|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met dumbells plus situps and pushups krijg ik genoeg resultaat. Meer wil ik niet. Ik wil gewoon een fit lijf hebben. Geen bouwvakker postuur.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had ik ook toen ik begon met alleen die dingen optillen. Mijn armen zijn een stukje dikker dan vroeger. Efin, ik heb nooit gezegt dat ik het allemaal beter weet. Maar ik weet wel beter dan jullie wat ik wil. En dat is niet naar de sportschool gaan... op het moment teminste. Ik weet best dat je meer resultaat bladiebla krijg op een sportschool. Maar ik kan het niet betalen. En ik vind het gewoon super relax om thuis te trainen. En kom niet met die "echte kerels" crap. Dat sloeg echt nergens op. En je vraag waarom ik anders dit topic maak? Nou veel mensen lezen blijkbaar mijn eerste post niet in deze thread, want ik stel toch duidelijk mijn eisen waarmee ik wil trainen, en dáárover wil ik tips. Niet duizend posts met "ga naar de sportzaal", vooral omdat al duidelijk heb vermeld dat ik het niet wil/kan betalen. Puntje. ![]() Bedankt voor de tips. En als er nog meer mensen zijn met tips, don't be a stranger. En niet te serieus op mijn posts ingaan btw. Ik heb de beste bedoelingen met mensen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zei alleen dat je gewoon met die gewichtjes die je meestal thuis hebt niet zoveel kunt. Ik kan natuurlijk niet zien welke gewichten jij hebt, maar meestal halen ze net de 15kg per dumbbel. Daar zit je dadelijk snel genoeg aan en dan wil je eigenlijk gewoon meer gewicht wegdrukken. Vroeg of laat kom je gewoon op een punt dat je dat gewicht saai en makkelijk gaat vinden. En het zit nu eenmaal in mannen om meer gewicht eraan te willen kletsen Ik begon 3 jaar geleden met 12kg dumbbell drukken ofzo, terwijl ik nu op 36kg zit. In het begin gaat het heel vlug allemaal, daarom kom je snel genoeg op een punt waarbij je meer wil. Echt veel dikkere armen en borst ga je er op den duur niet door krijgen, omdat je simpelweg dadelijk te sterk bent om massa te kunnen kweken met die lichtgewichtjes. Dadelijk zit je op minimaal 15 herhalingen per set en dan train je je spier conditioneel en zal de spier niks groeien qua grootte. Grote kans ook dat je nu zegt dat je het zo wel goed vindt, maar dat je dadelijk in de spiegel kijkt en zegt: Hmmm, iets meer mag toch wel.En neem mijn posts ook niet te serieus, ik heb ook gewoon goede bedoelingen ![]() Wat ik dus eigenlijk wil zeggen: Zorg dat je ergens gewichten op de kop tikt die je op kunt schroeven tot zo'n 30kg. Dan kun je echt legio's aan oefeningen doen. Borst, rug, armen, eventueel zelfs benen. Allemaal met 2 dumbbells. Ik zou zeggen, kijk ff of je ze ergens vandaan kunt halen, want dan heb je echt meer mogelijkheden
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En ik heb nooit geweten dat dát dumbells waren, ik noemde ze altijd gewoon gewichten
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mare, dat vind ik nu wel prima. 30k is echt vies veel.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, uiteraard komt ik op een punt dat ik meer gewicht eraan wil. Maar je hebt het nu over oefeningen die je kan doen met twee dumbbells. Ik heb gezocht hoor, met google, daar niet van. Maar als je, of iemand anders, een goeie site weet ofzo dan hoor ik het graag. Want vaak staan er alleen maar wat plaatjes zonder de juiste beweging te demonstreren. Ik wil mezelf niet verwonden. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Of: http://www.exrx.net/Lists/WtMale.html En op de spiergroep klikken die je wilt trainen. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
Your Dreambody JeepersCreepers | 77 | 23-10-2004 14:14 | |