Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
mn vriendje had mij met 6 maanden uit eten genomen! we zouden de middag ook wat doen alleen helaas voor mij houdt mijn vriendje niet van wandelen en picknicken!!
![]() ![]() maar ja.. originele dingen?? eerrr.. ga voor hem koken en eet het op je kamer op waarin allemaal kaarsjes staan (voor 's avonds is dit idee he ![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 13:34. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaah, dat wil ik owk nog altijd doen met mn vriend..
een glaasje witte wijn drinken in de stromende regen, en je dan helemaal doorweekt laten regenen, tot je tot op het bot verkleumd en nat bent.. lekker gek doen, door de regen rennen, zingen enz. En dan daarna gezellig saampjes thuis onder de warme douche en dan daarna samen koken en dat bij kaarslicht opeten ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en neem een paraplu mee, of meerderen, of een parasol als je dat hebt.. bewapen je tegen de regen, en als het nu toch gaat regenen, laat je daardoor dus niet uit het veld slaan he! |
![]() |
||
Citaat:
Het wordt vast mooi weer hoor, en zoals ik al eerder zei, samen onder een paraplu is zo vervelend nog niet ![]() Heeel veel plezier! (En gefeliciteerd met je halve jaar ![]()
|
Voor als je vanavond nog online komt...
Misschien is het een leuk idee om hem te verrassen met die ontbijtmand als hij nog in bed ligt. Kan je daarna leuke dingen gaan doen en kanje dus ook net zo gemakkelijk binnen blijven als het klote weer wordt
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Modellen voor schoolproject gezocht lotte_vermeij | 1 | 22-07-2016 15:32 | |
Liefde & Relatie |
Cadeau origineel afgeven Thomas B | 31 | 14-05-2013 17:52 | |
De Kantine |
Briljante geesten gezocht... Skibi | 25 | 28-05-2003 22:11 | |
Lifestyle |
Iemand een idee voor een origineel trouwkapsel kirsten | 8 | 03-03-2003 17:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
~~~!!!goede tekenaars gezocht voor mijn ontwerp!!!~~ Chloe Siere | 16 | 11-11-2001 19:06 |