![]() |
|
iRiver gaat strijd aan met iPod nano
Uitgegeven: 16 mei 2006 11:24 Laatst gewijzigd: 16 mei 2006 11:33 AMSTERDAM - De nieuwe iRiver Clix moet de concurrentie aangaan met de populaire iPod nano. Het apparaatje staat sinds maandag op de Amerikaanse website van het bedrijf. De mediaspeler heeft 2 gigabyte geheugen en is geschikt voor muziek, video en foto's. De iPod producten van Apple blijven immer populair en dus zijn de pijlen van andere bedrijven gericht op apparaten die met iPod kunnen concurreren. ![]() De Clix heeft een 2,2 inch kleurenscherm, ingebouwde FM-speler en voicerecorder. De mediaspeler begrijpt MP3, WMA en zelfs Ogg Vorbis bestanden. Games Niet alleen kun je MPEG4-video's bekijken, met de Clix heb je ook de mogelijkheid om games te spelen. Een aantal Macromedia Flash-spelletjes is gratis te downloaden en zo wordt je audiospeler een mini-gamesconsole. De batterijduur is ongeveer 25 uur per oplaadbeurt. ![]() Klik hier voor de technische specificaties. Wow. Dit ding is stoer. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
iPod Nano is al bij voorbaat verslagen. Alleen niet in verkopen, want de gemiddelde consument kijkt niet verder dan zn neus lang is en de media refereren zelfs naar iPod ipv MP3 speler.
Ik vind zelf de iRiver E10 een mooi spelertje. Maakt gebruik van een 6GB microdrive en heeft oa OGG en Macromedia Flash support _0_; 'De nieuwe iRiver E10 is een mp3-speler met een 6GB harddisk, een 1,5 inch TFT kleurenscherm, FM-radio, foto-viewer, videospeler, voice-recorder en een batterij die 32 uur meegaat. Een vrij opmerkelijke feature is dat de E10 als tv-afstandsbediening gebruikt kan worden (via infrarood). Over de vormgeving van de E10 zullen de meningen verschillen, maar echt spectaculair is 't niet. De afmetingen zijn 45 x 96 x 14 mm, het gewicht is 76 gram. Het is nog niet bekend wanneer de iRiver E10 in Europa op de markt komt. De prijs wordt ongeveer 240 dollar.' http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=2086 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en jij wilde per se dat ik een ipod nam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Tips voor een nieuwe mp3-speler gevraagd duivelaartje | 23 | 25-09-2007 20:59 | |
Software & Hardware |
[portable media] iriver @ ces 2007 ]{ing | 8 | 16-02-2007 11:17 | |
Software & Hardware |
Mp3 Speler +/- 8 GB.. WELKE?? freakinaround | 64 | 27-10-2006 16:30 |