![]() |
|
Ey ik denk er nu over om een nieuwe 3d kaart te kopen, de nVidia 7800GS Extreme, maar ik weet niet zeker of m'n huidige moederbord die wel aan kan. Ik heb op het moment een Radeon 9800 pro, en m'n moederbord is van het type
Albatron PX865PE PRO/865PE/800FSB/DDR400 (letterlijk overgenomen van de factuur) http://www.albatron.com.tw/english/i...asp?pro_id=193 dat is als het goed is de website van dat moederbord. Verder nog jullie advies over of het wel verstandig is om die kaart te kopen? ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb je een systeem dat je goed samenstelt; dan moet je eigenlijk alles upgraden over een paar jaar: processor, geheugen, videokaart, hardeschijf, moederbord. Dan kun je gewoon beter een nieuw systeem kopen. Dus als hij nu AGP koopt en een goeie videokaart koopt, boeit dat helemaal niks. Koopt hij nu AGP en zet er een GF2MX in en wilt hij later nog een betere videokaart over een jaar, dan wordt het lastiger. Alhoewel je AGP kaarten natuurlijk nog prima 2e hands zou kunnen kopen. Maar dit alles is niet nodig als hij nu een videokaart koopt die bij zijn systeem past. Dan valt er niets te upgraden en is het dus ook niet erg als hij niet kan upgraden. Zijn volgend systeem zal dan een quad-core AMD zijn met 4GB DDR3 geheugen en een GeForce 8800GS videokaart (die nog niet bestaat). ![]()
Laatst gewijzigd op 19-03-2006 om 00:37. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Gewoon je systeem goed samenstellen en gebruiken totdat hij verouderd is en je behoefte hebt aan een modernere machine. Maar ik wil er wel dieper op in, maar dan liever in een nieuw topic. Kijk hier eens: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1378962
|
![]() |
|
|