Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2006, 09:52
druiveke
druiveke is offline
mijn borsten zijn al jaren een probleem
daarom denk ik er over om een borstvergroting te laten doen.

toch wou ik even vragen of iemand dezelfde dingen herkent in mijn problemen..

* men ene borst is wat kleiner dan de andere, niet dat je het echt heel fel ziet wanneer je er niet speciaal op gaat kijken...

* het grootste probleem wanneer ik het warm heb of uit men tshirt kom zijn men borsten slap, tepel is niet hard, borsten zijn niet mooi rond, zeg maar eerder 'toeter' achtig
wanneer ik het koud heb vind ik men borsten ok, dan zijn ze mooi rond, tepels stijf...

zou dit verholpen kunnen worden door een borsdtvergroting?
hebben er nog mensen hier last van?

wanhopig
men borsten belemmeren men relatie
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 10:35
Lente
Lente is offline
dat laatste heb ik ook en lijkt me heel normaal

zonde dat je onzekerheid hierover je relatie belemmerd, is toch nergens voor nodig? Laat die kerel van je je tepels anders hardmaken
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 10:36
Verwijderd
Je borsten belemmeren je relatie? Dan moet je ze niet laten vergroten, maar met iemand gaan praten waarom je je daar zo druk over maakt.

Beide punten zijn volledig normaal.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 10:41
Muchacha
Muchacha is offline
Dat laatste punt heb ik ook maar ik zou echt niet enkel daarom een borstvergroting overwegen hoor!
Mijn borsten zijn ook klein, maar als ze stevig 'staan', zijn ze mooi en boeit de grootte me niet zo. En zoals Lente ook zegt, laat je vriend ze hard maken Wie ziet je borsten nu als je uit je tshirt komt? Enkel je vriend ofzo, en die is al blij dat ie aan je borsten mag zitten
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 10:43
JJ13
JJ13 is offline
beide punten die je aangeeft heb ik idd ook. ik zou er niet zo'n groot probleem van maken en zeker niet je relatie laten belemmeren.
Oud 15-05-2006, 15:48
Verwijderd
Bij zo goed als alle vrouwen is de kant waar ook je schrijfhand zit, iets kleiner. Bij rechtshandige vrouwen is rechts dus iets kleiner dan links, maar dat verschil is meestal echt minimaal hoor.
En zoals boven al gezegd werd, als ik dit zo lees is er lichamelijk niet echt iets 'mis' hoor, klinkt volkomen normaal. En ben het eens met wat al gezegd werd ^^.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 16:03
Verwijderd
Ik zou me hier niet zo heel druk over maken, ik ken geen een vrouw bij wie de borsten perfect gelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 16:20
druiveke
druiveke is offline
en de vrouwen die dan monokini lopen?
die zijn toch telkens mooi rond en stijve tepels?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 16:24
Sherco
Sherco is offline
De hele dag met harde tepels rond lopen lijkt mij totaal niet prettig... Schuurt alleen maar vervelend tegen je kleding aan.
Zoals al gezegd is; als deze "afwijkingen" je enige motivaties zijn om een borstvergroting te nemen zou ik het zeker niet doen.
Oud 15-05-2006, 16:26
Verwijderd
Citaat:
druiveke schreef op 15-05-2006 @ 17:20 :
Mijn tepels zijn echt niet stijf als het warm is hoor. Ik weet wel dat sommige vrouwen een soort tepel-plakkertje hebben, waardoor het lijkt alsof ze harde tepels hebben, misschien is dat al een deel van de oplossing?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 16:32
Dís
Dís is offline
Citaat:
druiveke schreef op 15-05-2006 @ 17:20 :
das omdat ze net voor het douchen een ijskoud stortbad nemen
Oud 15-05-2006, 16:34
Vice
Vice is offline
Als je er erg veel last van hebt, kun je het beste naar een professionele kliniek gaan. Daar kunnen ze je het beste advies geven en of een borstvergroting wel nodig is.

succes ermee
Oud 15-05-2006, 17:18
Papillonne
Papillonne is offline
Klinkt volkomen normaal? Je tepels worden hard als je het koud krijgt omdat de porien sluiten om zo de warmte van je huid binnen te houden. Dat kun je letterlijk zien gebeuren *ziet er grappig uit * Aangezien je meestal bh+kleren aanhebt en die warmte tegenhouden, is het logisch dat je tepels niet hard zijn?
Je maakt je echt druk om niets?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 14:58
vosje16
vosje16 is offline
'k Heb naar je foto in je fotoboek gekeken en ik zou niet kunnen zeggen welk van jouw borsten nu groter is dan de andere...

Een borstvergroting gaat trouwens ook niet je warmte-probleem oplossen. Dat is nu eenmaal zo, borstvergroting of niet...

Ik zie trouwens niet in waarom je ze zou willen laten vergroten...ze zien er op de foto groot genoeg uit...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:46
Flip!
Flip! is offline
Girl, girl.

Zoals je ziet ben je echt niet de enigste.
Je borsten in verschillende temperaturen zijn net zoals je armen.
Heb je koud, krijg je stijve tepels, en gaan de haartjes op je arm omhoog staan.
Heb je het warm, heb je gewone tepels, en liggen de haartjes op je arm gewoon plat.
Dit is gewoon hoe jouw lichaam reageert op temperaturen.

Als ik me uitkleedt waar mn vriend bij is en ik kijk dan ben ik ook niet altijd tevreden, maar hij schijnbaar wel. Ik denk dat je vriend allang blij is dat je tenminste borsten hebt..

Don't worry

Hooray for Boobies!
Oud 16-05-2006, 18:22
Verwijderd
Op je foto zien ze er ook niet klein, raar, ongelijk of slap ofzo uit. Juist mooi...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:40
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik herken alles in jouw ''verhaal'' en ik heb er ook wel problemen mee, maar vind een manier om je borsten te accepteren zoals ze zijn, dan zul je je ook niet meer schamen voor je borsten .
Oud 16-05-2006, 18:44
Verwijderd
Citaat:
druiveke schreef op 15-05-2006 @ 10:52 :
wanhopig
Als je dit niet had gezegd, had ik zoiets gehad van: 'doe waar je zin in hebt'. Maar als je zelf zegt 'het belemmert mijn relatie' dan zou ik naar een psycholoog gaan vóórdat je een borstvergroting gaat overwegen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:16
Lente
Lente is offline
wat vindt je vriend eigenlijk? ben je zelf onzeker of komt het door opmerkingen van hem?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 20:19
Barones
Barones is offline
Citaat:
Piruleta schreef op 15-05-2006 @ 16:48 :
Bij zo goed als alle vrouwen is de kant waar ook je schrijfhand zit, iets kleiner. Bij rechtshandige vrouwen is rechts dus iets kleiner dan links, maar dat verschil is meestal echt minimaal hoor.
Bij mij niet
ik schrijf links, en mijn linkerborst is groter
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 20:45
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik weet niet precies hoe oud je bent, misschien moet er hier en daar nog wat groeien? Ik heb zelf hetlaatste ook, als ik gewoon warm heb zeg maar, dan vind ik mn borsten ook niet mooi. Ze zijn dan inderdaad niet rond, mn tepels zijn dan heel zacht en in een puntje. Ik vind het ook niet mooi, maar dat kan nog anders worden naarmate ik ouder wordt.
En anders maar niet.
Oud 17-05-2006, 21:05
Verwijderd
't is al gezegd, maar: bij niemand zijn de borsten precies even groot en ook dat andere is normaal. Een goede voorgevormde bh scheelt een heel stuk.

Ik vind stijve tepels btw maar raar. (Ik zie btw erg weinig mensen die dat hebben...maar goed, misschien komt dat omdat ik er niet op let ofzo? )

Bij mij is de kant waar m'n schrijfhand zit niet kleiner en het verschil is ook niet minimaal, maar het zij zo.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Lelle_* schreef op 17-05-2006 @ 21:45 :
Ik weet niet precies hoe oud je bent, misschien moet er hier en daar nog wat groeien? Ik heb zelf hetlaatste ook, als ik gewoon warm heb zeg maar, dan vind ik mn borsten ook niet mooi. Ze zijn dan inderdaad niet rond, mn tepels zijn dan heel zacht en in een puntje. Ik vind het ook niet mooi, maar dat kan nog anders worden naarmate ik ouder wordt.
En anders maar niet.
Ronde borsten zijn raar en onnatuurlijk Niet-ronde borsten zijn normaal hoor...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 11:33
Iduna
Iduna is offline
1) Niemand die het ziet en het is zelfs zo dat het bij iedereen is.

Vergelijking: Je hebt een pukkel op je gezicht. Je denkt dat iedereen het meteen opvalt, je denkt ook dat het veel groter is dan het in werkelijkheid is. Maar het blijkt dat het men helemaal niet opvalt, pas wanneer je zegt dat je een pukkel hebt.

Ik las een verhaal van een meisje dat aan de ene kant cup A had en aan de andere kant cup C.. Zij heeft een operatie ondergaan, wat ik ook wel kan begrijpen.

2) Dat is voor de meerderheid van de vrouwen zo, schat ik. Er zijn vrouwen die echt mooie ronde borsten hebben, maar die hebben misschien ergens anders 'last van'?

Daarnaast ben je nog altijd meer dan twee borsten.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 17:25
Saycheese
Saycheese is offline
Een borstvergroting overweeg je als je echt niet tevreden bent met de grootte van je borsten. Jij hebt meer problemen met de vorm ervan vooral als ze lekker op lichaamstemperatuur zijn. Je bent echt niet de enige die dit heeft! En een borstvergroting is echt geen oplossing hiervoor.
Je zegt dat je borsten je relatie belemmeren, maar zeg eens eerlijk: heeft je vriend gezegd dat hij je minder leuk vind vanwege de vorm van je borsten als je je bh uitdoet? Of dénk je gewoon dat hij dat vind? Volgens mij is jouw vriend hartstikke blij dat hij je borsten mag aanraken, en als hij dat doet, worden ze vanzelf stijf en mooi.
Je moet gewoon leren je borsten te accepteren, ze zijn echt wel mooi.
Oud 26-05-2006, 20:29
Fearless
Fearless is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-05-2006 @ 17:26 :
Mijn tepels zijn echt niet stijf als het warm is hoor. Ik weet wel dat sommige vrouwen een soort tepel-plakkertje hebben, waardoor het lijkt alsof ze harde tepels hebben, misschien is dat al een deel van de oplossing?
maar, wat is het voordeel van stijve tepels?
Ik baal altijd als ik die heb..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 22:25
Verwijderd
Zijn er mensen wiens borsten van de bóvenkant rond zijn, dan? Knap dat die plaatselijk de zwaartekracht kunnen opheffen...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 23:55
Elister
Elister is offline
Citaat:

* men ene borst is wat kleiner dan de andere, niet dat je het echt heel fel ziet wanneer je er niet speciaal op gaat kijken...

* het grootste probleem wanneer ik het warm heb of uit men tshirt kom zijn men borsten slap, tepel is niet hard, borsten zijn niet mooi rond, zeg maar eerder 'toeter' achtig
wanneer ik het koud heb vind ik men borsten ok, dan zijn ze mooi rond, tepels stijf...

wanhopig
Ik ken het, maar ik zit er niet mee. Nou en dat ze klein zijn! Je kunt er beter om dan mee verlegen zitten!

Okee, je moet natuurlijk zelf weten of je ze wil laten vergroten, maar weet wel waar je aan begint. Er zitten veel risico's aan verbonden..

Bovendien zijn kleine borsten zelfs hip tegenwoordig. (Tenminste, dat is wat ik gehoord heb.)
Oud 26-05-2006, 23:56
Elister
Elister is offline
Meisje, ik heb even in je fotoboek gekeken, als jij kleine borsten hebt dan wil ik niet weten wat ik heb!

Okee op de foto's in m'n fotoboek heb ik gevulde bh's aan dus als je daar naar kijkt dan telt het niet.
Oud 27-05-2006, 10:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

wanhopig
Ik ben geen expert op dit gebied maar ik verwacht eerlijk gezegd dat je het tweede "probleem" niet kan oplossen met een borstvergroting. Het eerste misschien wel maar zoals je misschien al is opgevallen: bij bijna alle vrouwen zijn de borsten niet helemaal gelijk. (bij sommigen scheelt het zelfs een halve of hele cupmaat) Anderen zien zoiets niet eens. Alleen jij kan het zien omdat je alle tijd kan nemen om precies de kleinste verschillen te zien. Gewoon niet doen, er is altijd wel wat

Verder zal ik nog even zeggen wat iedereen hier boven me al gezegd heb: ik heb die 2 punten ook, 't is normaal en als je er zoveel last van hebt dat je zelfs een borstvergroting overweegt, misschien moet je dan eens met iemand praten En als je je er beter bij voelt zou je desnoods nog een kleine extra vulling in de beha kunnen doen om het verschil te overbruggen. 't Zal niet nodig zijn maar voor jezelf kan het prettiger zijn.
Oud 28-05-2006, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 27-05-2006 @ 19:41 :
Zo in je fotoboek te zien is het eerder je buik die de relatie belemmert.
Nou, jij bent grappig zeg
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 21:27
blurred
blurred is offline
De "problemen" die je hier beschrijft, heeft elke vrouw. Als je tepels niet stijf zijn, zijn ze slap. Je tepels zijn alleen echt stijf wanneer je het koud hebt of opgewonden bent, niet constant. Volgens mij zou het ook heel ongemakkelijk voelen als je altijd stijve tepels zou hebben, maar dat terzijde. Niemand heeft 2 perfecte borsten van gelijke grootte, maar pas als ze echt een cupmaat verschillen kan dit echt een probleem zijn.

Ik vind dat je een beetje overdrijft. Als je wilt dat je borsten er altijd zo uitzien als de tieten die op TV en in reclames ziet (daarmee bedoel ik; perfect rond en met harde tepels), heb je geen realistisch doel. Als je relatie belemmerd wordt door je borsten, moet je gaan kijken wat er mankeert aan je relatie. Dat is dan namelijk het probleem, niet je borsten.
Oud 28-05-2006, 23:28
Toet0r
Toet0r is offline
Ik vind mijn tietjes echt niet mooi, maar om een relatie er door te laten verpesten? Dan moet je denk ik wel echt een minderwaardigheidscomplex hebben Maarja, iedere vrouw heeft er last van, dus dan zou ik het al helemaal geen probleem laten zijn. En mocht je vriend er een probleem mee hebben dan kan je wel iets beters krijgen en is hij gedoemt op mannen over de stappen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 10:08
Estar
Estar is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 28-05-2006 @ 23:10 :
Grappig? Welkom in de realiteit. Ik denk dat een jongen eerder daar over struikelt, dan dat haar borsten niet de perfecte vorm hebben. Maargoed, dat zal dan wel mijn vreemde mening zijn ofzo.
Ja en dat komt omdat je alles wat op vet lijkt op een lichaam eng vind.
De meerderheid van de jongens vinden een meisje zonder een grammetje vet op der lichaam doodeng.

Het begint erop te lijken alsof je een obsessie hebt en als iemand vet heet op der lichaam dat jij die moet afkraken
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Fearless schreef op 26-05-2006 @ 21:29 :
maar, wat is het voordeel van stijve tepels?
Ik baal altijd als ik die heb..
Ik ook, vind het niet mooi om door m'n trui te zien en het voelt niet fijn. Maar sommige meisjes vinden het wel leuk, geen idee waarom Misschien omdat je dan sexy'er lijkt ofzo?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 29-05-2006 @ 16:27 :
Totally wrong! Vrouwen moeten gewoon vet hebben, dat vind ik ook. Het gaat erom op welke manier. Ik hoef geen skelet te hebben dat binnen 2 stoten uit elkaar valt, maar ik houd ook niet van vrouwen met een pens. Zo duidelijk?
Meningen over wat een 'pens' is en wat niet, verschillen. De ene jongen wil een stevig meisje, de ander liever een latje. Leuk dat jij haar buik niet mooi vindt, maar dat zegt iets over jou, en weinig over haar relatie. Of heeft ze een relatie met jou?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 16:45
Vip3r
Vip3r is offline
Als ik me er mee mag bemoeien. Er staat niet echt bij haar wat het probleem is mbt haar relatie. Ze zegt dat het haar relatie belemmert, maar op welke manier?

Bijna iedere meid heeft wel wat te klagen over haar borsten. Ze zijn nooit even groot en ze zijn altijd 'stom' van vorm. Jongens daarentegen kijken daar echt niet zo nauwkeurig naar.

Als ze denkt dat haar borsten het KRIJGEN van een relatie belemmert dan ga ik liever met Axillithors opmerking mee, tbh.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 21:41
Verwijderd
Citaat:

wanhopig
Ik weet niet of je dit kunt verhelpen met een borstvergroting. Maar ik wilde even kwijt dat je niet de enige bent met dit 'probleem'. Ik heb namelijk precies hetzelfde, maar voor mij is het geen probleem. Ik snap wel dat het voor jou wel een probleem kan zijn, maar hoezo belemmerd het je relatie. (je kan me pmen)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 20:48
Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Elister schreef op 27-05-2006 @ 00:55 :
Ik ken het, maar ik zit er niet mee. Nou en dat ze klein zijn! Je kunt er beter om dan mee verlegen zitten!
Andersom meisje

Citaat:
Andijvie schreef op 29-05-2006 @ 11:49 :
Ik ook, vind het niet mooi om door m'n trui te zien en het voelt niet fijn. Maar sommige meisjes vinden het wel leuk, geen idee waarom Misschien omdat je dan sexy'er lijkt ofzo?
Nou eh, je kunt leuke dingen doen met mn tepels als ze stijf zijn
Oud 31-05-2006, 21:29
Poepkind
Poepkind is offline
Het schijnt dat je de vorm van je borsten door een operatie kan laten veranderen zonder je borsten op te vullen. Of het nodig is? Het lijkt me van niet, want je bent tenslotte geen barbie ofzo die een rol moet spelen in een clip van 50 cent en daarom niet meer bent dan alleen je borsten.
Oud 02-06-2006, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 29-05-2006 @ 11:49 :
Omdat ze dan inderdaad een mooiere vorm hebben, vind ik. Maar dan alleen wanneer ze bloot zijn en iemand ze ziet - in een bh of in m'n eentje boeit het natuurlijk vrij weinig. En als er iemand bij is, is het meestal ook niet zo moeilijk om ze hard te krijgen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 22:37
GirlOnTheMove
GirlOnTheMove is offline
Een goede vriendin van me was helemaal plat, cup AA was nog te groot voor haar. Ze heeft haar borsten laten vergroten naar een B-cupje, nog steeds niet heel groot maar in ieder geval een stuk groter dan het was, en zeker weer niet té groot. Het ziet er mooi natuurlijk uit, en het voelt nu ook zacht.

Ikzelf heb mijn borsten recent laten verkleinen. Ik ben van een cup F, naar een cup C gegaan. Ben er heel tevreden mee. Kortom: als jij je er goed bij voelt om ze te laten vergroten of verkleinen, gewoon doen! Ga naar een goede plastisch chirurg en laat je adviseren over de meest natuurlijke oplossing.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 22:40
GirlOnTheMove
GirlOnTheMove is offline
ff toevoegen:

Als ik de foto in je FB zie, heb je toch al een hele goede cupmaat?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten