Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2006, 20:37
Streepjescode
Streepjescode is offline
Wat is het meest stomme/mood-killende waar je ooit door bent onderbroken tijdens sex?

M'n ouders waren op vakantie en m'n vriend was er een weekendje. We waren bezig, de huistelefoon ging. Ik laat 'm lekker gaan - spreek maar wat in. Nou effe niet. Nog geen 30 seconden later gaat m'n mobiele telefoon, die in de buurt lag. Met het toontje van 'ouders'. Ze spreken altijd in op de antwoordmachine, dus het leek dringend.

Het is heel erg fout, maar het enige wat ik dacht was 'shit, straks komen ze over een kwartier thuis ofzo' want het was niet zulk best weer en ze kondigen altijd een half uurtje van te voren aan als ze eerder thuis komen. Dus ik kijk m'n vriend verontschuldigend aan en neem op. (slaat zichzelf retroactief voor de kop). Is het m'n moeder... die me uitgebreid een boodschappenlijst gaat geven alvast voor als ze thuiskomen. En ik blijf braaf luisteren en praten, want "Sorry mam, ik bel wel terug, we waren even lekker aan het krikken" krijg ik er echt niet uit. Dus ik braaf luisteren... m'n vriend kreeg een stille aanval van de slappe lach, en naderhand kon ik mezelf niet echt meer in de mood krijgen

Ik bedoel niet 'betrapt' verhalen maar iets dat gebeurde waardoor de mood accuut verdwenen was.
Oud 12-05-2006, 21:37
Verwijderd
Naja, na een betrapt gebeuren heb je meestal dezelfde (negatieve) uitkomst dus zo'n topic zal het tòch wel worden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 21:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Haar ouders ineens in ruzie horen uitbarsten elders in het huis was toch wel een moodkiller.
Oud 13-05-2006, 01:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
Niet bepaald 'betrapt', maar toen de pa van een ex van mij een volle condoom op zijn nachtkastje vond, voelde ik me toch behoorlijk kut.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 07:18
Qimm
Qimm is offline
Gooi die dingen dan ook meteen weg anders... lekker zo'n kleverig ding op je nachtkastje...

Het enige niet grappige waardoor we een keer écht moesten stoppen was met zo'n 'tingle' condoom. Niks niet tingle... BRAAAAND! Toen kon ik echt niet meer
Oud 13-05-2006, 09:23
Streepjescode
Streepjescode is offline
Ai. Ik las laatst ook al eens van iemand die een hele erge reactie had op zo'n glow-in-the-dark condoom. Vagina's zijn niet echt geschikt voor 'interessante' soorten glijmiddel...

Nog een C-I van mij... ik kwam aan voor een weekendje bij m'n lief en we hadden elkaar in geen weken gezien. Gingen dus vol enthusiasme al half-vrijend naar boven. Hij had geen geduld voor uitkleden en schoof het kruisje van m'n ondergoed opzij... en snijd zich aan de elastieke rand, op z'n eikel. Bloeden.... bloeden !

Tja dat was het dan ook voor die dag.
Oud 13-05-2006, 13:43
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-05-2006 @ 08:18 :
Gooi die dingen dan ook meteen weg anders... lekker zo'n kleverig ding op je nachtkastje...
Ja, niet echt aan gedacht. Niet bepaald handig.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 13:47
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik en mijn ex waren op zijn kamer dus bezig... en opeens klopt zijn vader op de deur. mn ex zei: nu niet! zijn vader zei: ik moet ff met je praten. mn ex: nee nu niet, kom over 5 minuten ff terug. vader: nee ik moet nu echt met je praten. dus hij komt binnen, en wij liggen daar naakt onder de deken. hij komt er gezellig bijzitten op bed, ik schaamde me dood. ik verstopte me steds meer onder de deken. hij begon een heel persoonlijk gesprek met zijn zoon waar ik zoiezo al niet bnij hoorde te zijn. was echt een genant moment.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 14:38
Menahem
Menahem is offline
Onverwacht bezoek enzo is vaak wel lastig.
Oud 13-05-2006, 23:15
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
een vader die je kamer binnenkomt, omdat het in jou kamer donker is en hij TV wil kijken op je kamer...

Terwijl je in het donker vrolijk aan het krikken ben...
Oud 14-05-2006, 09:54
eelco
eelco is offline
Wel lang geleden. Je gaat gezellig stappen in een leuke bar, met je vrienden. Kom je een heel leuk meisje tegen, van het een komt het ander. Aangeschoten als je bent ga je met haar mee naar huis. De deur gat open, zoenend dender je de gang door, kledingstukken vliegen door de lucht. De huiskamer in, en opeens een stem die zegt, BEN JIJ GVD HELEMAAL GEK GEWORDEN, WEG MET DIE GOZER.

(haar vader kon niet slapen en zat Discovery te kijken)
Oud 14-05-2006, 10:31
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 13-05-2006 @ 02:44 :
Niet bepaald 'betrapt', maar toen de pa van een ex van mij een volle condoom op zijn nachtkastje vond, voelde ik me toch behoorlijk kut.
Waarom leg je uberhaupt een vol condoom op het nachtkastje van de vader van je ex?

Ik kan er best inkomen dat die pa het niet cool vind dat je in zijn best gaat liggen krikken met zn dochter notabene. En als je het dan al doet wees dan in godsnaam niet zo dom om je volle condoom op zijn nachtkastje te laten liggen.

Tering zeg.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 10:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 14-05-2006 @ 11:31 :
Waarom leg je uberhaupt een vol condoom op het nachtkastje van de vader van je ex?

Ik kan er best inkomen dat die pa het niet cool vind dat je in zijn best gaat liggen krikken met zn dochter notabene.
Nou, ik denk dat ie het nog minder cool zou vinden als ie met iemand anders dan zijn dochter in dat bed was gaan liggen krikken.

Citaat:
En als je het dan al doet wees dan in godsnaam niet zo dom om je volle condoom op zijn nachtkastje te laten liggen.

Tering zeg.
qft
Oud 14-05-2006, 14:45
Supreme Dutch
De buurvrouw die het verdacht vond dat het hek van de oprijlaan s'nachts nog openstond, terwijl die normaal om 23.00 automatisch dicht + op slot gaat. Mjah, dus dat mens gebeld naar mn pa z'n mobiel, maar ik was alleen thuis.. dus die ging mij weer bellen, maar ik was bezig.. dus mn telefoon stond uit.. dus mn pa weer gebeld dat ze dan maar even moest gaan kijken (als ze wilde). Dus zij komt met dr hele gezin (man + 2 kids) een kijkje nemen.. Mjah, dus hun overal naar binnen loeren enzo.. Lig ik daar met mn vriendin , hmz.. dus toen heb ik ze maar snel binnen een borrel aangeboden.. Om ze om 12 uur eruit te gooien en het werk af te maken..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 16:02
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 14-05-2006 @ 15:45 :
De buurvrouw die het verdacht vond dat het hek van de oprijlaan s'nachts nog openstond, terwijl die normaal om 23.00 automatisch dicht + op slot gaat. Mjah, dus dat mens gebeld naar mn pa z'n mobiel, maar ik was alleen thuis.. dus die ging mij weer bellen, maar ik was bezig.. dus mn telefoon stond uit.. dus mn pa weer gebeld dat ze dan maar even moest gaan kijken (als ze wilde). Dus zij komt met dr hele gezin (man + 2 kids) een kijkje nemen.. Mjah, dus hun overal naar binnen loeren enzo.. Lig ik daar met mn vriendin , hmz.. dus toen heb ik ze maar snel binnen een borrel aangeboden.. Om ze om 12 uur eruit te gooien en het werk af te maken..
Je hebt ze nog binnen gelaten ook? Had je niet iets beters te doen?
Oud 15-05-2006, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 13-05-2006 @ 08:18 :

Het enige niet grappige waardoor we een keer écht moesten stoppen was met zo'n 'tingle' condoom. Niks niet tingle... BRAAAAND! Toen kon ik echt niet meer
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 19:34
Strever
Strever is offline
Citaat:
eelco schreef op 14-05-2006 @ 10:54 :
Wel lang geleden. Je gaat gezellig stappen in een leuke bar, met je vrienden. Kom je een heel leuk meisje tegen, van het een komt het ander. Aangeschoten als je bent ga je met haar mee naar huis. De deur gat open, zoenend dender je de gang door, kledingstukken vliegen door de lucht. De huiskamer in, en opeens een stem die zegt, BEN JIJ GVD HELEMAAL GEK GEWORDEN, WEG MET DIE GOZER.

HAHAHAHAHAHA
Oud 15-05-2006, 20:17
Verwijderd
Ik kan eerlijk gezegd niets bedenken waarna we geen zin hadden om verder te gaan. Nou ja, behalve dan allebei in slaap vallen, maar dat was voordat we meer hadden gedaan dan alleen knuffelen en zoenen en telt niet echt, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 22:41
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 14-05-2006 @ 10:54 :

omg
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 00:00
Optima
Optima is offline
op de een of de andere manier ben ik nog nooit echt onderbroken tijdens seks: voordeel van op kamer wonen en gewoon lak hebben aan telefoons en deurbellen

alhoewel, wel een keer in een parkje om 04:30 's nachts, toen we eh, bezig waren en er ineens gezellig een zwerver bij kwam kijken
Oud 16-05-2006, 05:57
Streepjescode
Streepjescode is offline
Eww, dat lijkt me niet echt helpen met de mood. Of hebben jullie kaartjes voor de show verkocht
Oud 17-05-2006, 14:46
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
De bus van 4:31 xD
Oud 17-05-2006, 15:12
Iduna
Iduna is offline
Grappig dat je deze term gebruikt. Als ik me niet vergis betekent het 'voor het zingen de kerk uit'.

Mijn gedachten kunnen soms 'mood killend' zijn, vermoeidheid ook.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:39
Streepjescode
Streepjescode is offline
Dat is een versie van CI, niet de betekenis. Als ik het Latijn goed begrijp is het bewoon 'gemeenschaps onderbreking', dus elke onderbreking is een coitus interruptus.
Oud 17-05-2006, 16:33
Iduna
Iduna is offline
Offtopic: Als letterlijke vertaling uit het Latijn, ja. In het Engels wordt dat wél bedoeld, althans in mijn Amerikaanse boek over seksualiteit.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 18:21
Elister
Elister is offline
Een rochelende huisgenoot die door de kamer moet (zat wel een muur voor hoor) is ook niet echt grappig.
Oud 18-05-2006, 19:50
Supreme Dutch
Citaat:
Poeperd schreef op 15-05-2006 @ 17:02 :
Je hebt ze nog binnen gelaten ook? Had je niet iets beters te doen?
Die mensen liepen langs de buitenkant van mijn huis, naar binnen te loeren..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 19:52
Inga
Inga is offline
Ik kreeg een keer de slappe lach .. Kon er niks aan doen Toen begon hij ook te lachen en is er eigenlijk niks meer van gekomen
Oud 28-05-2006, 20:04
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Optima schreef op 16-05-2006 @ 01:00 :
op de een of de andere manier ben ik nog nooit echt onderbroken tijdens seks: voordeel van op kamer wonen en gewoon lak hebben aan telefoons en deurbellen
En als ze komen kloppen en de deur opensmijten? Lijkt me sterk dat je gaat roepen "wij zijn bezig, tot later, doeg!" (ok, correctie, lijkt me sterk dat IK da zou doen )
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 21:20
Magican
Magican is offline
Meisje versierd in een club. Neem er mee naar buiten, we staan buiten te kloten. En dan nét als haar broek al op haar knieën is en ik mijn gulp open wil doen, twee vrienden van me achter me staan te lachen.
En als die vrienden dan weg zijn, dat ze dan wordt gebeld door vriendinnen waarna ze tegen mij zegt dat het er een andere keer nog wel van komt.

Nooit meer gesproken natuurlijk
Oud 28-05-2006, 21:27
Inga
Inga is offline
ohw ja en we waren ook een keer vet dronken , ik zat net op me knieën en toen moest ik overgeven Gelukkig kon ik nog wel op tijd naar de wc rennen maar van seks kwam die avond niks meer
Oud 28-05-2006, 21:43
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Ik was bij mijn vriend thuis en toen belde er iemand aan.
En toen bleek het een jehova's getuigen te zijn....
Oud 29-05-2006, 05:20
freud
freud is offline
1. condoom erafgeschoven... paniek en weg romantiek
2. zusje 'iehhhh'
3. ik die pijn had

de normale dingen waarvoor je stopt, dus
Oud 29-05-2006, 09:07
JJ13
JJ13 is offline
nou, mn vriend en ik zaten een tijd geleden aan onszelf in elkaars bijzijn en ik was klaargekomen, maar hij was nog bezig. op een gegeven moment zeg ik: zou ik toch de paarse mp3 speler kopen? tsja, dat vond ie niet zo leuk.
Oud 29-05-2006, 09:29
Verwijderd
lol, major turnoff
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 13:34
JJ13
JJ13 is offline
ja, ik weet t, maar t kwam in mn hoofd op en toen ik t zei kon ik me wel voor mn hoofd slaan. ik heb mn excuses aangeboden hoor
Oud 30-05-2006, 21:35
paco
paco is offline
Daar moet je dan toch alleen maar keihard om kunnen lachen?
Sommige mensen maken van sex echt een te serieus zaak.
En als je ouders bellen, hangt natuurlijk van je relatie met je ouders af, zou je in principe gewoon moeten kunnen zeggen: "Ey moeders, is het dringend? Want ik ben sex aan het hebben, so... " Zij: "Ow, haha sorry, bye". Zo gaat t bij mij athans, liefst neem ik niet op, maar als ze blijft bellen, tsjah. Tis toch je moeder he...
Oud 30-05-2006, 21:44
Verwijderd
True, maar als je eenmaal heel erg in de lach bent geschoten, gaat dat vaak ook wel ten koste van je geilheid..
het is wel leuk, maar de seks zelf komt het niet ten goede
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 21:45
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 29-05-2006 @ 14:34 :
ja, ik weet t, maar t kwam in mn hoofd op en toen ik t zei kon ik me wel voor mn hoofd slaan. ik heb mn excuses aangeboden hoor
Hahaha, niet erg complimenteus natuurlijk dat je geliefde ergens aan dénkt terwijl jij denkt dat je haar helemaal van de wereld neukt Maar och, af en toe gebeurt het vast wel
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 21:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Optima schreef op 16-05-2006 @ 01:00 :
Inderdaad. Op dat soort dingen reageer ik echt niet tijdens de seks. En mensen die onverwachts aan de deur staan snappen echt wel waar we mee bezig zijn en dat ze niet binnen moeten komen.
Oud 30-05-2006, 21:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij: Eww... it feels wet.

Als ik een piemel had gehad wassie naar binnen gegroeid. Sukkel.
Oud 30-05-2006, 22:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 30-05-2006 @ 22:50 :

Oud 30-05-2006, 22:25
Verwijderd
Citaat:

Hahaha omg, ernstig.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 10:40
Roxjuh
Roxjuh is offline
Mijn ex leek het altijd leuk om het een keer van de andere kant te doen.. Maar ik wilde dat absoluut niet! (omg, de pijn!). Dus toen zei ik hem: Als je dat zo graag wilt, dan wordt je maar homo. Toen had ie gelijk geen stijve meer
Oud 04-06-2006, 13:59
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 29-05-2006 @ 10:07 :
nou, mn vriend en ik zaten een tijd geleden aan onszelf in elkaars bijzijn en ik was klaargekomen, maar hij was nog bezig. op een gegeven moment zeg ik: zou ik toch de paarse mp3 speler kopen? tsja, dat vond ie niet zo leuk.
omg er zijn vast wel dingen waar ik op die momenten om kan lachen, maar dit is er dus echt zo NIET één...
Oud 04-06-2006, 14:14
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:

LOL
Oud 04-06-2006, 14:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 04-06-2006 @ 15:14 :
LOL
Ik vond het op dat moment toch wat minder grappig. Hij deed echt alsof ik een enge ziekte had ofzo.
Oud 04-06-2006, 14:32
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 04-06-2006 @ 15:30 :
Ik vond het op dat moment toch wat minder grappig. Hij deed echt alsof ik een enge ziekte had ofzo.
Dan is het kut, maar als iemand zo'n misvattingen heeft mbt seks dan is dat best lachwekkend imo. Leedvermaak.
Oud 04-06-2006, 14:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Volgens mij wist hij ook alles dat hij wist over seks uit pornofilms.
Ja, dan heb je wel een verkeerd beeld natuurlijk.
Oud 04-06-2006, 14:57
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 04-06-2006 @ 15:53 :
Volgens mij wist hij ook alles dat hij wist over seks uit pornofilms.
Ja, dan heb je wel een verkeerd beeld natuurlijk.
Dat is vrij ernstig. Je hebt hem dus ontmaagd en toen kwam die n00b met die opmerking?
Reageren

Regels voor berichten