Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2006, 12:16
Flippher
Flippher is offline
Gezellig hoor... topicjes over Flora en Fauna... Wellicht goed dat er aandacht voor is... Maarrr... waar gaat het nu écht om bij Flora & Fauna ?! Flora en Fauna zijn reeds vanaf de industriële revolutie zodanig aangetast dat er welhaast geen herstel meer mogelijk is... Het enige wat we nog kunnen doen is alle nieuwbouwwijken van de afgelopen 20jaar slopen en die gronden weer teruggeven aan moeder natuur ! Hmmm..., een wàànzinnig idee vinden jullie ? Tsja, maar als we doorgaan zoals dat nu doen... waar blijft dan de Flora en Fauna en schone (door ons allemaal in te ademen) lucht in de (nabije) toekomst ?! Het creeëren van werkgelegenheid is funest voor alle àndere zaken hier op deze aarbol ! Maar tsja, het geld moet klaarblijkelijk NU verdient worden hé ?! Na ons de zondvloed !
Flipper
* denk hier eens over na...
Oud 12-05-2006, 13:04
Verwijderd
bla.

Stop jij dan nu direct met computeren? Je verbruikt kostbare brandstof.
Oud 12-05-2006, 13:10
MickeyV
MickeyV is offline
Werken die laptops tegenwoordig ook al op benzine? Hmm, als je er bij stil staat is het wel een goede. Als zo'n motor maar niet teveel lawaai maakt. En je moet natuurlijk wel echt buiten zitten of heel goed ventileren.
Oud 12-05-2006, 13:45
Flippher
Flippher is offline
Sorry... Dat vergat ik nog even te zeggen: Des dolfijn's onderwater-pc (door the great doctor of style: dr. Haaibaai in elkander gezet...) loopt op Plankton. Laatst stagneerde des dolfijn's pc even... Wat was er aan de hand ? Zo'n tweehonderd meter boven des dolfijn's nederige onderwaterstulpje zwom een kudde blauwe vinvissen... (die zijn óók gék op Plankton !). Zij kregen toen dus wél..., maar Flipper's pc te weinig voeding. Toen dr. Haaibaai en zijne Orca-trawanten er maar even op afgestuurd... Hmmm..., óf ze toen snel weg waren hé ? En mijn pc liep even later weer als een trein !
Wel, dit even ter uwer info...
Flipper
Oud 12-05-2006, 14:04
Uice
Uice is offline
Jezus wat schrijf jij raar.
Oud 12-05-2006, 14:25
Flippher
Flippher is offline
Hello Juice... Hmmm..., wellicht is een studie oceanografie o.i.d. te overwegen... Pas dan... zul je begrijpend begrijpen waarom mensen menen te begrijpen waarom ik onbegrepen ben... Als je dit aangrijpt... begrijp je het wel !
* Het leven onderwater is voor een dolfijn geen lolletje;
* Alles moet daar snel, op een draf of op een holletje;
* Dr. Haaibaai, Seahorse & the Krakens monitoren mij;
* Daarom voel ik mij dan ook de gehele onderwaterdag niet vrij;
* Op hun commando's zo typ ik dan maar door;
* Daarom stelt het soms inhoudelijk niet veel voor !
Flipper
Oud 12-05-2006, 15:30
baboon
baboon is offline
Citaat:
Flippher schreef op 12-05-2006 @ 15:25 :

het leven bover water ook niet
Oud 12-05-2006, 15:48
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Flippher schreef op 12-05-2006 @ 15:25 :
Hello Juice... Hmmm..., wellicht is een studie oceanografie o.i.d. te overwegen... Pas dan... zul je begrijpend begrijpen waarom mensen menen te begrijpen waarom ik onbegrepen ben... Als je dit aangrijpt... begrijp je het wel !
* Alles moet daar snel, op een draf of op een holletje;
* Dr. Haaibaai, Seahorse & the Krakens monitoren mij;
* Daarom voel ik mij dan ook de gehele onderwaterdag niet vrij;
* Op hun commando's zo typ ik dan maar door;
* Daarom stelt het soms inhoudelijk niet veel voor !
Flipper
uhh,,zuurstoftekort,daar onder water?
Oud 12-05-2006, 15:52
Flippher
Flippher is offline
Zuurstof tekort onderwater ? Tsja, als ik ook zie wat de mensheid allemaal wel niet in de zeeën en oceanen smijt... Hmmm..., dan is het geen wonder dat we zuurstof tekorten hebben. Misschien kunnen mensen eens een paar schepen met zuurstokken in de zee dumpen... Wellicht zou dat een oplossing zijn. Zit veel zuursto(k)f in hé ?! Wel, ik probeer ook maar voor een oplossing te zorgen...
Flipper
Oud 12-05-2006, 16:20
MickeyV
MickeyV is offline
Flipper? FlippHer.
Oud 12-05-2006, 16:55
Souris
Souris is offline
wat een gek

je kan het toch niet allemaal oplossen.
Oud 12-05-2006, 19:13
Rodion
Rodion is offline
Je zou jezelf kunnen vastketenen aan een spoorrails ofzo. Maar als je elke dag een paar uurtjes plastic gaat rapen bij jou in de buurt ben je effectiever bezig dan nu.
Oud 12-05-2006, 19:37
yavanna
yavanna is offline
daar ben ik het helemaal mee eens. Je kan beter wat dingen gaan doen bij je in de buurt dan op internet gaan klagen. Je moet toch ergens beginnen...
Oud 12-05-2006, 19:52
Flippher
Flippher is offline
Helaas kan ik niet anders zeggen dan dat ik het met jullie eens ben. Er is namelijk zo ontzettend veel troep door de mensheid in zee gedonderd... dat ik nog wel enkele milleniummen bezig ben...
Wie mee wil helpen is echter welkom. Wel een duikerspakje meenemen hoor. Als je geluk hebt, stoot je dan op de bodem van de zee wellicht nog op een oud vergaan Galjoen, gevuld met gouden dubloen... Zeg nu zelf... wil je zo'n buitenkansje laten lopen dan ? Voor ons onderwaterschepsels heeft goud, geld, rijkdom enz... geen enkele waarde, maar ik weet dat jullie (bovenzeese wezens) daar anders over denken, dus...
Flipper
Oud 12-05-2006, 21:38
Verwijderd
arme jongen, rijp voor een gesticht.
Oud 12-05-2006, 22:14
Tiño
Tiño is offline
ik snap em

ik snap em

hij denkt dat ie een dolfijn is (denk ik)
Oud 13-05-2006, 13:37
Verwijderd
je naam is verkeerd
Oud 13-05-2006, 17:44
wizkid
wizkid is offline
Dit gaat er niet echt serieus aan toe he...

Regels voor berichten