Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2006, 17:18
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Even een mededeling vooraf, ik weet dat het mischien niet mag hier dus ga daar niet om zeiken, als het echt niet mag doet een fb m wel op slot.
Hier de vraag:
Ik heb gehoord en gelezen dat je met een tv tuner canal plus kan ontvangen met gewoon scherp beeld maar zonder geluid. Ik heb in wat mindere mate gezien/gehoord dat je canal plus kan ontvangen zonder normaal beeld maar met normaal geluid.
Nu vraag ik me af of het dan mogelijk is om canal plus mét geluid en mét beeld te ontvangen als je bv een tv kaart hebt met een dubbele tuner of 2 tv kaarten in 1 computer.
Dus dat de een het geluid ontvangt en de ander het beeld?
Advertentie
Oud 07-04-2006, 17:34
pietervdb
pietervdb is offline
hmm ik weet niet of je het geluid er wel bij kan krijgen. Het decoden gebeurt softwarematisch. Het geluid kan na mijn mening op geen enkele manier gedecoded worden.. Ik kan je wel tips geven welke programma's je moet gebruiken om perfect beeld te hebben, ik had een hele goede maar die doet minder goed op XP.

Het in bezit hebben van deze programma's is btw illigaal??
Oud 07-04-2006, 17:41
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
pietervdb schreef op 07-04-2006 @ 18:34 :
hmm ik weet niet of je het geluid er wel bij kan krijgen. Het decoden gebeurt softwarematisch. Het geluid kan na mijn mening op geen enkele manier gedecoded worden.. Ik kan je wel tips geven welke programma's je moet gebruiken om perfect beeld te hebben, ik had een hele goede maar die doet minder goed op XP.

Het in bezit hebben van deze programma's is btw illigaal??
Nee, het kijken van canal plus(of andere betaalde zenders) zonder te betalen is illegaal
Na ik moet nog een tv kaart halen, maar alleen beeld heb je niks aan he
Oud 07-04-2006, 17:44
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 07-04-2006 @ 18:41 :
Nee, het kijken van canal plus(of andere betaalde zenders) zonder te betalen is illegaal
Dan denk ik ook niet dat het de bedoeling is het hier te bespreken, sorry.

Regels voor berichten