|
|
Bekijk resultaten poll: Zou jij op de partij PAN stemmen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 8.33% |
Nee |
51 | 85.00% |
Misschien |
3 | 5.00% |
Ik stem niet |
1 | 1.67% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Allochtone partij PAN presenteert zich
DEN HAAG - Nederland moet zich verder ontwikkelen als een multiculturele samenleving. Verschillen tussen autochtonen en allochtonen moeten getoond worden en de verschillende bevolkingsgroepen dienen meer van elkaar te leren. Met die boodschap wil de Partij voor allochtone Nederlanders (PAN) volgend jaar meedoen aan de parlementsverkiezingen. De partij presenteerde zich woensdag in Den Haag. De PAN wil geen 'allochtonenpartij' zijn. Wel wil ze dat allochtonen met trots hun waarden en kwaliteiten uitdragen en dat de autochtone bevolking hiervan wil leren. "Wij willen een land waar we het beste van elkaar ineenvoegen", zei een van de oprichters, managementtrainer Hans Hoogerdijk, woensdag. Volgens de PAN vestigt Nederland er nu te veel aandacht op dat nieuwkomers zich moeten aanpassen en hun waarden moeten loslaten. "Terwijl allochtonen met hun dubbele culturele achtergrond en hun specifieke kwaliteiten door opvoeding en ervaring juist iets toevoegen", zei Hoogerdijk. Twintig zetels Samen met enkele allochtone collega-trainers en zelfstandige ondernemers vormt Hoogerdijk de PAN-leiding. De partij hoopt in 2007 twintig zetels in de Tweede Kamer te halen. Een lijsttrekker is er nog niet. "Die staat de komende maanden vanzelf uit ons midden op." Er is contact met een nog geheim gehouden bekende allochtone politicus. In het verkiezingsprogramma van PAN staan voorstellen die het huidige integratiebeleid overhoop zouden gooien. Zo wil de PAN via trainingen van autochtonen nieuwkomers laten integreren en niet langer via inburgeringscursussen. Hoofddoek Ook zou er een ministerie voor culturele ontwikkeling moeten komen, moet het schooluniform terugkeren ("geeft een wijgevoel"), moet een hoofddoek overal kunnen, moeten bedrijven verplicht allochtone sollicitanten uitnodigen en is een generaal pardon noodzakelijk voor asielzoekers die meer dan vijf jaar in Nederland zijn. Ook zou Turkije volgens de PAN zo snel mogelijk lid moeten worden van de Europese Unie. De PAN wil verder het contact herstellen met geradicaliseerde moslimjongeren en hen uit hun isolement halen. De partij heeft overigens de intentie om haar naam binnen een paar jaar te veranderen in de Partij voor alle Nederlanders. http://www.nu.nl/news/698444/11/Allo...eert_zich.html --- Wat vind je van deze partij. Zou jij op deze partij stemmen? Waarom wel/niet? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens niets tegen een schooluniform. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() zeer slecht idee de overheid moet geen relkigie uitdragen zelfs in een land als turkije mag een ambtenaar geen hoofdoek dragen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik wel ![]() het ewas een voorbeeld van een islamtisch land waar men het zelf niet toestaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat de meerderheid van de Turkse bevolking Islamitisch is, betekent niet automatisch dat Turkije een Islamitisch land is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het zorgt er in ieder geval voor dat de nadruk niet meer op kleding ligt.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Frisse wind uit Nare?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nee ik ga uiteraard niet op deze partij stemmen reden: naast het logische hou ik niet van partijen die zich maar op 1 ding focussen
||
Citaat:
![]() Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegen ben, een aantal van de leerlingen die ik les moet geven zouden er wel erg leuk uit zien in zo'n uniformpje, dan kan ik me helemaal niet meer concentreren voor de klas.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er staat "autochtonen" en niet "autochtone" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: