Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2002, 19:57
Verwijderd
Een paar jaar geleden is er bij mijn broer ingebroken door een junk en zijn er een stuk of 30 cd's gejat.(junk is nooit gevonden). Er zaten redelijk wat min of meer zeldzame cd's(cds die je eigelijk nergens meer vindt) maar hij heeft de meeste weer teruggevonden. 1 cd die hij nog mist is: the death of art van Renaissance. Hij wil die cd nog steeds erg graag vinden, maar die is dus redelijk zeldzaam. Als iemand een winkel in(de buurt van) Apeldoorn of Groningen kent waar ze hem hebben, zet dan alsjeblieft het adres hier neer van de winkel. Er zijn meerdere bands die renaissance heten, maar deze cd is erg duidelijk herkenbaar. Er staan namelijk maar 2 nummers op. 1 van 30 minuten en 1 van 45 minuten. We hebben al gekeken op de site van hun platenmaatschappij, maar daar kan het niet op de manier van accept giro of aan de postbode. En ik heb modem, dus downen begin ik niet aan.

Als iemand dus een winkel kent in de buurt van Groningen of apeldoorn, plz reply
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2002, 17:24
Verwijderd
Is er dan echt niemand die weet waar ik deze cd kan kopen?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 17:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nee eigenlijk geen flauw idee, ken de band ook niet vandaar. CD's stelen is slecht
Oud 27-06-2002, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Is er dan echt niemand die weet waar ik deze cd kan kopen?
Deze site heb je vast al wel geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 17:40
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
in welke bak moet ik eigenlijk kijken, welke stijl is het. Ik wil best eens in wat bakken gaan neuzen als ik toch bezig ben. Geef ff wat details.
Oud 28-06-2002, 18:02
Verwijderd
Tis in elk geval Metal, maar de stijl weet ik niet zo gauw. Was tijd geleden dat ik hem zelf een keer heb gehoord. Op hun de site van hun maatschappij stond geloof ik dat het death metal is, maar met zulke lange nummers kun je erop rekenen dat het een erg afwisselende nummers zullen zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:

Deze site heb je vast al wel geprobeerd?
HAD ik nog niet geprobeerd, maar nu wel en meteen prijs. Thx alot. (jammer dat ze hier geen aanbid icons hebben)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 09:28
Rick FSB
Rick FSB is offline
Ik heb alleen de promo-tape van Shiver Records uit Belgie die die cd destijds heeft uitgebracht. De LSP Company die ook advertenties in de aardschok heeft staan is de opvolger van Shiver Records dus die hebben wellicht nog wel een exemplaar van deze toch wel zeer originele en baanbrekende metal-release (althans voor die tijd zeker!).
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:

HAD ik nog niet geprobeerd, maar nu wel en meteen prijs. Thx alot. (jammer dat ze hier geen aanbid icons hebben)
No prob!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten