Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2006, 20:47
langejongen
langejongen is offline
Hallo,

Ik werd pas gebeld door gsm.nl die mij een Debitel_KPN
simonly jaarabonnement met 75 belminuten of 150 smsjes aanbieden voor een € 6.95 per maand. Gebruikskosten:
piek naar vast 0,29
dal naar vast 0,29
piek naar mobiel 0,29
dal naar mobiel 0,29
sms kosten 0,19

Verzendkosten € 12,95, bij nummerbehoud brengt de provider € 9,08 kosten in rekening. Daarnaast berekenen ze bij KPN, Vodafone en debitel € 9,95 administratiekosten.Op dit moment heb ik HI 20 euro met 125 min/250 smsjes, en betaal 10 ct per sms en 20 ct per minuut.
Is dit nou echt zo aantrekkkelijk als ze het me vertellen??
Oud 30-05-2006, 21:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Vind je dat aantrekkelijk?
Oud 30-05-2006, 21:20
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
buiten je bundel is het niet aantrekkelijk, als je binnen je bundel blijft kan het aantrekkelijk worden alleen de aansluitkosten e.d. is te hoog vind ik
Oud 30-05-2006, 21:29
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-05-2006 @ 22:15 :
Vind je dat aantrekkelijk?
Wat bedoel je?? Het Debitel_KPN abo of het Hi abo??
Oud 30-05-2006, 22:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je krijgt dus geen telefoon. En het kan beter.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 09:51
Verwijderd
Ik heb die ook en ik ben er zeer tevreden over. Maar het aantal klopt niet helemaal... Ik heb namelijk een sim-only abo van 150 belminuten of 300 smsjes per maand voor 6,95! Ook met Debitel KPN, dus ik denk dat je dat bedoelt. Ik heb hem ook niet via Debitel zelf, maar via een andere site.(ook niet via gsm.nl). Ik had er een telefoon bij genomen.

Verder had ik ook geen aansluitkosten, verzendkosten of wat dan ook. Of nou ja alleen verzending van die telefoon kostte me 12,50.

En tja je moet gewoon nooit buiten je bundel bellen, neem dan gewoon een grotere bundel. Logisch lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 09:56
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 31-05-2006 @ 10:51 :
Ik heb namelijk een sim-only abo van 150 belminuten of 300 smsjes per maand voor 6,95! Ook met Debitel KPN, dus ik denk dat je dat bedoelt.
Kijk maar op GSM.nl,daar staat echt Debitel_KPN 75/150 voor € 6,95.
Oud 31-05-2006, 10:20
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 31-05-2006 @ 10:56 :
Kijk maar op GSM.nl,daar staat echt Debitel_KPN 75/150 voor € 6,95.
Idd. Echter, ik heb toch echt een abo bij Debitel KPN voor 6,95 en dan 150/300. Zal vanavond als ik thuis ben eens kijken via welke site dat is gegaan. Misschien was dat een tijdelijke actie. Die 75/150 was 2 maanden geleden toen ik hem afsloot 4,95 per maand. Voor 6,95 had ik het dubbele, dus heb ik toen dat genomen.

edit: Heb al een site gevonden die hem voor de prijs aanbied die ik bedoel. Weet niet of dit ook de site was waar ik hem vandaan heb. Dacht het niet. Dit is iig de site: www.simshop.nl

Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 10:23.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 15:42
Onbekend
Onbekend is offline
Ik heb een debitel abo van 9,95 waar ik ook geen tel. bij kreeg.
Ik heb 500 belmin.
Zo gauw dat je buiten je bundel komt is het echt schandalig duur!

En een heel groot nadeel vind ik dat er alleen een 0900 nr. is die je kan bellen om te kijken hoeveel min. je nog hebt. Dat kost dan weer veel geld. Je factuur krijg je via de email en vaak te laat.

Dus ik zou er nog maar eens goed overnadenken als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:21
langejongen
langejongen is offline
Ik heb de laatste 5 Hi rekeningen er eens bijgepakt. Ik verbel/-sms gemiddeld 13 euro per maand.

Wat ik wel zie is dat het ongebruikte tegoed van de vorige maand op de volgende factuur niet vermeld staat. Ben ik dat ongebruikte tegoed dan kwijt??

Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 16:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten