Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoiets...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ohh, heb ik mij toch goed aan de opdracht gehouden. Mooi.
||
Ik weet niet.
Je kunt aan je stijl merken dat je ook dicht, vooral in het begin. Om heel eerlijk te zijn, vind ik dat niet zo'n positief punt. Het zorgt ervoor dat ik mijn aandacht niet bij je verhaal kan houden, maar dat ik ga afdwalen en de verhaallijn daardoor niet meer volg. Ik vind dat je iets te ingewikkeld schrijft. An sich is moeilijk schrijven niet erg, maar het kan natuurlijk ook tè. Cryptisch vind ik het echter niet. Eigenlijk is het zelfs best goed te volgen, alleen denk ik dat je de volgende keer - als je weer eens wat schrijft - er beter op kunt letten om minder ingewikkeld te schrijven. Iets makkelijker. Verder vind ik het best een mooi stukje, hoor. Het weet mij alleen niet helemaal te boeien. Citaat:
|
Verwijderd
|
Heel mooi geschreven. En ik vind dat je echt hele moiie beeldspraken gebruikt. Het is volgens mij niet helemaal gelukt nee, maar alleen de latste regels vind ik. Ik had nog een fout gezien ergens, ofzo. Soomige zijn wel erg beschrijvend en beeldsprakelijk dat ze minder begrijpelijk zijn. Heel erg vind ik dat niet.
het hield me iig vast tot ana het eind ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|