Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2006, 10:31
eelco
eelco is offline
Na mijn laatste post (herken je dit) volgt nu eindelijk de update.

Gisteravond ben ik met een paar vrienden naar dezelfde kroeg gegaan waar ik haar voor het eerst zag, en gelukkig stond ze er weer.
Zwarte broek, heel leuk shirtje en een uitstraling om helemaal in weg te zinken. Daar sta je dan met je bek vol tanden. Alle goede adviezen van je vrienden gaan het ene oor in en het andere weer uit.

De barkeeper uitgehoord en auw die had niet zo goed nieuws, 5 jaar ouder dan ikzelf ben. Daar valt nog mee te leven, gelukkig wel net vrijgezel.
4 drankjes later eindelijk genoeg moed verzameld om er eens met de moed der wanhoop op af te stappen.
Iedere originele openingszin spookte door mijn hoofd maar helaas kwam er geeneen echt goed uit. Met andere woorden ik stond er maar. Zij heel vriendelijk lachend vragen of ze wat voor me kon betekenen. (Ze moest eens weten wat allemaal)

Hakkelend toch met haar in gesprek gekomen en haar vriendinnen konden het wel goed vinden met mijn vrienden dus de hele groep werd samengevoegd.
Geen probleem, zie ik jullie denken, op dat idiote begin na dan.

Dus wel, door omstandigheden, (al mijn vrienden zijn dik in de 20)
denkt ze nu ten onrechte dat ik student ben en minimaal ook 23 ben. Hoe ga ik haar vertellen dat ik 19 ben en niet eens in Nederland woon???

Gewoon bot zeggen is geen optie, wil haar nog veel vaker zien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2006, 10:33
Verwijderd
Toch gewoon zeggen, wat boeit dat nou? Als ze je dan nooit meer wil zien is het toch een stomme trut, óf dan was ze toch al van plan om elk excuus aan te grijpen om je te mijden
Ik vraag me af hoe jij aan vrienden van 23 komt, want je komt in dit topic echt over als een veertienjarige.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 10:39
Methuselah
Methuselah is offline
Waarom niet gewoon doorgaan in je vorige topic, staat nog op de eerste pagina?

En mja, echt 19-jarig kom je niet over, snorry.
Oud 04-04-2006, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 04-04-2006 @ 11:33 :

Ik vraag me af hoe jij aan vrienden van 23 komt, want je komt in dit topic echt over als een veertienjarige.

Gewoon zeggen. Wat boeit dat nou? Als ze je echt leuk vind maakt dat haar echt geen ruk uit. Sowieso, als jij vrienden van 23 hebt, zul je wel zoveel volwassener zijn (of je vrienden zijn gewoon doodkinderachtig) dan de rest van je leeftijd. Bovendien: hebben julli het uberhaupt over leeftijd gehad? Heb jij gesuggereerd (of hoe je dat dan ok schrijft) dat jij jonger bent dan haar? Nee? Dan heb je niks verkeerd gedaan en moet je dat gewoon zeggen.
Ja? Dan ben je stom en ga je je nu heel diep in een hoekje staan schamen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 10:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gewoon vertellen. Ik heb een jaar of 2 geleden ook een keer zoiets gehad; Enorm leuke kerel, stuk ouder en hij bleef zijn ideeën maar volhouden en denken dat ik een jaar of 18/19 was, en dan vooral nog omdat ik toen met enkel jongens van een jaar of 23/24 uitging denk ik.
Uiteindelijk gewoon maar vertelt dat het hele verhaal toch net wat anders zat; Ik was 15, hij bijna 24, en dat is nogal een verschil. Hem interesseerde het opzich nog niet eens, maar hij was wel van mening dat als je zo jong bent je nog niet op die manier binden moet; 'kom op man, eerst sletten en genieten... die vaste relaties komen later wel een keer'.
Prima, mij maakte het niet zo heel erg veel uit namelijk. Ik vond het een leuke jongen, maar aan een vaste relatie met hem had ik uberhaupt nog niet gedacht, al had ik hem op dat moment best nog wat vaker willen zien (wat toen ook nog wel gebeurt is).

Kwam hem ongeveer een maand geleden in de trein een keertje tegen, hij vroeg hoe ik ervoor stond 'Al 1,5 jaar heel gelukkig samen' waarop hij lachend zei 'dus toch, damned!'

Als ze je daar al om laat vallen, dan had ze zelfs wanneer je wél 23 was geweest later nog wel een reden gezocht om van je af te komen. Lijkt me duidelijk.
Oud 04-04-2006, 11:06
Verwijderd
Je weet mijn mening
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 11:06
Konijn
Konijn is offline
Ik snap dat ze kan denken dat je ouder bent, als je met oudere vrienden was en niet specifiek je leeftijd hebt verteld.
Maar ze kan volgens mij niet zomaar 'denken' dat je student bent. Je moet iets in die richting gesuggereerd hebben, of het gewoon echt hebben gezegd terwijl het niet waar was.
En heb je dat inderdaad gedaan, vergeet het dan maar. Niks erger dan er achter komen dan dat iemand vanaf het eerste gesprek niet gewoon eerlijk is.
Oud 04-04-2006, 11:42
eelco
eelco is offline
Hmm heb ze allemaal eens even gelezen en aangezien we straks gaan lunchen, ga ik dan toch maar een boekje over mezelf opendoen. Dan maar hopen op de goede afloop.......

Dan terugkomend op de opmerking dat ik iets van 14 ben.... Waar je dat op baseerd, geen idee. Misschien omdat ik mijn zinnetjes even iets anders intik dan de rest. Leest wel een een stuk makkelijker weg vind ik.

Hoe ik dan aan van die (Sjoerd je leest dit ook he ;-0) bejaarde vrienden kom, misschien omdat ik in het echt wel wat ouder overkom. Het is mijn inziens compleet belachelijk om iemand op zijn of haar type vaardigheid of verbale cappaciteiten te veroordelen. En dan kan ik door mijn type stijl wel als een 14 jarige overkomen maar inmiddels woon ik al 2 jaar compleet zelfstandig, begrijpt ook nog iedereen alles wat ik intik en ( de inkopper) moeten jullie bijna allemaal nog eten wat de pot schaft......

In iedergeval wel bedankt voor de goede adviezen, ik ga ze zeker opvolgen en dan zie ik wel wat er gebeurd....
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 12:06
Verwijderd
Nee, je komt jong over omdat je denkt als een veertienjarige, niet omdat je typt als een veertienjarige je typt heel normaal.

Laatst gewijzigd op 04-04-2006 om 12:08.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 12:08
Sjoerd24
Sjoerd24 is offline
Hey man....

Natuurlijk lees ik het ook, en wat stond jij gisteravond te stuntelen. Hier denken ze dat je 14 bent, maak er maar 12 van.

Maar je hebt wel gelijk, het is gisteravond niet echt goed duidelijk geworden dat jij wat jonger als ons bent en Rogier heeft het er ook niet beter opgemaakt door te zeggen dat we elkaar via de Uni hebben ontmoet. Klein detail dat dat tijdens een wedstrijd was en niet via de faculteit.

Persoonlijk denk ik wel dat je ermee weg gaat komen, gewoon jezelf zijn en wat minder zenuwachtig. De bejaardensoos is hier aanwezig en we duimen allemaal voor je, ook de opoe's.

Wat je woonplaats betreft: maakt dat nu echt zoveel uit, het seizoen is afgelopen, je bent momenteel meer hier als daar en nog eens geblesseerd ook. Dus heb je nu alle tijd om haar beter te leren kennen. Dus plak er nog een week of twee achteraan, dat vinden wij ook heel erg gezellig en maak je niet zo druk.

We spreken je vanavond wel in de Crazy, of als je je telefoon een keer opneemt......

Groeten van Esmeralda, Tamara, Danielle, Renate, Patricia, Rogier, Egbert-Jan, Cees, Anthony en Ikzelf (Sjoerd)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 12:25
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Sjoerd24 schreef op 04-04-2006 @ 13:08 :

Groeten van Esmeralda, Tamara, Danielle, Renate, Patricia, Rogier, Egbert-Jan, Cees, Anthony en Ikzelf (Sjoerd)
omfg
Oud 04-04-2006, 16:45
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 04-04-2006 @ 12:42 :
Hmm heb ze allemaal eens even gelezen en aangezien we straks gaan lunchen, ga ik dan toch maar een boekje over mezelf opendoen. Dan maar hopen op de goede afloop.......
Je hebt mn advies opgevolgd?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 17:04
Verwijderd
alsof je de optie hebt om het niet te vertellen. Als ik het goed begrijp wil je een relatie met haar. Dan zul je toch wel dingen van elkaar willen weten, zoals dus inderdaad leeftijd, waar woon je enz enz... Je kunt er toch moeilijk over liegen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 18:26
eelco
eelco is offline
De lunch is toch beter uitgepakt dan gedacht, hoewel dat leeftijdsverschil een kleine schok was, de woonplaats een aangename verassing, en die mensen die zich mijn vrienden noemen een regelrechte ramp........was het erg gezellig.

(o.t)
Sjoerdje en de rest, bedankt voor de gigantische morele ondersteuning, een bos rozen was wel genoeg geweest en ook al die smsjes met goedebedoelde adviezen???? erg aardig.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 14:58
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
eelco schreef op 04-04-2006 @ 11:31 :
Na mijn laatste post (herken je dit) volgt nu eindelijk de update.

Gisteravond ben ik met een paar vrienden naar dezelfde kroeg gegaan waar ik haar voor het eerst zag, en gelukkig stond ze er weer.
Zwarte broek, heel leuk shirtje en een uitstraling om helemaal in weg te zinken. Daar sta je dan met je bek vol tanden. Alle goede adviezen van je vrienden gaan het ene oor in en het andere weer uit.

De barkeeper uitgehoord en auw die had niet zo goed nieuws, 5 jaar ouder dan ikzelf ben. Daar valt nog mee te leven, gelukkig wel net vrijgezel.
4 drankjes later eindelijk genoeg moed verzameld om er eens met de moed der wanhoop op af te stappen.
Iedere originele openingszin spookte door mijn hoofd maar helaas kwam er geeneen echt goed uit. Met andere woorden ik stond er maar. Zij heel vriendelijk lachend vragen of ze wat voor me kon betekenen. (Ze moest eens weten wat allemaal)

Hakkelend toch met haar in gesprek gekomen en haar vriendinnen konden het wel goed vinden met mijn vrienden dus de hele groep werd samengevoegd.
Geen probleem, zie ik jullie denken, op dat idiote begin na dan.

Dus wel, door omstandigheden, (al mijn vrienden zijn dik in de 20)
denkt ze nu ten onrechte dat ik student ben en minimaal ook 23 ben. Hoe ga ik haar vertellen dat ik 19 ben en niet eens in Nederland woon???

Gewoon bot zeggen is geen optie, wil haar nog veel vaker zien
- Waarom wacht je zo lang, ze heeft dan allang geconstateerd dat je onzeker bent. En ja iedereen weet dat vrouwen van onzekere kerels houden.
- Dat samenvoegen van die groepen is nogal idioot omdat je daarmee a) je eigen competitie naar voren brengt en b) het veel moeilijker wordt om haar interesse in jou te peilen omdat er veel meer afleidende factoren zijn.
- Vermoedde je dat zij misschien nu dacht dat je minimaal 23 was, of weet je dat zeker? Je had toch gewoon je kop erover kunnen houden en zien hoe het verder loopt. Ik zie hier namelijk nergens staan dat je haar nummer vroeg en ze het enthousiast aan je gaf, of dat jullie hebben staan zoenen die avond. Je loopt enorm op alles vooruit.
- als het uiteindelijk was uitgekomen dat je 19 was zonder dat jij er een soort bekentenis van had gemaakt, had je gewoon iets kunnen zeggen van: wist je dat niet? En dan zou zij reageren met: nee ik dacht dat je ook 23 was want je bent zo volwassen en je hebt een oudere vriendengroep enzo . Maar als ze tegen die tijd al gevoelens voor je had gehad had die ontdekking voor haar geen snars uitgemaakt.

je moet NOOIT maar dan ook nooit het meisje die je leuk vind ontmoeten met twee vriendengroepen, enkel bij de eerste kennismaking. Na de eerste kennismaking hoor je haar nummer te hebben en kan je haar opbellen met de woorden: he met Eelco van afgelopen zaterdag.. hoe is het? goed? okey mooi.. ja met mij ook.. he k heb weinig tijd maar k vroeg me af of je zin had om komende vrijdag met mij een kop koffie te gaan drinken in Cafe X?

Dan zegt ze:
- Ja lijkt me gezellig ( je hebt een kans)
- Nee dan kan ik niet maar maandag kan ik wel (afslaan met tegenaabod voor andere dag = je hebt een kans)
- Hmm.. ik weet niet of ik dan kan, ik informeer je later nog over (je bent weg)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 23:06
cam-boy18
cam-boy18 is offline
idd helemaal mee eens nooit geschoten is nooit raak , dat ze het een probleem vind dat je niet in nl woont zou ik kunnen begrijpen aangezien je elkaar dan amper ziet maar dat je jonger bent is eght geen reden hoor

ik ben nu al een jaar gelukkig met mijn vriendin samen en zij is 26 jaar dus waar hebben we het over
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 16:16
;Fashion_babe_*
;Fashion_babe_* is offline
als zij jou net zo ziet zitten als jij haar kan dat toch helemaal niets uitmaken zoals ik in vorige topic al zei: liefde gaat niet om leeftijd maar om wat je hart zegt je te doen.,

en dat je niet in NL woont wat maakt dat uit
tis moeilijk misschien voor jullie beiden,maar dat kan je toch ook allemaal oplossen
Reageren

Regels voor berichten