Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2006, 11:47
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Gisteravond in een ietswat aangeschoten bui, met wat vrienden en vriendinnen een ellenlange discussie gevoerd over wat nu de ideale bedpartner zou zijn, met soms nogal rare uitkomsten.

Mag er tijdens het heetst van de strijd nog gezoend worden, moet de persoon in kwestie misschien in het bezit zijn van een hoog knuffelgehalte? Krassende nagels, dominantie, rollenspellen? Heb jij eisen of voorwaardes en waar komen deze uiteindelijk op neer?

Dus hier mijn vraag: Wat is volgens jou/voor jouw de ideale bedpartner?

Marcel, ik open hem toch. Haha
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 11:58
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Iemand die onvoorspelbaar is en initiatief toont én aparte standjes durft voor te stellen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 12:04
Verwijderd
Iemand die niet al te standaard is, graag nieuwe dingen probeert. weinig remmingen heeft. En ook zelf initiatief neemt of ineens onvoorspelbare dingen doet(zoals al gezegd)..

En verder ook graag wel beetje humor.. beetje lachen is bed is ook wel prettig
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 12:24
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
de persoon weet waar hij mee bezig is, neemt initiatief, twijfelt niet, zoent niet teveel want ik kan dat echt irritant gaan vinden, maar ik moet de persoon wel vertrouwen, durft zich te laten gaan...

is het eerst wat in me opkomt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 12:24
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
humor, geen schaamte kennen, knuffelig, wild, in voor nieuwe dingen, lief, soms dominant, vertrouwen
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 12:27
Verwijderd
Iemand die zowel initiatief kan nemen, maar het ook niet erg vind om zich over te geven. Iemand die erg knuffelig kan zijn, maar ook gewoon wilde lekkere seks wil, niet snel ergens van staat te kijken. Iemand die niet krampachtig in bed doet, maar gewoon lekker zichzelf is, maar wel kan aanvoelen wat wel of niet kan in bed. Iemand die zoent, je stevig vasthoudt, iemand die je overvalt en zijn best doet om je fantasieën uit te laten komen. Iemand die romantisch een avond kan voorbereiden en je daarmee overvalt, maar ook iemand met wie je onverwachts seks kan hebben. Iemand met wie ik kan lachen, maar ook waarmee er spanning is.
Natuurlijk let de persoon in kwestie op lichamelijke verzorging en doet hij zijn best om er goed uit te zien en lekker te ruiken. Iemand die af en toe lingerie haalt voor je, open met mij over seksualiteit durft te praten en zich niet schaamt voor zichzelf.
En voor mij is het wel belangrijk dat ik de persoon vertrouw, dat hij mij vertrouwd en dat er verliefdheid en liefde in het spel is.

En ja, ik heb zojuist mijn vriend beschreven
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 12:33
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Nogal ontzettend afhankelijk van persoon eigenlijk.

T moet gewoon klikken in bed, wat t lang niet met iedereen doet.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 12:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-05-2006 @ 13:27 :
Iemand die zowel initiatief kan nemen, maar het ook niet erg vind om zich over te geven. Iemand die erg knuffelig kan zijn, maar ook gewoon wilde lekkere seks wil, niet snel ergens van staat te kijken. Iemand die niet krampachtig in bed doet, maar gewoon lekker zichzelf is, maar wel kan aanvoelen wat wel of niet kan in bed. Iemand die zoent, je stevig vasthoudt, iemand die je overvalt en zijn best doet om je fantasieën uit te laten komen. Iemand die romantisch een avond kan voorbereiden en je daarmee overvalt, maar ook iemand met wie je onverwachts seks kan hebben. Iemand met wie ik kan lachen, maar ook waarmee er spanning is.
Iemand die open met mij over seksualiteit durft te praten en zich niet schaamt voor zichzelf.
En voor mij is het wel belangrijk dat ik de persoon vertrouw, dat hij mij vertrouwd en dat er verliefdheid en liefde in het spel is.

En ik beschreef zojuist m'n ex
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 02-05-2006 @ 13:27 :
Iemand die zowel initiatief kan nemen, maar het ook niet erg vind om zich over te geven. Iemand die erg knuffelig kan zijn, maar ook gewoon wilde lekkere seks wil, niet snel ergens van staat te kijken. Iemand die niet krampachtig in bed doet, maar gewoon lekker zichzelf is, maar wel kan aanvoelen wat wel of niet kan in bed. Iemand die zoent, je stevig vasthoudt, iemand die je overvalt en zijn best doet om je fantasieën uit te laten komen. Iemand die romantisch een avond kan voorbereiden en je daarmee overvalt, maar ook iemand met wie je onverwachts seks kan hebben. Iemand met wie ik kan lachen, maar ook waarmee er spanning is.
Natuurlijk let de persoon in kwestie op lichamelijke verzorging en doet hij zijn best om er goed uit te zien en lekker te ruiken. Iemand die af en toe lingerie haalt voor je, open met mij over seksualiteit durft te praten en zich niet schaamt voor zichzelf.
En voor mij is het wel belangrijk dat ik de persoon vertrouw, dat hij mij vertrouwd en dat er verliefdheid en liefde in het spel is.
Nja, dat dus wel ongeveer. En het is ook wel ongeveer ex-lief. En het mag best behoorlijk dominant, af en toe, van beide kanten. Krassen en bijten vind ik geen punt. Slaan mag dan weer niet
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:38
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 02-05-2006 @ 13:35 :

Gevoel voor humor, geweldig!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 02-05-2006 @ 14:38 :
[afbeelding]
Gevoel voor humor, geweldig!
Volgens mij bedoelt ze dat wat jij beschreef, ook haar ideale bedpartner is, en dat het bij haar haar éx is en niet haar vriend die zo is
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:47
Arjanjahhh
Arjanjahhh is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-05-2006 @ 14:38 :
[afbeelding]
Gevoel voor humor, geweldig!
als zoef 2 min later had gepost had hij eewige fame gehad
__________________
tadaa..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-05-2006 @ 14:45 :
Volgens mij bedoelt ze dat wat jij beschreef, ook haar ideale bedpartner is, en dat het bij haar haar éx is en niet haar vriend die zo is
ja dat was eigenlijk wel mijn punt
zat geen humoristische gedachte achter eigenlijk
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 14:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-05-2006 @ 13:37 :
Nja, dat dus wel ongeveer. En het is ook wel ongeveer ex-lief. En het mag best behoorlijk dominant, af en toe, van beide kanten. Krassen en bijten vind ik geen punt. Slaan mag dan weer niet
idem
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:04
Verwijderd
Citaat:
zoef de haas schreef op 02-05-2006 @ 14:58 :
ja dat was eigenlijk wel mijn punt
zat geen humoristische gedachte achter eigenlijk
Ik snapte je punt zeker wel hoor Vond het alleen erg grappig dat je die laatste zin had verandert. Niet om de boodschap, maar het stond er zo lekker droog en daar moest ik stiekem erg om lachen.

Dus:
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 02-05-2006 @ 15:12 :
idem
Wil je mijn bedpartner worden?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-05-2006 @ 15:22 :
Wil je mijn bedpartner worden?
Mag ik niet van mijn vriendje, misschien mag je meedoen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:53
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-05-2006 @ 13:27 :
Iemand die zowel initiatief kan nemen, maar het ook niet erg vind om zich over te geven. Iemand die erg knuffelig kan zijn, maar ook gewoon wilde lekkere seks wil, niet snel ergens van staat te kijken. Iemand die niet krampachtig in bed doet, maar gewoon lekker zichzelf is, maar wel kan aanvoelen wat wel of niet kan in bed. Iemand die zoent, je stevig vasthoudt, iemand die je overvalt en zijn best doet om je fantasieën uit te laten komen. Iemand die romantisch een avond kan voorbereiden en je daarmee overvalt, maar ook iemand met wie je onverwachts seks kan hebben. Iemand met wie ik kan lachen, maar ook waarmee er spanning is.
Natuurlijk let de persoon in kwestie op lichamelijke verzorging en doet hij zijn best om er goed uit te zien en lekker te ruiken. Iemand die af en toe lingerie haalt voor je, open met mij over seksualiteit durft te praten en zich niet schaamt voor zichzelf.
En voor mij is het wel belangrijk dat ik de persoon vertrouw, dat hij mij vertrouwd en dat er verliefdheid en liefde in het spel is.

En ja, ik heb zojuist mijn vriend beschreven
Ik wil jouw vriend!
Bij heel veel van deze dingen sluit ik me aan, ik vind het alleen nog heel erg belangrijk dat er genoeg aandacht wordt besteed aan voorspel, en aan mij, en ons. Snel snel kan op zijn tijd geen kwaad, maar er de tijd voor nemen en er aandacht aan besteden, daar houdt ik van!
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 17:36
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
2 uur lang in staat tot stomende seks (inclusief voorspel) en verandert dan in chocola.


Nee, ik ben dik tevreden met mijn eigen vriendje. Die is teder maar ook daadkrachtig, heeft altijd lekker warme handen, denkt ook aan mij en kan zich laten gaan. Helemaal prima.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 18:02
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Oke, allemaal op menahem

Ik ben er zelf nog niet helemaal overuit. Mijn ideale bedpartner is toch wel iemand die mij tijdens de seks het gevoel weet te geven het uit pure liefde te doen en dat ik méér ben dan een geschikte plek om zijn zaad in te lozen. Ik vind het dan ook belangrijk als de persoon in kwestie genoeg tijd/aandacht aan mij besteed, te vertrouwen is, makkelijk spreekt over de dingen die hij (nog) doen wil en over seksualiteit in het algemeen. Soms (onverwachts) romantisch kan zijn en weinig remmingen kent. Enige kennis van het vrouwelijk lichaam is toch ook wel op zijn plaats zodat taferelen met zinnen als 'Doet dat pijn dan?' voorkomen kunnen worden. Voor (on)ervarenheid heb ik niet zoveel voorkeur, vooral omdat ik het leuk vind om dingetjes samen te ontdekken of nieuwe dingen te leren. Hygiëne en lichaamsverzorging vind ik wel zo prettig, meer nog omdat ik hier zelf ook veel mee bezig ben, en dit dus op zijn minst ook wel terug verwacht. Een persoon die spontaniteit kent, humor heeft, dominant is maar zich een heel enkele keer ook over durft te geven, niet bang is voor lieve woordjes, zichzelf durft te zijn en zich zo nu en dan uitslooft om er een leuke avond van te maken. Daarnaast vind ik het belangrijk dat ik mezelf kan zijn en dat mijn bedpartner openstaat voor nieuwe dingetjes, dit met de simpele verklaring dat ik me anders behoorlijk snel ga vervelen. En daarbij heb ik vrij weinig met simpele 'burgelijke-trutten' seks, dus als hij dat ook niet heeft; Prima!
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 19:23
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik vind het toch wel het belangrijkste dat hij in mijn beleving en spanningsboog mee kan gaan en daar op in kan spelen. Hij moet mij kennen (en in het begin de moeite nemen om mij te leren kennen) en weten waar hij mee bezig is. We moeten aan elkaar gewaagd zijn en het liefst wil ik iemand die ook wat dominant is. Gelijkwaardigheid vind ik eigenlijk het belangrijkste, zodat we op hetzelfde niveau zitten en van de seks niet alleen iets lichamelijks maken, maar het ook op het mentale vlak compleet ervaren.

Verder kan ik seks op heel veel verschillende manieren hebben en beleven, dus ook daar moet hij in mee kunnen gaan. Afwisseling, uitdagingen en nieuwe dingen vind ik heel leuk. Dus we moeten zowel hele lieve en gepassioneerde seks kunnen hebben, als hele wilde en geile sekssessies. Hij moet zich zowel bezig houden met zichzelf als met mij en openstaan voor ontwikkelingen daarin. En hij moet weten wat ik lekker vind en het niet erg vinden daar de moeite voor te nemen. Maar ook zelf aangeven wat hij lekker vind en duidelijk zijn genot tonen. Ook buiten de feitelijke seks om openstaan voor intimiteit en spanning en daar een beetje een spel van maken.

En verder moet hij natuurlijk ook heel lief zijn en mij laten voelen dat de seks ook uit liefde is en alle andere gevoelens die hij daarbij ervaart. Het delen van jezelf met de ander, omdat je dat graag wil; dat voelt nog wel het fijnste vind ik
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 19:27
Verwijderd
Iemand die precies doet wat ik wil zonder dat ik zelf weet dat ik dat wil.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 19:31
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 02-05-2006 @ 20:27 :
Iemand die precies doet wat ik wil zonder dat ik zelf weet dat ik dat wil.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 19:38
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Iemand die verrast. Niet altijd hetzelfde!!
Afwisseling, spanning, verschillende plaatsen.

Kortom: een veelzijdig iemand


Ps. en dat alles met passie!!!!!!
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 21:26
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Gent schreef op 02-05-2006 @ 20:38 :
Iemand die verrast. Niet altijd hetzelfde!!
Afwisseling, spanning, verschillende plaatsen.

Kortom: een veelzijdig iemand


Ps. en dat alles met passie!!!!!!
jup
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 23:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-05-2006 @ 16:04 :
Ik snapte je punt zeker wel hoor Vond het alleen erg grappig dat je die laatste zin had verandert. Niet om de boodschap, maar het stond er zo lekker droog en daar moest ik stiekem erg om lachen.

Dus: [afbeelding]
ok
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 10:47
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Een vrouw die over het algemeen dominant is, begrijpt wat intimiteit is en niet bang is om dat te ervaren.

Verder heb ik niet zo veel met hulpmiddelen en rare plaatsen.

Ojah, en er moet genoeg tijd zijn voor de seks (als in niet beperkt) en heb ik liever niet vrouwen die extreem geil zijn ofzo, alhoewel dat wel een uitdaging is...
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 13:53
Verwijderd
degene die goed aansluit bij mijn wensen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 16:15
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Owja, hóóg libido de gekste!
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 17:39
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Nala schreef op 02-05-2006 @ 13:27 :
- Iemand die zowel initiatief kan nemen, maar het ook niet erg vind om zich over te geven.

- Iemand die erg knuffelig kan zijn, maar ook gewoon wilde lekkere seks wil, niet snel ergens van staat te kijken.

- Iemand die romantisch een avond kan voorbereiden en je daarmee overvalt, maar ook iemand met wie je onverwachts seks kan hebben.

- Iemand met wie ik kan lachen, maar ook waarmee er spanning is.
Dus eigenlijk vind je alles goed...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 18:31
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 02-05-2006 @ 20:27 :
Iemand die precies doet wat ik wil zonder dat ik zelf weet dat ik dat wil.
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 21:14
Soullar
Soullar is offline
Iemand die je bij de hand neemt door geillekkerland.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 23:16
Verwijderd
Oh, hebben we het over mij?


Voordat het offtopic lijkt:
Jullie beschrijvingen zijn identiek aan hoe ik ben.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 23:24
Verwijderd
hahahahahahahahahahaha.
O sorry.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 23:43
Verwijderd
Ik zou er ook vrolijk van worden als ik er plotseling achter kom dat de perfecte minnaar toch bestaat, daar hoef je je niet voor te excuseren hoor!

Nouja, ik zou een perfecte minnares willen dan natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 23:46
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 03-05-2006 @ 18:39 :
Dus eigenlijk vind je alles goed...
Meer andersom, alleen maar iemand die alles heeft/is ;P
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 18:22
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
mijn ideale bedpartner is.....eh....kan hier wel een heel verhaal gaan neerkalken, maar eenvoudig: mijn vriend

oke toch wat puntjes
- geil kussen
- goed gereedschap
- weet de anatomie van een vrouw
- houdt het lang vol
- houdt van 'spelen'
- kan zowel dominant als onderdanig zijn
- kan mij op verschillende manieren heerlijke orgasmes geven
- valt niet meteen na de seks in slaap
- vind het heerlijk om mij te verwennen
- vind het heerlijk om door mij verwend te worden

ofwel: ik heb al zin in vanavond
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 15:51
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Iemand die de tijd neemt voor me,
Me het gevoel geeft dat de sex uit liefde voortkomt en niet om alleen even zijn zaad te lozen.
Ohja, hoog libido
Absoluut niet na de sex in slaap vallen en hij moet niet denken dat de sex over is als hij zelf is klaargekomen - dat noem ik egoistisch haha
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 17:33
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Iemand die ook aan mij denkt tijdens de seks en niet enkel aan zijn eigen presteren.
Iemand die ervan geniet mij te doen genieten en iemand die er van geniet dat ik ervan geniet hem te doen genieten
Iemand die zegt wat ie leuk/lekker vind, door woorden, blikken en geluiden.
Iemand die zo geil is dat ie zich niet wilt/kan bedwingen en geile praat gaat uitslaan (geil, niet goor)
Iemand die technisch de goede plekjes weet liggen, van beffen houdt (ja sorry, het gaat om de IDEALE) en zeker is van zichzelf. Niet iemand die zich constant afvraagt of mij vraagt of ie wel goed bezig is.
Iemand die houdt van een lang voorspel maar ook te vinden is voor een heet vluggertje.
Iemand die afwisselend is maar hetzelfde blijft doen (standje, handeling, tempo) als het nodig is.
Iemand die laat merken dat ie me aantrekkelijk vindt.
Iemand die niet wegloopt of als een blok in slaap valt na de seks maar nog blijft nagenieten.
Iemand die lekker ruikt en smaakt.
Iemand wiens haar je mag aanraken en niet begint te freaken als je erin woelt.
Iemand die initiatief neemt maar even blij verrast is als ik het doe.
Iemand met mooie handen.
Iemand die zichzelf verzorgt, vanzelfsprekend.
Iemand met borsthaar.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 18:04
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Citaat:
kenni schreef op 08-05-2006 @ 16:51 :

Absoluut niet na de sex in slaap vallen en hij moet niet denken dat de sex over is als hij zelf is klaargekomen - dat noem ik egoistisch haha
Na de seks in slaap vallen vind ik zo erg nog niet, tenminste niet altijd. En dat de seks over is nadat hij/zij zelf klaargekomen is, was inderdaad ook een punt in de discussie welke aanleiding gaf tot het openen van dit topic. Velen waren toch eigenlijk wel van mening dat een 'tsja jammer dat jij niet klaar bent gekomen, volgende keer beter, maar nu kap ik ermee' - reactie totaal niet op zijn plek is wanneer (seks)partnerlief nog niet klaargekomen is. Enkel op het moment dat bijv. het meisje besluit haar vriendje klaar te pijpen (met het doel om enkel hem een orgasme te geven, en niet zichzelf) of wanneer bijv. de jongen besluit zijn vriendin klaar te beffen (met het doel om enkel haar een orgasme te geven, en niet zichzelf) vonden de meeste het niet zo erg wanneer de seks daarna afgelopen zou zijn...

Deels ben ik het hier mee eens, anderzijds wil ik hetgeen wat hij mij geeft graag teruggeven, maar met een 'voor wat, hoort wat'- mentaliteit leef ik absoluut niet. Persoonlijk vind ik het verdomd egoistisch wanneer iemand er gewoon mee kapt zodra hij/zij zelf is klaargekomen, sterker nog ik zou het niet eens in m'n hoofd durven halen om tijdens de seks ineens te stoppen nadat ik klaargekomen ben ('Jij mag de volgende keer wel weer'), zeker niet wanneer hij/zij dicht bij een orgasme is.

Als ik zelf net klaar gekomen ben, zijn die laatste paar stoten van zijn kant echt geen pretje (behoorlijk gevoelig/pijnlijk) en dus onderbreek ik dat bij voorkeur, om me vervolgens nog maar eventjes uit te sloven met hand/mondwerk om het plezier voor ons beide compleet te maken. Ik stel zijn gevoel toch veelal wel boven het mijne, wat het niet maakt dat ik geen waarde hecht aan het laatste.

Hoe denken jullie hierover? Leven jullie met een 'voor wat, hoort wat - mentaliteit'? En in hoeverre kan het jou interesseren wanneer jouw partner de seks voortijdig staakt nadat hij/zij tot een orgasme is gekomen en jij dicht tegen een orgasme aanzit of nog niet klaargekomen bent?

Is in slaap vallen vlak na de seks een probleem? Of kan het je geen kloot interesseren?
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 08-05-2006 @ 19:04 :
Hoe denken jullie hierover?Leven jullie met een 'voor wat, hoort wat - mentaliteit'? En in hoeverre kan het jou interesseren wanneer jouw partner de seks voortijdig staakt nadat hij/zij tot een orgasme is gekomen en jij dicht tegen een orgasme aanzit of nog niet klaargekomen bent?

Is in slaap vallen vlak na de seks een probleem? Of kan het je geen kloot interesseren?
Dunkt me dat toch wel het overgrote deel het hier mee eens is

Het zou schofterig zijn voortijdig af te breken, of hij/zij moet wel een damn good reason hebben. In slaap vallen doe ik zelf meestal ook (maar niet altijd) dus dat ligt ook maar aan mijn bui. Ik ga er niet over zeuren, dat bederft de pret.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 08-05-2006 @ 19:04 :
Na de seks in slaap vallen vind ik zo erg nog niet, tenminste niet altijd. En dat de seks over is nadat hij/zij zelf klaargekomen is, was inderdaad ook een punt in de discussie welke aanleiding gaf tot het openen van dit topic. Velen waren toch eigenlijk wel van mening dat een 'tsja jammer dat jij niet klaar bent gekomen, volgende keer beter, maar nu kap ik ermee' - reactie totaal niet op zijn plek is wanneer (seks)partnerlief nog niet klaargekomen is. Enkel op het moment dat bijv. het meisje besluit haar vriendje klaar te pijpen (met het doel om enkel hem een orgasme te geven, en niet zichzelf) of wanneer bijv. de jongen besluit zijn vriendin klaar te beffen (met het doel om enkel haar een orgasme te geven, en niet zichzelf) vonden de meeste het niet zo erg wanneer de seks daarna afgelopen zou zijn...

Deels ben ik het hier mee eens, anderzijds wil ik hetgeen wat hij mij geeft graag teruggeven, maar met een 'voor wat, hoort wat'- mentaliteit leef ik absoluut niet. Persoonlijk vind ik het verdomd egoistisch wanneer iemand er gewoon mee kapt zodra hij/zij zelf is klaargekomen, sterker nog ik zou het niet eens in m'n hoofd durven halen om tijdens de seks ineens te stoppen nadat ik klaargekomen ben ('Jij mag de volgende keer wel weer'), zeker niet wanneer hij/zij dicht bij een orgasme is.

Als ik zelf net klaar gekomen ben, zijn die laatste paar stoten van zijn kant echt geen pretje (behoorlijk gevoelig/pijnlijk) en dus onderbreek ik dat bij voorkeur, om me vervolgens nog maar eventjes uit te sloven met hand/mondwerk om het plezier voor ons beide compleet te maken. Ik stel zijn gevoel toch veelal wel boven het mijne, wat het niet maakt dat ik geen waarde hecht aan het laatste.

Hoe denken jullie hierover? Leven jullie met een 'voor wat, hoort wat - mentaliteit'? En in hoeverre kan het jou interesseren wanneer jouw partner de seks voortijdig staakt nadat hij/zij tot een orgasme is gekomen en jij dicht tegen een orgasme aanzit of nog niet klaargekomen bent?

Is in slaap vallen vlak na de seks een probleem? Of kan het je geen kloot interesseren?
Ik vind het niet bepaald netjes, maar goed, die keren dat het voorgekomen is, vond ik het niet erg ofzo. Komt met name omdat het zo lang duurde dat ik eigenlijk zelf geen zin had om weer op een andere manier overnieuw te beginnen met opbouwen...

In slaap vallen na de seks - vooral doen, als het maar gezellig knuffelend is (en niet voor ik terug ben van de wc ). Wat moet je dan doen, alles uitgebreid doorspreken of tv-kijken? Ik vind samen in slaap vallen eigenlijk een stuk liever en romantischer...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 22:46
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 08-05-2006 @ 20:14 :
Dunkt me dat toch wel het overgrote deel het hier mee eens is

Het zou schofterig zijn voortijdig af te breken, of hij/zij moet wel een damn good reason hebben. In slaap vallen doe ik zelf meestal ook (maar niet altijd) dus dat ligt ook maar aan mijn bui. Ik ga er niet over zeuren, dat bederft de pret.
Juist.

Het dunkte mij ook enigzins, mede omdat ik hier onlangs een discussie overhad met mijn vriend die behoorlijk uit de hand liep, en daarna herhaaldelijk een gesprek had met een paar andere mensen over precies hetzelfde onderwerp. Ik wilde wel eens weten hoe anderen hierover dachten namelijk, voornamelijk omdat ik het idee had dat ik de enige was die er zo over dacht (niet dus).

Nevermind, ik vind het geen grote issue, maar kan me er simpelweg niets bij voorstellen. Dit door de al eerder gegeven verklaring dat hetgeen wat ik ontvang ook graag terug wil geven, al ben ik daar 2 uur voor bezig... Lekker boeiend. Ik begrijp gewoon niet dat er mensen zijn die dat niet hebben. Met een one night stand kan ik me hier nog wel wat bij voorstellen, natuurlijk omdat dit voornamelijk om lust draait en niet om liefde of wat dan ook, waardoor er waarschijnlijk ook een grotere ruimte beschikbaar is voor egoïsme. Echter vind ik het binnen een relatie een heel ander verhaal worden en zie ik het inderdaad als een enigzins schofterig iets om het maar te houden op een, voor sommige uit mijn omgeving, regelmatig gehoorde 'jammer dan, volgende keer beter'.

Over in slaap vallen houd ik verder ook wijselijk m'n mond, want ik val zelf ook vrij regelmatig in slaap. Al vind ik samen in slaap vallen toch wel iets liefs hebben, en heeft dit ook zeker mijn voorkeur.
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 08-05-2006 @ 23:46 :
Juist.

- bla -
Zelfs bij een zogenaamde 'one nighter' vind ik het asociaal gedrag er zelf een stop op te zetten zodra er geloosd is. Want ook bij een 'one night stand' ben je allebei uit op een hoogtepunt, eigenlijk nog feller dan binnen een relatie.

Dus uiteindelijk is het gewoon altijd een bitch als het op die manier moet wat mij betreft. Dan liever niet.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 00:57
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 09-05-2006 @ 01:09 :
Zelfs bij een zogenaamde 'one nighter' vind ik het asociaal gedrag er zelf een stop op te zetten zodra er geloosd is. Want ook bij een 'one night stand' ben je allebei uit op een hoogtepunt, eigenlijk nog feller dan binnen een relatie.

Dus uiteindelijk is het gewoon altijd een bitch als het op die manier moet wat mij betreft. Dan liever niet.
True.

En toch vind ik het voor mezelf vreemd (want een dergelijke situatie is dus wel eens voorgekomen) en ik denk dan wel degelijk 'dan liever niet' maar gun het in dat opzicht denk ik toch teveel. Niets mis mee, maar het voelt echt als een één of andere hersenkronkel. Bij een ONS zal de persoon in kwestie in mijn geval gewoon over een geweldig timingsvermogen moeten beschikken, want ik heb zo het idee dat ik daar een stuk minder m'n best voor zou doen als ik net wat eerder mocht zijn.

Denken jullie dat de 'ideale bedpartner' in vrijwel elk opzicht overeen moet komen met jouw seksuele voorkeuren, extremen, fantasieën, ideeën e.d. om tot ideale seks te komen? Of zijn bepaalde karaktereigenschappen zoals bijv. nieuwgierigheid en interesse -in nieuwe dingen- voldoende (om de boel te compenseren)? Hoewel ik zelf niet denk dat je met compensatie net zo ver komt maargoed.
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 08-05-2006 @ 18:33 :

Iemand die technisch de goede plekjes weet liggen, van beffen houdt (ja sorry, het gaat om de IDEALE)
hoow, wie zegt dat wij niet van beffen houden? als er iets leuk is, is het dat wel.. Maar okeej, misschien spreek ik wel alleen voor mezelf
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 09:30
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 04-05-2006 @ 00:16 :
Oh, hebben we het over mij?


Voordat het offtopic lijkt:
Jullie beschrijvingen zijn identiek aan hoe ik ben.
ik heb anders niemand gehoord over arrogantie of een hoge eigendunk.
laat staan iemand die op internet zet welke lengte hij graag zou hebben.

ontopic:
Hoe denken jullie hierover? Leven jullie met een 'voor wat, hoort wat - mentaliteit'? En in hoeverre kan het jou interesseren wanneer jouw partner de seks voortijdig staakt nadat hij/zij tot een orgasme is gekomen en jij dicht tegen een orgasme aanzit of nog niet klaargekomen bent?

Is in slaap vallen vlak na de seks een probleem? Of kan het je geen kloot interesseren?

voor wat, hoort wat. En als mijn partner de seks voortijdig staakt nadat hij/zij tot een orgasme is gekomen trap ik hem toch hárd mijn bed uit. of het zijne. hij krijgt gewoon een trap.
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 09:35.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:38
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Citaat:
lennuzz schreef op 09-05-2006 @ 10:30 :


voor wat, hoort wat. En als mijn partner de seks voortijdig staakt nadat hij/zij tot een orgasme is gekomen trap ik hem toch hárd mijn bed uit. of het zijne. hij krijgt gewoon een trap.
Iemand m'n bed uittrappen gaat me wat te ver, en als het één keer gebeurt kan ik me er ook niet zo druk over maken. Echter zou ik wel laten merken dat ik het niet leuk vind en dat onze ideeën hier behoorlijk over verschillen (lijkt mij dan).

Voor wat, hoort wat... Komt die regel bij jou ook tot uiting bij bijvoorbeeld orale seks? Alsin jij pijpt hem niet wanneer daar niet tegenover staat dat hij jou beft? En wat zou je ervan vinden wanneer je een jongen treft die hier precies hetzelfde overdenkt (dus; Ik bef jou niet, zolang je mij niet pijpt)? En de rollen dus omgedraait zijn. Of enkel bij de eerder genoemde situatie?
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:43
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Zebra schreef op 09-05-2006 @ 12:38 :
Iemand m'n bed uittrappen gaat me wat te ver, en als het één keer gebeurt kan ik me er ook niet zo druk over maken. Echter zou ik wel laten merken dat ik het niet leuk vind en dat onze ideeën hier behoorlijk over verschillen (lijkt mij dan).

Voor wat, hoort wat... Komt die regel bij jou ook tot uiting bij bijvoorbeeld orale seks? Alsin jij pijpt hem niet wanneer daar niet tegenover staat dat hij jou beft? En wat zou je ervan vinden wanneer je een jongen treft die hier precies hetzelfde overdenkt (dus; Ik bef jou niet, zolang je mij niet pijpt)? En de rollen dus omgedraait zijn.
Ik heb het dan puur over een orgasme, hoe dat bereikt wordt maakt dan niet zo veel uit. Orale seks doe ik sowieso omdat ik dat léuk vind om te doen en ik verwacht daarna niet hetzelfde terug.. ook omdat meningen over geven van orale seks van persoon tot persoon verschillen.

maar stel je eens voor dat je aan het sexen bent, jíj zit right in the middle, gettin' it on enzo, en dan hoor je ineens: "Maarehhh zoals je wel kunt voelen ben ik al klaar." Meneer rolt zich van je af en dat was het dan? dan ben je gewoon iets om het kwakje in te laten en dat verdient een harde trap. liefst right in the nuts..

edit: er is wel een heel groot verschil of het gaat om iemand met wie je al lang een relatie hebt of niet. ben je voor de eerste (paar) keer aan het sexen vind ik het onacceptabel en is het afgelopen..
heb je al langer een relatie met iemand kan seks zonder orgasme ook behoorlijk bevredigend zijn.
imho
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Zebra schreef op 09-05-2006 @ 01:57 :
Denken jullie dat de 'ideale bedpartner' in vrijwel elk opzicht overeen moet komen met jouw seksuele voorkeuren, extremen, fantasieën, ideeën e.d. om tot ideale seks te komen? Of zijn bepaalde karaktereigenschappen zoals bijv. nieuwgierigheid en interesse -in nieuwe dingen- voldoende (om de boel te compenseren)? Hoewel ik zelf niet denk dat je met compensatie net zo ver komt maargoed.
Liever wel natuurlijk, dan is de kans kleiner dat er dingen zijn die je moet laten omdat hij/zij het niet wil. Maar nieuwsgierigheid zou ook flink wat goed maken, misschien alles wel. Het is namelijk zo dat àls je dan met een groentje te maken hebt (op bepaalde gebieden of helemaal) je het er altijd nog zelf in kan programmeren, als ze zelf maar ook zo ver willen gaan.

Citaat:
Komt die regel bij jou ook tot uiting bij bijvoorbeeld orale seks? Alsin jij pijpt hem niet wanneer daar niet tegenover staat dat hij jou beft? En wat zou je ervan vinden wanneer je een jongen treft die hier precies hetzelfde overdenkt (dus; Ik bef jou niet, zolang je mij niet pijpt)? En de rollen dus omgedraait zijn. Of enkel bij de eerder genoemde situatie?
Ik vind het wel zo eerlijk maar het komt weleens voor. Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die niet aan orale seks doet, bij mij, of bij hem. Beide dus. Wat betreft sekspartners zonder de rest komt het overgrote deel er op die manier toch niet tussen bij mij (klinkt achterlijk, maar ik vind bepaalde dingen iets te intiem voor zomaar een scharrel). In dat geval is het geen probleem maar zelfs gewensd dus.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Zin in
Zottie2
14 31-10-2014 22:13
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #119
Dott
500 17-11-2011 12:57
Seksualiteit Ik wil ontmaagd worden (ben 15)
xboyboyx
24 02-05-2006 17:41
Seksualiteit Trek...
MaxiCosy
51 21-11-2004 01:43
Seksualiteit Ideale lichaam, meiden wat is het best!
Another Way
88 11-08-2003 15:13
Seksualiteit ideale bedpartner?
metalgirl
39 05-03-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.