Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2006, 15:19
carla-tje
carla-tje is offline
Beetje een vreemde vraag misschien, maar ik ben wel benieuwd naar wat de boyz en girlz hierover te vertellen hebben.

Als ik klaarkom, kan ik totaal geen stimulatie meer verdragen op mijn clitoris. Tijdens mijn orgasme moet mijn vriendje dus van mij afblijven. Om het even visueel te maken: als hij merkt dat ik klaarkom (of als ik het hem aankondig), dan trekt hij zijn handen of tong dus weg en kom ik dus gewoon "handsfree"... ik weet niet of dat duidelijk is? Hij ziet mijn vagina dus rytmisch samentrekken maar mag er zelf niet meer aankomen vanwege té gevoelig. Vind ie wel een erg opwindend zicht, maar zelf wil hij dat ik wél doorga met aftrekken tot hij helemaal is uitgespoten zeg maar. Pas daarná wordt het bij hem te gevoelig.

Ben ik nou een uitzondering, of kunnen er wel meer meiden geen stimulatie meer verdragen tijdens hun orgasme?
Oud 31-05-2006, 15:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb het niet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 15:59
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb daar ook geen last van. Vind het juist heerlijk als er ook tijdens het orgasme nog stimulatie is, al dan niet iets aangepast. En vriendlief wil inderdaad ook dat ik zo lang mogelijk doorga.

Maarja, dat is voor iedereen anders natuurlijk, dus dat jij dan juist niet meer gestimuleerd wil worden zal echt niet raar zijn ofzo.
Oud 31-05-2006, 16:03
Nona
Nona is offline
Bij mij moet hij direct erna stoppen, maar niet tijdens. Dat is bij de meeste mensen geloof ik zo, maar het is zeker niet abnormaal om tijdens het orgasme geen stimulatie te kunnen verdragen.
Oud 31-05-2006, 16:03
Muchacha
Muchacha is offline
Als stimulatie bij mij stopt vóór het orgasme, dan valt de boel in het water. Of het trekt weg, of het komt heel flauw, zo flauw dat je er gefrustreerd van geraakt. Een minuutje erna mag je er terug aankomen voor een volgende, maar niet vlak erna.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:04
Verwijderd
bij mij moet er sowieso niet aangekomen worden,
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:05
Verwijderd
Niet tijdens stoppen, dat is echt kut Dan heb je echt zo'n orgasme dat denkt: "...huh? Oh, nou, dan niet."
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 16:06
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-05-2006 @ 17:05 :
Niet tijdens stoppen, dat is echt kut Dan heb je echt zo'n orgasme dat denkt: "...huh? Oh, nou, dan niet."
inderdaad. Dan is het nét de moeite niet.

Vlak ná mijn orgasme heb ik liever wel dat de werkzaakheden daaronder even ophouden. Ook niet vlak daarna weer beginnen, want dat doet zeer. Even een tijdje rust.
Oud 31-05-2006, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 31-05-2006 @ 16:30 :
Ik heb het niet.
Ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 18:41
Midget
Midget is offline
bij mij: tijdens het orgasme het liefst nog zachtjes doorgaan, daarna stoppen anders wordt het nog te gevoelig

bij haar: hetzelfde

zo dan weten jullie dat ook weer

top!

Laatst gewijzigd op 31-05-2006 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 19:41
carla-tje
carla-tje is offline
Geven jullie dan op 1 of andere manier aan jullie vriendje aan dat je orgasme is afgelopen en dat ie moet stoppen? Door hand/hoofd weg te trekken?
Oud 31-05-2006, 19:44
Thee Muts
Thee Muts is offline
Vaak merkt hij wel wanneer mijn orgasme voorbij is en wat ik dan lekker vindt. Of ik zeg iets van 'Oe, zachtjes' ofzo...

Wat ik trouwens ook zeg als ik voel dat ik bijna ga komen, maar dat nog niet wil.. Maar hij snapt wel altijd wanneer ik het op welke manier bedoel
Oud 01-06-2006, 02:51
owlbeer
owlbeer is offline
je hebt het over tong/hand hoe zit het dan als je tijdens de seks een orgasme krijgt, moet ie dan ook stoppen?
Oud 01-06-2006, 06:00
anja
anja is offline
Zijn er meer vrouwen die met woorden aankondigen dat ze gaan komen of als het voorbij is? Ik heb het altijd moeilijk om op die momenten iets te zeggen, moet me er echt toe dwingen (mijn vriendje vindt het opwindend als ik zeg als het zover is).
Oud 01-06-2006, 06:58
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
anja schreef op 01-06-2006 @ 07:00 :
Zijn er meer vrouwen die met woorden aankondigen dat ze gaan komen of als het voorbij is? Ik heb het altijd moeilijk om op die momenten iets te zeggen, moet me er echt toe dwingen (mijn vriendje vindt het opwindend als ik zeg als het zover is).
Je vriendje kan toch ook gewoon aan je merken dat het zo ver is? Als het voor jou niet fijn is om het hardop te zeggen, zou ik het zeker niet doen.
Oud 01-06-2006, 10:30
Verwijderd
Ja, dat merk je toch wel aan de ademhaling en bewegingen van dr lichaam als je vriendin klaarkomt?

Maar het kan wel opwindend zijn om te horen van je vriendin dat ze gaat komen..

Bij mij gewoon doorgaan tijdens mn orgasme, en daarna nog even rustig.. wordt eigenlijk nooit echt te gevoelig, maar heeft daarna gewoon geen effect meer..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 13:54
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik wil juist dat hij dan doorgaat Als de jongen het goed doet kun je dan vaker achter elkaar klaarkomen en persoonlijk: Heerlijk!
Oud 01-06-2006, 14:02
JJ13
JJ13 is offline
tijdens niet, maar erna moet hij wel even stoppen
Oud 01-06-2006, 14:50
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 01-06-2006 @ 14:54 :
Ik wil juist dat hij dan doorgaat Als de jongen het goed doet kun je dan vaker achter elkaar klaarkomen en persoonlijk: Heerlijk!
Je clitoris wordt dus niet gevoelig tijdens of na het orgasme? WOW!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 15:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 01-06-2006 @ 15:50 :
Je clitoris wordt dus niet gevoelig tijdens of na het orgasme? WOW!
Wel gevoelig, maar niet zó gevoelig dat er geen stimulatie meer mag zijn. Bij mij althans. Is dat zo raar? Lijkt me toch dat dat bij iedereen verschillend kan zijn en afhankelijk van het soort orgasme? Als ik clitoraal ben gekomen, heb ik ook liever even niet te veel directe stimulatie. Maar als ik vaginaal ben klaar gekomen, vind ik dat juist heerlijk! Vooral om daarna gelijk gebeft te worden, dan voelt het net alsof mijn orgasme nog heel lang op een wat lager niveau word verlengt
Oud 01-06-2006, 15:28
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-06-2006 @ 16:09 :
Wel gevoelig, maar niet zó gevoelig dat er geen stimulatie meer mag zijn. Bij mij althans. Is dat zo raar? Lijkt me toch dat dat bij iedereen verschillend kan zijn en afhankelijk van het soort orgasme? Als ik clitoraal ben gekomen, heb ik ook liever even niet te veel directe stimulatie. Maar als ik vaginaal ben klaar gekomen, vind ik dat juist heerlijk! Vooral om daarna gelijk gebeft te worden, dan voelt het net alsof mijn orgasme nog heel lang op een wat lager niveau word verlengt
Ja dat bedoel ik dan ook
Oud 02-06-2006, 17:16
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
in plaats van
Oud 02-06-2006, 21:15
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 31-05-2006 @ 17:03 :
Als stimulatie bij mij stopt vóór het orgasme, dan valt de boel in het water. Of het trekt weg, of het komt heel flauw, zo flauw dat je er gefrustreerd van geraakt. Een minuutje erna mag je er terug aankomen voor een volgende, maar niet vlak erna.
Hahaha dit heb ik precies ook zo, maar dan als jongen zijnde.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2006, 14:21
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik zeg altijd als ik klaar ga komen... en hij ook. Dan doen we altijd een klein overleg of we (of 1 van ons beiden) het nog gaat uitstellen... We komen namelijk graag 'samen' klaar
Oud 03-06-2006, 17:49
Optima
Optima is offline
tijdens een orgasme heb ik een spiersamentrekking in heel mijn lichaam en voonamelijk in mijn benen.

Hij kan dus beter op tijd zijn hoofd wegtrekken, anders wordt het een xenia onatopp actie
Oud 03-06-2006, 19:08
ilse
ilse is offline
ik moet er niet aan denken dat ie tijdens stopt!!

maar erna inderdaad even weg, dan is het te gevoelig.
Oud 04-06-2006, 13:25
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ilse schreef op 03-06-2006 @ 20:08 :
ik moet er niet aan denken dat ie tijdens stopt!!

maar erna inderdaad even weg, dan is het te gevoelig.
Idd. Tijdens is zo'n dooddoener

Even pauze, minuutje of 2, daarna heeeeeeel voorzichtig zijn, dan kan het wel weer
Oud 04-06-2006, 13:27
Verwijderd
ik wil wel k dat-ie tijdens stopt met bewegen, maar dan moet hij wel druk blijven uitoefenen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 11:16
GirlOnTheMove
GirlOnTheMove is offline
Als ik tijdens en na het orgasme doorga, volgt niet kort daarop een tweede orgasme dat nog lekkerder is dan het eerste, dus no way dat ik/hij dan ophoud!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten