Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2006, 18:27
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
OK, lijkt me wel leuk om met z'n alle onze creatieve kunsten los te laten op een verhaal-topic. En dan niet zo eentje waarin iedereen 1 saai regeltje post, maar 1 waarin iedereen een stuk verhaal schrijft. Nouja, ik zal maar beginnen:

Felle discolichten en beukende beats, of zijn het toch de lichten van de auto's die voorbijrazen en het geklop van een jongen op de deur van de telefooncel? "Kom eruit schat, zo erg is het allemaal niet" hoor ik iemand roepen. Zo te zien komen deze nietszeggende woorden uit de mond van dezelfde jongen die op de deur staat te beuken. "Lieverd, kom nou mee, we moeten onze jassen nog bij de garderobe van de discotheek halen." Blijkbaar is er toch iets geweest met felle discolichten en beukende beats deze avond, maar wat precies?

Ok, de rest is voor jullie, hopelijk kan iemand er iets mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2006, 19:59
Verwijderd
Ik weet niet goed meer waar ik ben. Het begin van de avond was excentriek. Nee. Dat is niet het goede woord. Raar. Maak er maar van wat je wil. "Laat me nou nog even zitten!" hoor ik mezelf zeggen. De persoon langs me zucht. Wie is dat ook alweer? Ik probeer op te staan om naar de toiletten te lopen. Mijn benen zijn elastiek, zo lijkt het. "Ho meisje, wel blijven staan." Blijkbaar ben ik gevallen. Ik voel dat ik terug word gezet op de kruk. En nu? Ik kan niet meer staan. "Ik haal de beveiliging er bij, dit is niet goed. En het komt niet door de alcohol." zegt de stem naast me. Een andere stem vraagt: "Hoe weet je dat zo zeker?" "Omdat ze geen druppel op heeft vanavond."
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 14:18
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
... "Dit hebben we nog nooit gezien, ooh kijk, ze komt weer bij. Kan je me horen?" "Schatje, hoor je me?" Het is wit om me heen, alles is wit. Ik doe mn ogen weer dicht...
"Dokter, weet u al wat er is gebeurt?" "Nee, het is voor iedereen hier een raadsel." Het is nog steeds wit om me heen, alleen nu zie ik twee personen staan. De ene draagt een groene papieren jas, zo eentje die je van die dokters op tv ziet dragen, de ander draagt een grijs t-shirt, met vlekken erop. Het komt me bekend voor. Ik probeer mn arm op te tillen. Het gaat niet. Ik probeer me te bedenken waar ik ben, wat ik hier doe, en hoe ik hier gekomen ben.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 12:24
homehapero
homehapero is offline
ik wil wel antwoorden maar ik zou het zo naar vinden om jullie (tot nu toe echt puike) verhaal te verpesten
Reageren

Regels voor berichten