Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2006, 15:58
Sasqia
Sasqia is offline
Sinds kort ben ik aangemeld bij een aantal van die 'klik' sites en ik moet zeggen, het is verslavend en ook al lijkt het in het begin niet echt op te schieten is het toch op de wat langere termijn supermakkelijk, vooral als je je bedenkt dat je er geen enkele moeite voor doet. Elke dag een paar keer klikken is genoeg, vergelijkbaar met dat je elke dag een paar 5 eurocent munten op straat vindt en in een potje stopt.

M'n vraag is nu eigenlijk of mensen hier nog goede vergelijkbare sites kennen... Er zijn zoveel klonen maar de meeste lijken me een beetje verspilde moeite vergeleken bij de 4 waar ik nu bij zit. Ik heb nu toch al bijna 10 euro per site (in bijna een maand tijd) en dat maal 4 telt toch wel aan.

geldbaron.nl | verdienslim.nl | geldrace.nl

Laatst gewijzigd op 06-04-2006 om 16:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2006, 16:11
Chaucus
Chaucus is offline
Reflinkjes zijn niet toegestaan hier, dus even gewijzigd.
Oud 06-04-2006, 16:17
ook hallo
ook hallo is offline
Ga gewoon werken
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 16:24
Sasqia
Sasqia is offline
Ik doe het liever allebei.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 17:36
Winner
Winner is offline
Toen ik bij geldrace op zo'n 7 euro zat begonnen er ineens beduidend minder mailtjes te komen om te klikken. Toen vond ik het het niet meer waard. Ze betalen pas als je 10 euro hebt gespaard ofzo. Als je steeds minder klikkansen krijgt schiet dat niet op. Ik zie ze ervoor aan dat je als je 9,95 euro hebt gespaard (laten we zeggen dat ze idd uitbetalen bij 10) je geen mailtjes en stuff meer krijgt.
Oud 06-04-2006, 20:38
freakinaround
freakinaround is offline
ik zit bij moneymiljonairs..en kheb pas eindelijk 12,50 uitbetaald gekregen na 2 jr ofzo
Oud 06-04-2006, 21:57
Mestkever
Mestkever is offline
Je verdient nog meer geld door het van de grond te rapen dan op zulke mailtjes te klikken. 0,01 cent of soms nog lager per mail, het schiet totaal niet op.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 21:58
TRXD
TRXD is offline
Ik heb dit ook eens gedaan bij euroclix o.i.d. werkte in het begin goed en 1 keer makkelijk 10 euro mee verdient. Daarna werden de mails minder waard en duurde het dus langer. Dat is de strategie. 10 euro was wel makkelijk verdient toen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 22:55
Sasqia
Sasqia is offline
Het is ook niet iets waar ik meer dan 10/12.50 euro per site voor hoef te verdienen, ik denk dat ik het dan wel goed vind als ik één keer betaald ben. Ik heb me zojuist ook nog aangemeld bij moneymiljonair en surfrace..daar laat ik het nu wel bij. Verder is het ook heel erg handig als je vaak via het internet koopt, omdat je veel meer geld krijgt als je ingaat op de aanbiedingen van verbonden sites, maar dat doe ik zelf nooit.

Laatst gewijzigd op 07-04-2006 om 08:16.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 13:46
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Mestkever schreef op 06-04-2006 @ 22:57 :
Je verdient nog meer geld door het van de grond te rapen dan op zulke mailtjes te klikken. 0,01 cent of soms nog lager per mail, het schiet totaal niet op.
0.01 cent da's wel erg weinig
Oud 07-04-2006, 13:49
Verwijderd
euroclix.nl
surfrace.nl

Ikzelf heb net 25 euro ontvangen van Euroclix (aan die andere doe ik niet mee) na 2 jaar mailtjes aanklikken. Als je lid wilt worden mag ik je dan via mij aanmelden ?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 19:04
Fleur
Fleur is offline
Van Intomart GfK heb ik 10,00 ontvangen een tijd geleden en pasgeleden 10,00 van Euroclix en 12,50 van MoneyMiljonair, het duurt ff, maar het werkt wel
Zinngeld heb ik ook nog een tijdje gedaan, maar dat schoot niet op en was teveel klikwerk
Oud 09-04-2006, 03:21
Sasqia
Sasqia is offline
hier staan wat links op en ook naar betaalde online enquete bureaus (daar ga ik me dan ook maar even aanmelden! klinkt ook goed)

moneymiljonair, geldbaron en verdienslim bevallen me nu denk ik het beste.

Chaucus: Ik heb de link weggehaald....dat vind ik teveel op reclame lijken

Laatst gewijzigd op 09-04-2006 om 08:31.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 07:44
coopergirl
coopergirl is offline
Zinngeld heb ik na 1,5 jaar 4,50 euro verdient Doordat ik een abonnement nam op een tijdschrift kreeg ik 1 euro erbij... Het schiet voor geen meter op!

Via opinionbar heb ik in 2 jaar tijd 10 euro verdient. In het begin kwamen er redelijk veel enquetes, later niet meer.. (toen ik tegen de grens van het mogen laten uitbetalen zat)

Verder heb ik in 1 jaar tijd door 1 keer per maand een enquete in te vullen 10 euro verdient bij multiscope. Dat werkte wel relexed
Oud 09-04-2006, 18:45
Sasqia
Sasqia is offline
Citaat:
Chaucus: Ik heb de link weggehaald....dat vind ik teveel op reclame lijken
Damn..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten