Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het verder wel aardig, maar soms wat te opzichtig 'mooi'. Ik krijg er een raar gevoel van. Moeilijk uit te leggen. waar zijn we als we liegen in paradoxen over zweven in een pantser van metaal? Jammer dat hier je spel met de V verdwijnt. Het lijkt wel een stuk uit een ander gedicht. Ook omdat het eerst de hele tijd over vleugels en wolken ging en nu opeens over een pantser van metaal. Metaal is wel lekker om je even uit dat zweverige vleugelwolkengedoe te trekken, maar dat lijkt me toch niet de bedoeling. Zeker niet omdat je er daarna weer ingegooid wordt met de laatste strofe.
Laatst gewijzigd op 20-03-2006 om 10:58. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
waar zijn we als we liegen in paradoxen over zweven in een pantser van metaal? Ik zal nog even nadenken of ik hier ook nog iets mee kan doen in die richting, maar denk het niet eigenlijk. Dat je het 'wel aardig' vindt, kan ik verder niet zoveel aan doen. Smaak enzo ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #28 Saarah | 500 | 31-01-2007 16:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Eigen verhaal] Een nieuwe zondag Verwijderd | 6 | 22-08-2006 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Diathermane Verwijderd | 0 | 14-06-2006 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll: thema Alfred's Mare Halogeen | 180 | 15-10-2005 18:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meest arische land. G-force | 65 | 11-08-2005 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |