![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor de rest ben ik het met Roos eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn verschillende soorten testen (been there, done that). dus als je één test laat doen, is dat niet meteen het definitieve antwoord. er zal vast ook wel een test tussen zitten om te checken of je beter/meer/andere tonen hoort. ik ben een jaar of 3 lang heen en weer gestuurd tussen huisarts, audicien en audioloog, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ik vanaf mn geboorte slechthorend ben ![]() ![]() ![]() aan de andere kant kan het natuurlijk ook een gigantische frustratie zijn om het niet (zeker) te weten.
||
Citaat:
![]() Heel vreemd, want idd een goed gehoor zou ik het zelf niet noemen: ik moet vaak zat vragen of mensen hun vraag willen herhalen, bijv. Maar wat de ts vertelt over ballonnen en vuurwerk dat herken ik ook heel erg.
|
Ik kan ook allerlei hoge frequenties horen die andere lui niet oppikken,
ook gemeten met allerlei geluidaparatuur (hebben ze op iedere middelbare school) Ogen dicht, met je rug naar het apparaat en dan draaien ze een toon van ultra hoge frequentie (die niemand hoort) steeds lager en dan steek je je hand op als je hem hoort, ik dus ruim voordat andere lui het horen. In het dagelijks leven hoor ik allerlei irritante frequenties, zoals tv's of laders van telefoons, allerlei transformators, duidelijker dan andere lui. Kan ook horen wat voor auto eraankomt, of dat de bus eraankomt, ruim voor dat andere lui het horen. http://oorcheck.nl/index_keuze.html of http://www.hoortest.nl/hoortest.html Heb je last van dat je meer hoort?
||
Citaat:
Overigens heb ik niet zoveel aan die gehoortesten want die maken alleen duidelijk of je slecht hoort of niet. Terwijl ik gewoon duidelijk beter hoor dan de meeste mensen. Ik heb er ook last van dat ik meer hoor, met name met knaleen of hele hoge pieptonen, daar kan ik echt niet tegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
PWS Gehoorschade bij jongeren. pwsgehoorschade | 2 | 19-01-2014 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gehoorschade Onder Jongeren thomasvandeberg | 67 | 28-12-2011 14:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
kno arts remco1 | 10 | 22-09-2005 19:20 | |
De Kantine |
Waar is de ergste plaats of wat is het ergste moment waarop je mobiel afging? lucy48 | 104 | 23-01-2004 15:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Concentratiestoornis en doofheid.. Verwijderd | 1 | 16-03-2003 16:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik voel me zo vreemd... Rabbi Daniel | 7 | 05-12-2001 17:19 |