Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb niet echt een variabele ofzo. Ik lijk die variabele "pos" niet te kunnen gebruiken ofzo...of moet ik m buiten die functie zetten?
||
Citaat:
![]() Ik moet die 250 best wel laag maken om m snel te laten vertragen (waarschijnlijk zat hier mijn fout in, ik had steeds een waarde van ongeveer 250 aangehouden waardoor de vertraging nagenoeg niet te zien is...ik heb nu een waarde van 20). Dus het werkt!! Fucking eindelijk. Er zijn nog 2 dingetjes waardoor het niet 100% naar behoren werkt: De limoen remt af in de omgekeerde richting. Dus als ie bijv. naar rechts draait, je onrollOut, dan gaat ie opeens naar links draaien en remt tegelijkertijd af. En de limoen stopt op een vast punt (hetzelfde punt als dat ie begint). Ik weet dat ik dit kan oplossen door de functie aan te passen, ik ben niet slecht in wiskunde, maar niet goed genoeg om te zien wat ik aan moet passen. Dus als je me daar ook nog even bij zou willen helpen ben ik je nog dankbaarder dan ik al was ![]()
|
|