Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 00:00
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Ook al ben ik door en door punker, 2 bands waar ik echt mega fan van ben zijn de 2 beste GothicRock bands in de wereld! HIM (oftewel: His Infernam Majesty) en Hardcore Superstar . Deze muziek doet het helemaal bij mij, enigste muziek waar ik kippenvel van krijg! Muziek, echte muziek, pure muziek, speciale muziek met een speciale betekenis, geen commerciele shitzooi niks. Dit is DE shit om naar te luisteren. En iederen NU downloaden want de meesten zullen er wel niet van gehoord hebben ofzow! Andere fans van deze twee ultra coole Scandinavische bands? Dan hoor ik het graag! Voor de simpele zielen onder ons: HIM komt uit Finland en Hardcore Superstar uit Zweden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2002, 00:36
Sir Smoke-A-Lot
welke dinges?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 05:17
barkrukkie
barkrukkie is offline
Heeft HIM niet een keer de single 'Join me' (of zoiets) uitgebracht?
Was volgens mij wel een aardig nummer
Oud 25-06-2002, 05:18
Naz
Naz is offline
als het dezelfde is wel ja
Oud 25-06-2002, 07:48
Verwijderd
Eerst leren typen
dan pas lezen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 08:54
Verwijderd
Gandillion geen idee waar ze vandaa komen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 09:10
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
Hardcore Superstar . Deze muziek doet het helemaal bij mij, enigste muziek waar ik kippenvel van krijg! Muziek, echte muziek, pure muziek, speciale muziek met een speciale betekenis, geen commerciele shitzooi niks.
whaoeeeee HARDCORE SUPERSTAR!~!!!!
(k kende ze ook nog nie hoor pas sinds een paar werken dankzij jou
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 09:56
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
kutbands, sorry
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 11:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Beiden niet speciaal.
Oud 25-06-2002, 12:09
Built to last
Built to last is offline
him....tsjah.....wat moet je dr vanzeggen...kut band vind ik t. die ander ken ik niet maar of ik wat mis....
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 12:15
Sir Smoke-A-Lot
Jullie moeten maar eens de tijd nemen om naar wat nummers te luisteren. Ik kan jullie van beide bands heel veel goede nummers aanbevelen. En ja, Join Me (In Death) is inderdaad van HIM maar sinds dat, vrij commerciele, album is er alweer een nieuwe cd uit. HIM heeft nu de albums: Greatest Love Songs (1997), Razorblade Romance (1999) en Deep Shadows And Brilliant Higlights (2001) en Hardcore Superstar: Bad Sneakers And A Pina Colada (2000) en Thank You For Letting Us Be Ourself (2001). Allemaal het waard om te luisteren en als je nog wat tips nodig hebt noem ik wel een paar nummers op om te downloaden.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:48
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
Built to last schreef:
him....tsjah.....wat moet je dr vanzeggen...kut band vind ik t. die ander ken ik niet maar of ik wat mis....
Jij kan echt alleen maar commentaar leveren bij alle topics he? Ga je moeder pesten ofzow klein klein kleutertje!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 16:16
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:

Jij kan echt alleen maar commentaar leveren bij alle topics he? Ga je moeder pesten ofzow klein klein kleutertje!

hmm...aangezien je heel duidelijk het woord VIND in mn reply ziet staan geeft al aan dat t een mening is, en ik neem aan dat elke mening ook al niet positief gewaardeerd word.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 23:25
Sir Smoke-A-Lot
krijg toch een beetje het gevoel dat ik een beetje in de grond wordt gestampt hier Ik kan van een band die ik niet ken of 1 liedje heb gehoord ook heel makkelijk zeggen dat ik het niet leuk vind maar dat kan ook op een normale, vriendelijk, liefhebbende manier!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 05:47
vakje27
vakje27 is offline
Lieverds, hou het een beetje netjes
En naar Sir smoke-a-lot (leuke naam btw ), een negatieve mening is ook een mening, en die mag ook gegeven worden. In plaats van gelijk gaan schelden kun je dan misschien beter proberen te overtuigen waarom diegene jouw muziek wél mooi moet vinden, of hem verder links laten liggen.
NB : als je zelfs gaat schelden, kun je vaak gescheld terug verwachten, en topics met flame worden onherroepelijk gesloten, en ik denk niet dat dat jouw bedoeling is.

Anyway, HiM vind ik zelf niet zo bijzonder, klinkt leuk, maar niet echt mijn smaak.

