![]() |
|
Dit is mijn eerste site die ik maak voor iemand anders. In IE 6 gaat-ie goed, ik streef ernaar om het ook voor Netscape 4.7+ goed te maken maar dat is-ie niet helemaal (de flash movie sluit niet netjes aan).
Zouden jullie de site willen checken op de volgende punten: - flash movie sluit aan op tabel - flash movie sluit aan op achtergrond - de plaatjes (rollovers) laden goed en 'rolloveren' goed - andere mankementen. Liefst in de browsers IE 5 en Netschaap 6. Wat Netscape 4.7 fout doet is dus het niet goed aan laten sluiten van de flashmovie bij de tabel, en, op bijv. de massage-pagina, het menu te breed maken (ik weet écht niet hoe dat goed zou moeten). Als iemand een oplossing weet: graag! Over de opmaak: je mag het bekritiseren, maar hou in je achterhoofd dat het een erg 'leuke' en roze site moet worden met toeters en bellen en in het oog springende elementen, geen strak design of zo. Ik weet ook dat op de beginpagina ik tekst in een plaatje heb gedaan, dat komt omdat mijn 'opdrachtgevers' als splash een tekst wilden met dat specifieke lettertype. Kom maar op! Edit: geen URL gegeven ![]() HTTP://viva-aurora.cjb.net (domein wordt momenteel geregistreerd) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|