vriendin wel, maja om nou op te gokken dat die kaarten over blijven
Oud 16-03-2006, 18:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
meisjke schreef op 16-03-2006 @ 18:51 :
ja idd.. das ook wel logisch, maar ze noemden het luisterplekken en dat lijkt me dan wel weer erg zonde.. ik bedoel om nou naar een musical te gaan om alleen te luisteren is ook een beetje dom ...
daarom was ik benieuwd naar meningen van mensen die op die plekken gezeten hebben..

maar dat van die cjp zou wel heel handig zijn.. ik heb die niet maar een vriendin wel, maja om nou op te gokken dat die kaarten over blijven
Je belt gewoon op de dag zelf om 12 uur. Zijn er geen kaarten over, dan probeer je het toch de dag erop weer?
Oud 16-03-2006, 18:11
meisjke
meisjke is offline
ja das waar, nou het is iig het proberen waard natuurlijk.. dankje
Oud 17-03-2006, 11:11
Gruppie
Gruppie is offline
ik heb met cjp op de 4de rang gezeten (ik had die dag erg veel zin maar er waren geen betere kaartjes over) en enkele scenes zie je helemaal niet.. Verder valt het best mee, het is nog steeds mooi hoor!
Oud 26-06-2006, 21:32
ruudhendrik
ruudhendrik is offline
Zat 2e rang (1e was uitverkocht)

Maar het was echt supermooi!

echt een aanrader.
Oud 27-06-2006, 13:47
**Amicitia**
**Amicitia** is offline
ik zat eerste rang, en het was echt heel erg goed.. alleen je zat zegmaar daarzo beneden, en het liep niet echt op, dus je had wel een hoofd voor je wat een stukje podium weghaalde maar het waren wel hele goede plaatsten..
maar niet dat je daar wat aan hebt.
ik heb nooit op die rang gezeten, sorry..
Oud 27-07-2006, 10:23
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
een super gave musical, al ben ik er zelf niet geweest. maar ik heb van een vriendin het een en ander gehoord en sinds een maand heb ik de musical cd. onwijs mooie muziek en de teksten zijn inhoudelijk ook goed. daarbij houd ik zelf van afrikaanse muziek.... dus t heeft zowiezo mijn voorkeur!
Advertentie

Regels voor berichten