Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2006, 01:41
Verwijderd
Oké, ik heb een voor mij best stiekem wel 'groot' probleem
Ik heb dus voor mezelf een heel verhaal getypt, uiteindelijk 4,5 kantjes lang. Nu had ik dat document geopend vanuit 'bijlage'-emailoutlookding (dus gewoon op het paperclipje klikken en dan kiezen voor 'openen').
Toen ik op het kruisje drukte vroeg de pc of ik de wijzigingen wilde opslaan. Natuurlijk wilde ik dat, dus klikte op ja.
Vervolgens is het hele document nergens meer te vinden
Is het nog terug te krijgen?

Ik heb namelijk nogmaals het document een keer geopend en op 'opslaan als' geklikt om te kijken waar het dan misschien zou staan. Maar opeens bestaat ook de map niet meer waar het in zou moeten staan en bestaat er niet eens een map ContentIE5 ofzo, waar die map in zou moeten staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2006, 09:02
Verwijderd
Is het niet in je tijdelijke bestanden opgeslagen? Ik heb hetzelfde probleem ook eens gehad: door de computer af te zoeken naar Wordbestanden met de titel van het document heb ik het weer gevonden. Gewoon via start -> zoeken, vink dan wel even aan dat je in álle bestanden wilt zoeken, dus ook verborgen bestanden. Hopelijk werkt het bij jou ook; het probleem is alleen dat het niet voor niets een 'tijdelijk' bestand is
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 09:33
rots
rots is offline
U vraagt wij draaien.

http://gathering.tweakers.net/forum/...lage%2Coutlook
Oud 23-03-2006, 09:36
M@rco
M@rco is offline
Ga in Internet Explorer eens naar Extra, Internet-opties. Dan onder het kopje Tijdelijke Internet-bestanden klik je op Instellingen en in het schermpje dat volgt op Bestanden weergeven. Als het bestand er nog is dan moet het daar ergens staan.
Oud 23-03-2006, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 23-03-2006 @ 10:02 :
Is het niet in je tijdelijke bestanden opgeslagen? Ik heb hetzelfde probleem ook eens gehad: door de computer af te zoeken naar Wordbestanden met de titel van het document heb ik het weer gevonden. Gewoon via start -> zoeken, vink dan wel even aan dat je in álle bestanden wilt zoeken, dus ook verborgen bestanden. Hopelijk werkt het bij jou ook; het probleem is alleen dat het niet voor niets een 'tijdelijk' bestand is
Dat werkte dus niet. Maar gezien de link van rots heb ik de moed al wel opgegeven
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 11:19
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 23-03-2006 @ 10:36 :
Ga in Internet Explorer eens naar Extra, Internet-opties. Dan onder het kopje Tijdelijke Internet-bestanden klik je op Instellingen en in het schermpje dat volgt op Bestanden weergeven. Als het bestand er nog is dan moet het daar ergens staan.
Ik kan het proberen, al vrees ik dat er niets uitkomt. Het gaat ook nog eens om Outlook en geen IE, maar als ik dan in de tijdelijke internetdingen-map kijk (via c, my doc and set, naam, blabla) dan staat daar ook niets van dat bestand..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 09:38
Verwijderd
Ik heb mijn bestand terug!
Rots heeft dit voor mij gedaan met een bepaald programma'tje. Loontjuh naamzoek voor rots. Als hij even zo vriendelijk wil zijn om te vertellen hoe en met welk programma'tje
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 10:36
rots
rots is offline
Loontjuh naamzoek

Het programma is GetDataBack for NTFS en is geschreven voor schijven die een NTFS-schfijindeling gebruiken (het gros van de WinXP machines. Er is ook een versie voor een FAT-schijfindeling.

In de probeerversie kan je geen bestanden terughalen m.b.v. een batch (reeks) opdracht. Bestandje voor bestandje is wel mogelijk. Als je toch een lange reeks terug wil halen zul je het programma aan moeten schaffen of een kennis met een licentie moeten zoeken

Laatst gewijzigd op 24-03-2006 om 11:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten