![]() |
|
Je kan ForumFAQ hier bekijken.
Ik wil graag ALLE kritiek en ALLE opmerkingen (positief danwel negatief) horen! Post It!! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
- reacties geven # het gaat om een faq, meestal kan je daar niet op reageren, zie ook Tweakers.net
- op de frontpage het aantal reacties # working on it - aantal views van FAQ # is wel leuk maar niet noodzakelijk - uitlijning van de tijd is niet cool [hint "center" is he word] # zal ik straks aanpassen [edit] op de index haal ik de tijd weg[/edit] - Door wie de FAQ gemaakt is [mis nickname links met evt link naar profiel] # nickname kan wel, link naar profiel wordt ingewikkeld; ik heb geen toegang tot de leden database - Lelijk Vbb icoontje?!? # zal ik straks aanpassen - er staat in het midden: - ForumFAQ / Hardware & Techniek / Index -> uitlijning links # zal ik straks aanpassen - FAQ-beheerder: chatfreak2002. -> lekker boeie, pleur dat onderin die gele balk ofzo # gaat helemaal weg - FAQ toevoegen -> zet dat op een leukere plaats, met zo'n knopje zoals hier ofzo # broertje van koen is bezig met een logo en zo`n knopje - Zoekfunctie voor de FAQ? # eerst alle kritiek verwerken en ervoor zorgen dat alles prima draait, dan komt dit - "Aantal FAQ`s in database: 0" -> weet ej dnek ik al # hier wordt ook aan gewerkt - Maar vind het verder een goed initiatief [hoe spel je dat?]! # ![]() Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 21:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hint 1: ga je site NIET vergelijken met Tweakers.net
hint 2: niet alles moet persee noodzakelijk te zijn als opvulling, kost je iig niks meer om het toe te voegen ![]() Databse heb je niet nodig; http://forum.scholieren.com/member.p...ername=McLaren voldoet ook euh,, verder.. achjah ![]() |
![]() |
|
"Op deze pagina vind je alle ingezonden FAQ`s die nog niet gekeurd zijn door de beheerder."
"Hoax waarschuwingen zijn waarschuwing die je een soort van angst injagen." beter: "Hoax waarschuwingen zijn waarschuwingen die als doel hebben je angst in te boezemen." Nja, zo zijn er nog meer van die kleine taalstructuele foutjes, toch lijkt het daardoor beetje onprofessioneel ![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 22:02. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() maar weer even ontopic de onderhoekjes zijn nu schuin, rond zou mooier zijn verder krijg ik als ik op S&M druk dit Citaat:
en de tabel zou iets breder mogen, nu nemen de forumbazen een regel per persoon in (ik snap niet waar zijn er eigenlijk opmoeten...)
|
|