HS ken ik niet : wat zijn goede tips van nummers van hen?

En hebben de bands ook een site?
Oud 26-06-2002, 07:53
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Him, een paar nummers vind ik wel erg leuk maar wat jammer is aan Him zijn de teksten die alleen maar over hell,666,dood etc gaan...kortom een beetje triest, wat wel leuk aan Him is is Ville Valo *flieft*

Die andere band ken ik niet
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
Ook al ben ik door en door punker, 2 bands waar ik echt mega fan van ben zijn de 2 beste GothicRock bands in de wereld! HIM (oftewel: His Infernam Majesty) en Hardcore Superstar . Deze muziek doet het helemaal bij mij, enigste muziek waar ik kippenvel van krijg! Muziek, echte muziek, pure muziek, speciale muziek met een speciale betekenis, geen commerciele shitzooi niks. Dit is DE shit om naar te luisteren. En iederen NU downloaden want de meesten zullen er wel niet van gehoord hebben ofzow! Andere fans van deze twee ultra coole Scandinavische bands? Dan hoor ik het graag! Voor de simpele zielen onder ons: HIM komt uit Finland en Hardcore Superstar uit Zweden
Right, en hoelang ben je al fan van HIM dan?
Ik namelijk bijna 3 jaar.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:39
Diana's~Acolyte
zooooo ben jij even koel nu, vampiria

de-wie-is-de-grootste-him-fan-wedstrijd ...begint nu
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:30
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Kijk Ville Vallo is natuurlijk wel de lekkerste kerel van het westelijk halfrond op enkele forumleden van muziek na dan. Ik ken alleen de cd razorblade romance, maar weet dat ik die niet geweldig vond. Noem eens wat andere aanraders.
Oud 26-06-2002, 18:58
acid-star
acid-star is offline
mjaa... HIM en HS... leuk hoor.. maar echt kwaliteitsmuziek kan je het toch niet noemen... Meer "feestjes" muziek denk ik zo... doe mij maar iets anders dan constant "i love your six six six your blood on my skin your tears in my eyes" en dat soort dingen... voor een album was het wel leuk maar het verveelt snel....
Oud 26-06-2002, 19:36
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Janlugt schreef:
Ik houd niet zo van metal, ook niet van punk.

Ik houd meer van rustige muziek

er is meer rustige metal en punk dan jij ooit in je leven kunt luisteren....maar even on-topic......waarom reageer je als je toch niks nuttigs te melden hebt?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:

Jaaah, of de "wie-is-het-kjoetigste-van-HIM"-wedstrijd.
Sjongejonge, waardeer die mensen eens om hun muziek, niet om dat mooie gezichtje van Ville.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 00:25
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
vakje27 schreef:
Lieverds, hou het een beetje netjes
En naar Sir smoke-a-lot (leuke naam btw ), een negatieve mening is ook een mening, en die mag ook gegeven worden. In plaats van gelijk gaan schelden kun je dan misschien beter proberen te overtuigen waarom diegene jouw muziek wél mooi moet vinden, of hem verder links laten liggen.
NB : als je zelfs gaat schelden, kun je vaak gescheld terug verwachten, en topics met flame worden onherroepelijk gesloten, en ik denk niet dat dat jouw bedoeling is.

Anyway, HiM vind ik zelf niet zo bijzonder, klinkt leuk, maar niet echt mijn smaak.

HS ken ik niet : wat zijn goede tips van nummers van hen?

En hebben de bands ook een site?
Whaaaaaaa, er wordt alweer fel gereageert hier. Nou ok, ik zal het een en ander duidelijk maken. SOrry voor mun gedrag! zal niet meer voorkomen en ik zal de mening van anderen respecteren (zoals mijn ouders mij dat netjes geleert hebben ) Vakje27 : jah, leuke naam he? krijg er alleen amar goede reacties op, is wel goed voor je ego! Ik heb die naam uit een van mun favo films: HALF BAKED. Voor alle mensen die deze film niet kennen een absolute aanrader. Strakke comedie over een paar sukkels die een drugshandel proberen op te zetten om zo hun vriend uit de gevangenis te krijgen, met alle gevolgen van dien natuurlijk Wees in een melige bui en je lacht je kapot hierom. Sir Smoke-A-Lot is de naam van zo'n beetje de grootste dealer in town!

Over de muziek: zoals bij de meeste muziek moet je het de tijd geven. Je moet er vaker na en willen luisteren om de schoonheid ervan te ontdekken! Meer luisteren naar HIM zal je laten ontdekken dat het pure muziek is recht uit het hartje maarjah, ieder zijn eigen keuze! Aangezien bijna niemand hier Hardcore Superstar kent zal ik maar een paar tips van nummers geven. Alleen van de 1e CD want de 2e is nog niet zo bekend. Van de CD: Bad Sneakers And A Pina Colada zijn naar mijn mening de vetste nummers:

- hello/goodbye (die intro)
- hey now
- LIBERATION (beste nummer op CD)
- Punk Rock Song
- Rock 'N Roll Star

sites:

HIM: http://www.heartagram.com
Hardcore Superstar: http://www.hardcoresuperstar.com
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 00:30
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Him, een paar nummers vind ik wel erg leuk maar wat jammer is aan Him zijn de teksten die alleen maar over hell,666,dood etc gaan...kortom een beetje triest, wat wel leuk aan Him is is Ville Valo *flieft*

Die andere band ken ik niet
AAAAAAAAAAAAH, ok ik moet het netjes houden maar je moet wel ff opletten met wat je zegt! HIM is wel gothic-rock maar zijn liedjes gaan alles behalve over dingen zoals hell en dood. Als je niet weet waar je over praat houd dan je mond dicht en laat het over aan mensen die er wel verstand van hebben! Het zijn hele gevoelige liedjes, en jah, sommige gaan ook wel over de dood maar dan over het verdriet en het gemis dat daardoor ontstaat. HIM is dan ook absoluut niet te vergelijken met bands zoals Cradle Of Filth of Dimmu Borgir. HIM maakt voornamelijk hele mooie nummers veelal over de liefde en serieuze dingen die veel mensen raken. Dus absoluut niet over horrible things like hell enzow. Hele rustige, relaxte muziek en als je me neit gelooft heb ik nog wel genoeg tips van hele mooie nummers. Als je er alleen al naar luistert merk je dat het absoluut niet over erge dingen gaat maar dat het gewoon mooie, pure muziek is. Maarjah, is dat ook weer ff duidelijk gemaakt
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 00:32
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:

Roget that houston. Zal mij aan mun reet roesten hoe lang jij of ik al fan bent van hun. Ik verdedig hier gewoon mun standpunt dat het hele mooie muziek is. Das voor mij het belangrijkste
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2002, 00:38
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Kijk Ville Vallo is natuurlijk wel de lekkerste kerel van het westelijk halfrond op enkele forumleden van muziek na dan. Ik ken alleen de cd razorblade romance, maar weet dat ik die niet geweldig vond. Noem eens wat andere aanraders.
Jah, Razorblade Romance is dus wel de CD waar ze bij een iets breeder publiek bekend werden en daar staan ook de meest mooie nummers op. Mijn favorieten op die CD zijn: Ressurection, Gone With The Sin, Join Me (In Death) en Right Here In My Arms. De CD's zijn gewoon te vet op alle goede nummers op te noemen. Voor de rest wil ik de nummers Beautiful, Wicked Game (cover) en Stigmata Diaboli nog aanbevelen Beste is gewoon al de CD's te kopen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 08:22
Diana's~Acolyte
Citaat:
Vampiria schreef:

Jaaah, of de "wie-is-het-kjoetigste-van-HIM"-wedstrijd.
Sjongejonge, waardeer die mensen eens om hun muziek, niet om dat mooie gezichtje van Ville.
Hahaha, ik zeg alleen dat ik Ville Valo wel een leuk jochje vind, en dat ik zn muziek minder vind....dat mag niet?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 08:25
Diana's~Acolyte
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:

AAAAAAAAAAAAH, ok ik moet het netjes houden maar je moet wel ff opletten met wat je zegt! HIM is wel gothic-rock maar zijn liedjes gaan alles behalve over dingen zoals hell en dood. Als je niet weet waar je over praat houd dan je mond dicht en laat het over aan mensen die er wel verstand van hebben! Het zijn hele gevoelige liedjes, en jah, sommige gaan ook wel over de dood maar dan over het verdriet en het gemis dat daardoor ontstaat. HIM is dan ook absoluut niet te vergelijken met bands zoals Cradle Of Filth of Dimmu Borgir. HIM maakt voornamelijk hele mooie nummers veelal over de liefde en serieuze dingen die veel mensen raken. Dus absoluut niet over horrible things like hell enzow. Hele rustige, relaxte muziek en als je me neit gelooft heb ik nog wel genoeg tips van hele mooie nummers. Als je er alleen al naar luistert merk je dat het absoluut niet over erge dingen gaat maar dat het gewoon mooie, pure muziek is. Maarjah, is dat ook weer ff duidelijk gemaakt
Ik weet heus wel waar die teksten over gaan ...wacht hier heb ik er een voor je

There are things you should know
The distance between us seems to grow
But you're holding on strong
Oh how hard it is to let go, oh so hard to let go

I'm waiting for your call
and I'm ready to take your six six six in my heart
I'm longing for your touch
and I welcome your sweet six six six in my heart

I'm losing my faith in you
You don't want it to be true
But there's nothing you can do
There's no thing you can do
Yes, I've lost my faith in you

Ik vind het gewoon zo simpel en waarom moet de dood er altijd in voorkomen? en 666?
Verder vind ik Him wel leuk klinken, join me (jaja weer in de dood) vind ik echt een leuk nummertje maar ik zeg gewoon dat ik die teksten minder vind...

Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 08:35.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:

Hahaha, ik zeg alleen dat ik Ville Valo wel een leuk jochje vind, en dat ik zn muziek minder vind....dat mag niet?
Jawel
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:

ZIJN liedjes
Ehm... HUN liedjes.

Citaat:
.....gaan alles behalve over dingen zoals hell en dood.
Ah ja. Dus niet hè? En ga mij niet vertellen dat ze daar NIET over zingen want dan moet je je 'die-hard-fan-zijn' nog maar ff uitstellen totdat je de teksten kent.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:25
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
Vampiria schreef:
[B]

Ehm... HUN liedjes.

Ah ja. Dus niet hè? En ga mij niet vertellen dat ze daar NIET over zingen want dan moet je je 'die-hard-fan-zijn' nog maar ff uitstellen totdat je de teksten kent.
]

sorry, typfoutje

Ik bedoelde dus dat het niet zo zwaar wordt behandelt doh Ze zingen niet: you shall burn in hell of dat soort dingen, het wordt juist op een hele andere manier belicht dan bij bijv. Black en Trash Metal en das nou juist het mooie ervan Als je nou ff beter gelezen had had je kunnen zien dat ik ook wel degelijk toegeef dat het wel zo is alleen op een andere manier maar mensen drukken er meteen zo'n stempel op he. En ik verplich toch niemand niks, ik vind het zeer mooie muziek en als ik er graag naar luister wat boeit jou het dan?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:26
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:

Ik weet heus wel waar die teksten over gaan ...wacht hier heb ik er een voor je

There are things you should know
The distance between us seems to grow
But you're holding on strong
Oh how hard it is to let go, oh so hard to let go

I'm waiting for your call
and I'm ready to take your six six six in my heart
I'm longing for your touch
and I welcome your sweet six six six in my heart

I'm losing my faith in you
You don't want it to be true
But there's nothing you can do
There's no thing you can do
Yes, I've lost my faith in you

Ik vind het gewoon zo simpel en waarom moet de dood er altijd in voorkomen? en 666?
Verder vind ik Him wel leuk klinken, join me (jaja weer in de dood) vind ik echt een leuk nummertje maar ik zeg gewoon dat ik die teksten minder vind...
Er zijn mensen die steun vinden in dat soort liedjes he dus laat ons nou maar gewoon lekker in onze waarde

O jah, met een beetje geluk kom HIM op de tour voor hun laatste CD naar Paradiso Maarin plaats van de hele tijd te discussieren wat HIM nou wel of niet is hoor ik liever wat jullie van Hardcore Superstar vinden, voor een paar goede nummers moet je ff terug lezen.

Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:37
Diana's~Acolyte
Ik zeg toch helemaal niet dat het niet mag ofzo ik zeg alleen wat ik ervan vind en op de een of andere manier mag ik de teksten niet stom vinden van jou?

en heb ik ooit gezegd dat ik er niet naar luister?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:38
Diana's~Acolyte
blablablaaa einde discussie
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:41
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Ik zeg toch helemaal niet dat het niet mag ofzo ik zeg alleen wat ik ervan vind en op de een of andere manier mag ik de teksten niet stom vinden van jou?

en heb ik ooit gezegd dat ik er niet naar luister?
ik weet niet of je kunt lezen maar dat heb ik nooit gezegd, tis alleen niet eerlijk dat de meesten van jullie een verkeerd oordeel hebben over de bedoeling van de muziek. Jullie denken meteen, oh dood, 666 enz. dat dat dan maar meteen aanzet tot satanisme en zelfmoord ofzow, das dus niet waar en dat probeer ik duidelijk te maken. Als je het niet mooi vind dan is dat je eigen keuzen. En als je de teksten stom vind moet je er ook niet naar luisteren
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
]

sorry, typfoutje

Ik bedoelde dus dat het niet zo zwaar wordt behandelt doh Ze zingen niet: you shall burn in hell of dat soort dingen, het wordt juist op een hele andere manier belicht dan bij bijv. Black en Trash Metal en das nou juist het mooie ervan Als je nou ff beter gelezen had had je kunnen zien dat ik ook wel degelijk toegeef dat het wel zo is alleen op een andere manier maar mensen drukken er meteen zo'n stempel op he. En ik verplich toch niemand niks, ik vind het zeer mooie muziek en als ik er graag naar luister wat boeit jou het dan?
Veel, omdat ik jou een DOMME FAKER vind. PUNT.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:55
Sir Smoke-A-Lot
ah wat zielig, zijn we op onze teentjes gestrapt? stom **** dat je er rondloopt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, dat ben jij niet waard.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:57
Sir Smoke-A-Lot
wat heb ik jou ooit aangedaan?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 12:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Niks, sorry.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 12:04
Sir Smoke-A-Lot
Ik heb alleen maar gezegd dat ik het mooie muziek vind, is da zo erg? Ik mag toch best een eigen mening hebben? Sinds waneer is het verplicht om de hele achtergrond van een band te weten om de muziek mooi te vinden? Noujah, als ik verkeers gedaan VAMPIRA sorry dan maar. *trekt zich trug in een donker eenzaam hoekje*
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 12:09
EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Ik zeg toch SORRY.
Oud 27-06-2002, 12:17
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
Vampiria schreef:
Niks, sorry.
Citaat:
EviL-PriNcEsS schreef:
Ik zeg toch SORRY.
confused naamswitch?

Majah, ik heb behoefte aan een knuffel, dan is alles weer goed
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 12:37
EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Yupz, naamswitch.

En OK: KNUFFOL!
Oud 27-06-2002, 12:52
Sir Smoke-A-Lot
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, *REN*REN*REN*SPRING*KNUFFEL!!!!!!!!! ok, nu ben ik weer happy!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:07
EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Gelukkig!
Oud 27-06-2002, 13:20
Sir Smoke-A-Lot
wat zijn we weer lief voor elkaar! *bloos*
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 23:20
Louike
Louike is offline
DUDE TOTALLY TOTALLY TOTALLY!!!!

Hardcore superstar is godlike... HIM is ook f*cking vet, alleen zijn er per album maar een paar nummers die echt rocken..... maar iets rustigs af en toe is ook wel lekker..... normaal prefer ik: Hardcore superstar /Slayer /HIM en alle random punk en sommige metal...

Peace Mike
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 23:24
Sir Smoke-A-Lot
Citaat:
Louike schreef:
DUDE TOTALLY TOTALLY TOTALLY!!!!

Hardcore superstar is godlike... HIM is ook f*cking vet, alleen zijn er per album maar een paar nummers die echt rocken..... maar iets rustigs af en toe is ook wel lekker..... normaal prefer ik: Hardcore superstar /Slayer /HIM en alle random punk en sommige metal...

Peace Mike
To bad dat niet iedereen Hardcore Superstar kent terwijl het gewoon een kei vette band is. Mijn favo 3 zijn: HIM/Hardcore Superstar/H2O, maar H2O is weer Hardcore Punk. Ik ben over het algemeen ook gewoon een Punkertje, Hardcore, Ska, HighSchool, ik vind het allemaal geweldig! En nog wel een paar Metal-bandjes, ligt aan mun stemming!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 23:30
Louike
Louike is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:

To bad dat niet iedereen Hardcore Superstar kent terwijl het gewoon een kei vette band is. Mijn favo 3 zijn: HIM/Hardcore Superstar/H2O, maar H2O is weer Hardcore Punk. Ik ben over het algemeen ook gewoon een Punkertje, Hardcore, Ska, HighSchool, ik vind het allemaal geweldig! En nog wel een paar Metal-bandjes, ligt aan mun stemming!
dunno man H2o doet mij echt nix, ik vind oldscool spul als No use for a Name, en propaghandi toch vetter

check out iedereen:

www.hardcoresuperstar.com
Reageren

Regels voor berichten