Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2006, 11:33
Verwijderd
Ik moet binnenkort een presentatie houden over Venus voor het vak ANW (en het telt 6 keer..!!). Nu heb ik wel alle informatie en dat ga ik in een powerpoint zetten.. maar ik vind dat nog veel te weinig. Het is namelijk zo dat de klas je beoordeelt en niet je leraar. Dus ik wil echt nog iets flitsends hebben, zoals proefjes/filmpjes/wat dan ook..

Ik ben bij de bibliotheek geweest, maar daar hebben ze maar één documentaire over het heelal en die is nog uitgeleend ook (en dan is het nog niet zeker of ze in die dvd wel iets over Venus zeggen).

Ik zit er al dagen over te piekeren, maar kan echt NIKS verzinnen.. wie kan me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2006, 13:28
Estar
Estar is offline
Er is een museum in nederland ( vraag me niet waar) en dat gaat over het helal, misschien kun je daar contact mee opnemen, het lijkt me vrij voornaam dat hun wel een documentaire hebben over Venus.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:31
Verwijderd
De klas die oordeelt? Op wat voor kutschool zit jij?

Is zwaar oneerlijk lijkt me zo.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 13:42
Verwijderd
Bedankt Estar, goed idee van je

En @ Sylph.. tja, ik heb het ook niet verzonnen. Maar m'n school is zeker wel goed hoor Alleen omdat het dit keer beoordeelt wordt door leerlingen, moet ik het wat commercieler aanpakken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 23-03-2006 @ 14:31 :
De klas die oordeelt? Op wat voor kutschool zit jij?

Is zwaar oneerlijk lijkt me zo.
Nou, als klas ben je toch een beetje aardig voor elkaar en geef je elkaar alleen maar hoge cijfers? Dat gebeurt toch altijd als je elkaar beoordeelt?

Zorg voor wat lekkers bij je presentatie, zorg dat je verhaal staat en eindig altijd positief en vrolijk. Dan komt het altijd goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten