![]() |
|
Nintendo en Sony zijn bijna evengroot.
Microsoft houd het klein dus dit jaar. (ik wilde een dom woordgrapje maken met 'micro'soft maar laat maar hangen) 1 - (o.a Atart, Midway) 2 - (o.a EA, Eidos, Activision) 3 - (meetingrooms en dergelijke) 4 - (o.a Microsoft, Sega, Square) 5 - (o.a Nintendo, Sony)
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
http://www.break.com/index/nin64kid.html
Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony! Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony! Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony! Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony! Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony!Sony! Sony!Sony!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk dat ik best wel hard ga lachen als hij daar na een vliegreis en een stel gemiste tentamens voor de deur staat en er niet inkomt. ![]() LUH-3417 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() weet je hoe dope sunshine is. Ik ben um voor de 4e keer aan het uitspelen. Ik hou echt van die heerlijke sfeer!
||
Citaat:
zelf denk ik dat het een soort TP verhaal word, hij komt uit voor de cube maar met extra revo functies. En een vraagje, vind iemand hier het erg als er een normaal E3 topic komt, zonder die plattegrond crap? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zou dan wel weer lame zijn voor de revo.. krijg je een GC spel waar een paar nieuwe slingers omheen zijn gehangen zodat het ook leuk speelt op de revo..
Ik wil(niet dat ik wat heb te willen) wel een mario die speciaal is gemaakt voor de revo.. niet een opgepompte versie van een GC mario.. dus of een mario128 voro de revo, of een mario 128 voor de cube, maar dan wel een mario256 voor de revo.. hoezo een normaal topic eig.. alleen de titel moet ff aangepast.. die plattegrond indeling is men nou toch al over uitgepraat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En op de E3 zal er een speelbare versie zijn van metoid prime 3, en dan te bedenken dat er meer dan 20 launch games zullen zijn, volgens mij kan de revo het dan best wel hebben als er nog een mario en zelda voor de cube uitkomen |
![]() |
||
Citaat:
Is het dan niet een beetje vroeg om het over het overslaan van de revo te hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ze zoeken toch nog mensen voor gamekings ![]() |
![]() |
|
Is dat zo? Ik zag laatst hun 'GameGirls' reclame en dat kwam een beetje vrouwonvriendelijk over.
![]() Maar misschien dat ze tegen jou geen nee durven te zeggen. Ontopic/ deels ontopic: Lijkt me zo gaaf om daar eens te zijn, maar ook zo frustrerend om maar zo'n klein deel te kunnen zien.
|
![]() |
|
|