Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2006, 19:41
AnoniemM
Weet niet of het hier kan maar heeft iemand (nu) al een boekverslag gemaakt over de delta deceptie/deception point van dan brown
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2006, 15:52
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Waarom zou je daar een verslag over maken?
Het is geen 'echte' literatuur dus het lijkt me niet dat iemand dat voor school maken maken.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 17:34
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 21-04-2006 @ 16:52 :
Waarom zou je daar een verslag over maken?
Het is geen 'echte' literatuur dus het lijkt me niet dat iemand dat voor school maken maken.
Ik mocht Harry Potter op m'n lijst zetten, dan mag Dan Brown ook vast wel. Literatuur zoals het vroeger gelezen moest worden, is allang niet meer zo. Docenten zijn al blij als leerlingen boeken echt lezen.

Kan je dat boekverslag niet zelf maken? Zo moeilijk lijkt me dat niet voor dat boek.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 21-04-2006 @ 18:34 :
Ik mocht Harry Potter op m'n lijst zetten, dan mag Dan Brown ook vast wel. Literatuur zoals het vroeger gelezen moest worden, is allang niet meer zo. Docenten zijn al blij als leerlingen boeken echt lezen.
Dat zegt meer over jouw oude school dan over het begrip literatuur.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 21-04-2006 @ 19:08 :
Dat zegt meer over jouw oude school dan over het begrip literatuur.
Beweer ik dan iets anders? Het zegt overigens niet alleen iets over mijn oude school, maar over véél middelbare scholen. (En ik vind het niet geheel onbegrijpelijk; binnen te tweede fase lijkt het me erg moeilijk leerlingen die zelden lezen aan te sporen een boek te lezen dat ze nauwelijks aanspreekt. Ik geloof dat dit onder oude stijl Nederlands makkelijker was, maar nog steeds voor sommige leerlingen ondoenlijk. )

Ik had Harry Potter er overigens als extra'tje op, helemaal onderaan de lijst. Docent had de boeken nog niet gelezen - uit principe - en vond mij waardig hem daarover te informeren. Hij is ze daarna gaan lezen, ik zag hem tijdens mijn schriftelijk druk in deel 2 bezig

(Het begrip literatuur is overigens ook heel moeilijk, de meeste mensen zijn daarvan afgestapt. Dingen zijn nu 'literaire romans' of gewoon 'romans'. Die grens ís ook gewoon moeilijk.)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 16:29
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Dalijk komen er nog verslagen over 'Shopaholic deel 4'

Wat is er gebeurd met de tijd dat men nog fatsoenlijke boeken moest lezen? Harry Mulisch, Leon de Winter, weet ik veel?
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 17:53
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 23-04-2006 @ 17:29 :
Dalijk komen er nog verslagen over 'Shopaholic deel 4'

Wat is er gebeurd met de tijd dat men nog fatsoenlijke boeken moest lezen? Harry Mulisch, Leon de Winter, weet ik veel?
Die tijd is voorbij. Maar maakt dat echt zoveel uit? Je kan die boeken toch zelf lezen? Heb jij er last van wanneer andere mensen ze niet lezen?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 18:06
Verwijderd
Je bedoelt toch wel bij Engelse literatuur eh Andijvie
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 23-04-2006 @ 19:06 :
Je bedoelt toch wel bij Engelse literatuur eh Andijvie
Harry Potter bedoel je? Ja tuurlijk Zo stom waren ze bij mij op school nu ook weer niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.