Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon zeggen. Wat boeit dat nou? Als ze je echt leuk vind maakt dat haar echt geen ruk uit. Sowieso, als jij vrienden van 23 hebt, zul je wel zoveel volwassener zijn (of je vrienden zijn gewoon doodkinderachtig) dan de rest van je leeftijd. Bovendien: hebben julli het uberhaupt over leeftijd gehad? Heb jij gesuggereerd (of hoe je dat dan ok schrijft) dat jij jonger bent dan haar? Nee? Dan heb je niks verkeerd gedaan en moet je dat gewoon zeggen. Ja? Dan ben je stom en ga je je nu heel diep in een hoekje staan schamen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Dat samenvoegen van die groepen is nogal idioot omdat je daarmee a) je eigen competitie naar voren brengt en b) het veel moeilijker wordt om haar interesse in jou te peilen omdat er veel meer afleidende factoren zijn. - Vermoedde je dat zij misschien nu dacht dat je minimaal 23 was, of weet je dat zeker? Je had toch gewoon je kop erover kunnen houden en zien hoe het verder loopt. Ik zie hier namelijk nergens staan dat je haar nummer vroeg en ze het enthousiast aan je gaf, of dat jullie hebben staan zoenen die avond. Je loopt enorm op alles vooruit. - als het uiteindelijk was uitgekomen dat je 19 was zonder dat jij er een soort bekentenis van had gemaakt, had je gewoon iets kunnen zeggen van: wist je dat niet? En dan zou zij reageren met: nee ik dacht dat je ook 23 was want je bent zo volwassen en je hebt een oudere vriendengroep enzo . Maar als ze tegen die tijd al gevoelens voor je had gehad had die ontdekking voor haar geen snars uitgemaakt. je moet NOOIT maar dan ook nooit het meisje die je leuk vind ontmoeten met twee vriendengroepen, enkel bij de eerste kennismaking. Na de eerste kennismaking hoor je haar nummer te hebben en kan je haar opbellen met de woorden: he met Eelco van afgelopen zaterdag.. hoe is het? goed? okey mooi.. ja met mij ook.. he k heb weinig tijd maar k vroeg me af of je zin had om komende vrijdag met mij een kop koffie te gaan drinken in Cafe X? Dan zegt ze: - Ja lijkt me gezellig ( je hebt een kans) - Nee dan kan ik niet maar maandag kan ik wel (afslaan met tegenaabod voor andere dag = je hebt een kans) - Hmm.. ik weet niet of ik dan kan, ik informeer je later nog over (je bent weg) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |